MuscleMeat

Junkfood goed tegen stress

gelukkig ga ik regelmatig naar de mcdonalds !

ja maar junkfood levert dan ook weer wat vetmassa op. Relaxt vet zijn dan:)

alsof chocolade junkfood is :roflol: misschien die shit met 50% cacao (wat de meeste fatso's dus vreten) maar als jij een reep met 80%+ cacao neemt is dat nog best gezond, chocolade is zeer goed voor je geestelijke gesteldheid en zit bomvol anti oxidanten, neem zelf 20gram per dag.

en eet ook 1x per week pizza, kijk er ook de hele week naar uit :P

ow ja wat dacht je hiervan:

junfood = troep = extra vet = looking like shit = meer en langer cardio nodig = langer depleted = catabolic state = byebye spiermassa = ecto = waste of money = waste of time = waste of life = waste of karma

Zo te zien moet je eens wat meer junkfood eten, want erg '''relaxed'' kom je niet over. Daarbij klopt van die hele zin dus helemaal niks. ''Byebye spiermassa, ecto, looking like shit'' :roflol:

Ikzelf eet wanneer ik wil junkfood...ik heb geen vaste dag wanneer ik pizza ga halen. Ik eet bijna elke dag wel junkfood, meestal in de vorm van een frikandelbroodje (zoals bij Bakkerij Bart :D), worstenbroodje, broodje hamburger, McChicken en weet ik veel wat nog meer. Bijna elke dag eet ik wel 1 van deze dingen wanneer ik er zin in heb. Bij degene die echt heel serieus met een cut bezig zijn kan dit natuurlijk niet, maar anders vind ik het echt zwaar overdreven om 1 vaste dag te hebben wanneer je gaat junken.

ik eet meerdere keren per week pizza, IN DE CUT zelfs...zie het probleem niet zo.
ik maak ze altijd zelf, dus bepaal zelf de voedingswaarde, met tonijn en slankie kaas erop en shitload aan uien + champignons, perfecte maaltijd *en gezond)

ik eet meerdere keren per week pizza, IN DE CUT zelfs...zie het probleem niet zo.
ik maak ze altijd zelf, dus bepaal zelf de voedingswaarde, met tonijn en slankie kaas erop en shitload aan uien + champignons, perfecte maaltijd *en gezond)

Als jij echt heel serieus met je cut bezig bent dan begrijp je natuurlijk dat dit niet kan, ook al maak je zelf de pizza. Maar ik geef je wel gelijk...sommige nemen het allemaal net iets te serieus.

en dit negertje kan het weten :

0616_jackson.jpg

Ben verdomme pas 2 weken aan het cutten, maar oh wat kijk ik uit naar morgen. 2 pizza's, goed stuk vlees en wat gebakken aardappelen. hmmmmm

ja damn, mij loopt het water ook alweer in de mond als ik denk aan die heerlijke pizza margarita die ik morgen in mijn mikkie ga proppen.

Als jij echt heel serieus met je cut bezig bent dan begrijp je natuurlijk dat dit niet kan, ook al maak je zelf de pizza. Maar ik geef je wel gelijk...sommige nemen het allemaal net iets te serieus.

hoezo dan? mijn zelfgemaakte pizza heeft 500kcal per stuk (als avond maaltijd dus) 30gr eiwit en bestaat grotendeels uit groente. leg mij dan eens uit waarom dit zo slecht is

hoezo dan? mijn zelfgemaakte pizza heeft 500kcal per stuk (als avond maaltijd dus) 30gr eiwit en bestaat grotendeels uit groente. leg mij dan eens uit waarom dit zo slecht is
verwerkte carbs (je pizzameel dus) verschillen niet veel van suikers.

''ik eet meerdere keren per week pizza, IN DE CUT zelfs...zie het probleem niet zo.''

Als jij meerdere keren per week pizza gaat eten en je bent SERIEUS bezig met een diepe cut dan gaat dat dus echt niet. Zelfs boterhammen zou ik in een diepe cut niet gebruiken...de eerste tijd wel, maar als je dan op een bepaald vet % zit zou ik echt de boterhammen gaan vermijden vanwege het zout en de suikers wat erin zitten. Het overgrote deel van ons dagelijkse zout (70-80%) zit verstopt in kant en klare producten, zoals pizza, brood, saus en worsten. Een serieuze cut noem ik ook niet een cut naar 10% trouwens. Ik denk dan eerder een 6%.

junkfood=vet worden=meer stress

verbaasT?

omg.

ja want ik neem zo veel deeg, nee, dat heeft zowat dezelfde voedingswaarde als 3 boterhammen
ja wat wil je daarmee zeggen? voedingswaarden zeggen vrij weinig, het scheelt nogal of jij je carbs uit havermout haalt of tarwemeel... en tarwemeel is een snelle koolhydraat.

ow ja wat dacht je hiervan:

junfood = troep = extra vet = looking like shit = meer en langer cardio nodig = langer depleted = catabolic state = byebye spiermassa = ecto = waste of money = waste of time = waste of life = waste of karma

de gemiddelde fitnesser die je in de gym ziet of hier op dbb kan best af en toe junken. wij hebben al een vrij schoon en gezond voedingsschema en de gemiddelde nederlander heeft dat absoluut niet.

daarbij zijn de meesten gewoon recreatief fitnesser en staan de meeste niet op het podium. voor diegene is het een beetje bullshit om meteen al het junk te schrappen. je wordt heus niet ineens vet en verlies je spiermassa :rolleyes:

''ik eet meerdere keren per week pizza, IN DE CUT zelfs...zie het probleem niet zo.''

Als jij meerdere keren per week pizza gaat eten en je bent SERIEUS bezig met een diepe cut dan gaat dat dus echt niet. Zelfs boterhammen zou ik in een diepe cut niet gebruiken...de eerste tijd wel, maar als je dan op een bepaald vet % zit zou ik echt de boterhammen gaan vermijden vanwege het zout en de suikers wat erin zitten. Het overgrote deel van ons dagelijkse zout (70-80%) zit verstopt in kant en klare producten, zoals pizza, brood, saus en worsten. Een serieuze cut noem ik ook niet een cut naar 10% trouwens. Ik denk dan eerder een 6%.

dan praten we beetje langs mekaar heen he, aangezien ik nog richting de 10% moet gaan.

Terug
Naar boven