Duke Nukem
Novice
- Waardering
- 0
Jury-uitslag van de Mr. Holland 23 april 2006, heeft mij mijn top 5 plaats gekost...
check nr 34 maar, reken maar na...
check nr 34 maar, reken maar na...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rechttrekken gaat niet echt. Als er goed geteld was mocht hij meedoen met de posedown. Of ze moeten volgende week de posedown nog even over doenhardgainers zei:mm raar allemaal , dit moet toch recht getrokken worden dan

Brutez zei:Vind het wel erg slordig, zeker op een NK. Ben benieuwd of Harry hier ook nog even wat over wil zeggen.
axestream zei:Wat valt er nog meer over te zeggen? Hoewel het 't meest sneu is voor de atleten is natuurlijk niemand blij met dit soort fouten. Ik vind sommige reacties echt zwaar overdreven.
Uuuhh wat er nog meer over te zeggen valt? Misschien kunnen ze zeggen hoe ze dit gaan oplossen. Of er al dan niet een rectificatie komt. Misschien toch nog even een beker maken voor de nummer vijf. enz enz.axestream zei:Wat valt er nog meer over te zeggen? Hoewel het 't meest sneu is voor de atleten is natuurlijk niemand blij met dit soort fouten. Ik vind sommige reacties echt zwaar overdreven.

KaLe zei:Nou, overdreven... Verplaats je eens in de atleet zijn situatie. Dat is echt heel zuur hoor. Het is niet een twee drie, hup het podium op. Je werkt er hard voor en door een rekenfout word je lager geplaatst. Ik vind het vrij ernstig moet ik zeggen.
KaLe zei:Nou, overdreven... Verplaats je eens in de atleet zijn situatie. Dat is echt heel zuur hoor. Het is niet een twee drie, hup het podium op. Je werkt er hard voor en door een rekenfout word je lager geplaatst. Ik vind het vrij ernstig moet ik zeggen.
Meen je dat nu? Dat kun je toch niet maken man... Dan zou ik persoonlijk nog eerder voorstander zijn om zoiets in de doofpot te stoppen dan om vervolgens op maatregelen als deze over te gaan...fromamsterdam zei:Guzel zal dus haar beker af moeten staan aan Vivian