Fitness Seller

Junkfood goed tegen stress

Junkfood eten = minder stress = minder cortisol = meer spiergroei :cool:

Alle powerlifters zijn beesten! :D

edit: had die gast toch nog gelijk in het topic 'Arnold: dit lichaam door pillen' dat de pro's het op de McDonalds doen. Kudo's...

Maak dat een endo wijs... :D

ow ja wat dacht je hiervan:

junfood = troep = extra vet = looking like shit = meer en langer cardio nodig = langer depleted = catabolic state = byebye spiermassa = ecto = waste of money = waste of time = waste of life = waste of karma

even verder voeren we waren gebleven bij

waste of karma = depressief worden = ****en op DBB = ban = extra depressief worden = aan zelfmoord denken = bomgordel bestellen in moslamika = boodschappen doen in een druk winkel centrum = herkend worden door kaalkoppen = naar de t*fus getrappt worden = in de gevangenis komen = keihard anaal genomen worden tijdens het zeep oprapen in de douche = ?? ?

iedereen mag de ?? ? aanvullen

Tijdens de cut heb ik steeds 1 junk maaltijd, als beloning voor mezelf op het einde van de week voor alle inzet. Ik weet goed dat ik dan heel de week daar naar uitkijk, pizza smaakt ook nooit zo goed als op dat ene moment (bijna als een drug). Het maakt gewoon heel mijn dag op dat moment, heel je humeur slaat om.

komt bekend voor mijn voedingsschema bestaat uit 6 dagen gezong en zonders suiker en zo min mogelijk vet eten en de zevende dag is eten wat je wilt maakt niet uit snoep chips cola.....

DIt geeft een soort schrikractie aan je lichaam en voor mij werkt het goed

even verder voeren we waren gebleven bij

waste of karma = depressief worden = ****en op DBB = ban = extra depressief worden = aan zelfmoord denken = bomgordel bestellen in moslamika = boodschappen doen in een druk winkel centrum = herkend worden door kaalkoppen = naar de t*fus getrappt worden = in de gevangenis komen = keihard anaal genomen worden tijdens het zeep oprapen in de douche = ?? ?

iedereen mag de ?? ? aanvullen

?? ? -> olddutch!

Een lekker broodje kip kebab zonder sla etc (krijg je meer vlees) en beetje sambal en gewoon knoflook gaat er bij mij ook heel goed in, soms haal ik er gelijk 2 :D

daarom lopen al die ectos hier alsof ze jaren geen coïtus hebben gehad

o ja dat hebben ze ook al niet :roflol: :fu:

Terug
Naar boven