MuscleMeat

Jury-uitslag Holland 90+

je hebt gelijk johan, mooi k*t om het zo maar te noemen maarja denk dat je er nu weinig meer aan doet, maar je had inderdaad hoger moeten eindigen.
vond trouwens dat je er maandag op de sportschool ook goed uitzag, leek wel dat je nog groter was ;)

Nou jaaaaaaaaaaa zeg!!!Ik hoorde net ook dat in de dames klasse niet guzel maar vivian heeft gewonnen omdat er een fout in de telling is gemaakt!!!Hoezoooo foutje...Zitten ze niet op te letten daar???Diep triest...MAAR VIVIAN GEFELICITEERD EN EINDELIJK GERECHTIGHEID!!:D

mm raar allemaal , dit moet toch recht getrokken worden dan

Erg jammer dit, doet ook behoorlijk amateuristisch aan zo.

hardgainers zei:
mm raar allemaal , dit moet toch recht getrokken worden dan
Rechttrekken gaat niet echt. Als er goed geteld was mocht hij meedoen met de posedown. Of ze moeten volgende week de posedown nog even over doen :D

Is eigenlijk net als bij voetbal. Iemand die geen buitenspel staat en toch een doelpunt dat ze niet geodkeuren. Doen ze ook niets aan, jammer maar helaas.

Vind het wel erg slordig, zeker op een NK. Ben benieuwd of Harry hier ook nog even wat over wil zeggen.

Telfout

Tja dat is nou echt sneu.....
I.F.B.B. moet rectificatie geven over de uitslagen en de bekers aan de juiste atleten geven.
Respect voor alle atleten hoor het is tenslotte ook sneu als je jou beker weer in moet leveren door een telfout.
Zo zie je maar de teller is wel degelijk belangrijk.
Eindscore na 2 ronde in deze klasse +90kg zou zijn:
nr 32: 14 punten (1e) finale
nr 29: 28 punten (2e) finale
nr 31: 52 punten (3e) finale
nr 38: 60 punten (4e) finale
nr 30: 70 punten (5e) finale
nr 42: 75 punten (6e)
nr 34: 83 punten (7e)
nr 41:112 punten (8e)

Art Eggen met slip nr 42 is dus ook nog geindigd voor nr 34 Nick Dijlman.
Johan je hebt gelijk en recht op een finale plek.
Dat het nu jammer is dat I.F.B.B. de laaste ronde niet meer jureerd voor iedereen die buiten de finale valt is eigenlijk nu echt balen!
Want zoals iedereen kan zien is dit wel belangrijk!
Ook in die laaste ronde vind er een verschuiving plaats in de einduitslagen van de top 5.
(voorbeelden: slipnr 31 stond na 2 ronde op de 3e plaats maar behaalde in de finale de 5e plaats. En slip 34 die niet in de finale thuis hoorde behaalde in de finale een 4e plaast. Nr 38 stond na 2 ronde op de 4e plaats maar werd in de finale 3e.)
Dus de kans dat je hoger geindigd was als een 5e plaast in de finale was wel degelijk aanwezig.
Doordat de 3e ronde niet gejureerd wordt van alle atleten die buiten de top 5 vallen kan je dus nooit meer controleren hoe het nu werkelijk had moeten zijn.......echt jammer.
Ik neem aan dat I.F.B.B. hiermee zijn excuus aan jou aanbied.
Sterkte want dit is echt een bittere pil.
Succes met alles.

Sportieve groet,
Your Body Federation
Diana Kamies

JEETJE IS SNEU GEKIETELD ZEG...Is er geen hoofdjury die dat hoort te signaleren?? Ze worden er als voor betaald uit de pot van NOC NSF...Dus zou je verwachten dat ze WEL voor hun woorden staan!! Ik heb het regelement es ff bekeken over "DE BOND"VAN NEDERLAND...diverse bonden in Nederland en wie nu de echte Nederlandse, Europese en Wereldkampioenen zijn is het antwoord simpel. De enige erkende dus echte Nederlandse Kampioen is die van de NBBF (= de IFBB in Nederland) en de enige erkende dus echte Europese en Wereldkampioenen zijn die van de IFBB. Titels behaald bij de Wabba, Nabba, YBF of welke andere bond dan ook zijn niet erkend door het NOC*NSF. De NBBF is aangesloten bij de KNKF onder de auspiciën van het NOC*NSF waardoor atleten die uitgezonden worden door de NBBF naar EK’s en WK’s van de IFBB topsporterkenning en dezelfde privileges en financiële vergoedingen van het NOC*NSF ontvangen als alle andere topatleten bij het schaatsen, zwemmen, atletiek etc.. Bijv. wil je ooit sportvrouw/man in je woonplaats worden dan zal de instantie, als deze bonafide is, waar je moet worden genomineerd contact opnemen met de KNKF/NBBF en vragen of dit inderdaad een erkende behaalde titel is.

Het staat atleten vrij om te wedstrijden waar zij willen maar als je dit serieus wilt doen en in de toekomst enige erkenning wilt ontvangen voor je prestatie dan is er maar 1 bond en dat is in Nederland de NBBF oftewel de IFBB in Nederland. Meedoen bij een andere bond is wanneer je serieus iets wilt bereiken tijdverspilling want hoe je het ook bekijkt alle atleten van andere bonden willen vroeg of laat IFBB Pro worden en hiervan zijn voorbeelden genoeg.

dan ben je als atleet niet blij met dit soort "bonafide actie's" waarin er in 2 klasses al zulke telfouten zijn geconstateerd toch... voor iedereen die zo hard heeft gewerkt voor de holland ..RESPECT VOOR ALLE ATLETEN!! en die teller maar een telraampje geven...jullie kunnen de kosten declareren bij erica toch....

Brutez zei:
Vind het wel erg slordig, zeker op een NK. Ben benieuwd of Harry hier ook nog even wat over wil zeggen.

Wat valt er nog meer over te zeggen? Hoewel het 't meest sneu is voor de atleten is natuurlijk niemand blij met dit soort fouten. Ik vind sommige reacties echt zwaar overdreven.

axestream zei:
Wat valt er nog meer over te zeggen? Hoewel het 't meest sneu is voor de atleten is natuurlijk niemand blij met dit soort fouten. Ik vind sommige reacties echt zwaar overdreven.

Nou, overdreven... Verplaats je eens in de atleet zijn situatie. Dat is echt heel zuur hoor. Het is niet een twee drie, hup het podium op. Je werkt er hard voor en door een rekenfout word je lager geplaatst. Ik vind het vrij ernstig moet ik zeggen.

axestream zei:
Uuuhh wat er nog meer over te zeggen valt? Misschien kunnen ze zeggen hoe ze dit gaan oplossen. Of er al dan niet een rectificatie komt. Misschien toch nog even een beker maken voor de nummer vijf. enz enz.

Die gasten zijn weet ik hoelang bezeg met een wedstrijdvoorbereiding en dan loopt het op zo'n lullige manier af. Mag toch hopen dat er nog wat over te zeggen valt, Axe.. ;)

KaLe zei:
Nou, overdreven... Verplaats je eens in de atleet zijn situatie. Dat is echt heel zuur hoor. Het is niet een twee drie, hup het podium op. Je werkt er hard voor en door een rekenfout word je lager geplaatst. Ik vind het vrij ernstig moet ik zeggen.

Ik zou me echt goed genaaid voelen...

KaLe zei:

Ging me niet om Duke.

Zit nu op FIBO en heb het gehoord van die telfouten. Erg vervelend.
Juliette heeft al laten weten dat alles rechtgetrokken gaat worden. Guzel zal dus haar beker af moeten staan aan Vivian en in de +90 wordt er een en ander recht getrokken.
Het is erg vervelend en dit zal er waarschijnlijk toe leiden dat we een volgende keer voor het bekendmaken eerst nog een keer een derde alles moeten laten nakijken.
Ik vind echter dat we de teller niet te hard moeten afvallen, hij moest erg snel werken en omdat er zoveel (9) juryleden waren, stond de uitslag verdeeld over twee blaadjes. Geen excuus en het blijft lullig, maar de man heeft het natuurlijk niet express gedaan. Kortom: klote

^ Nette reactie Harry. Ik kan me vinden in je verhaal, al blijft de teller natuurlijk een klungel.

fromamsterdam zei:
Guzel zal dus haar beker af moeten staan aan Vivian
Meen je dat nu? Dat kun je toch niet maken man... Dan zou ik persoonlijk nog eerder voorstander zijn om zoiets in de doofpot te stoppen dan om vervolgens op maatregelen als deze over te gaan...

wat een verhaal....... de enige mogelijkheid is inderdaad rechttrekken.
Erg sneu voor de atleet die teleurgesteld moet worden maar gerechtigheid voor de te laag geplaatste. :(

Rectificatie I.F.B.B.

Harry je hebt gelijk en diplomatiek antwoord gegeven.
News travels fast naar de Fibo haha.
Hier leren we allemaal wat van ook ik.
Respect voor de I.F.B.B. dat ze een rectificatie gaan geven.
Ik heb inmiddels begrepen dat dit in de Flex, Muscle & Fitness en S&F magazine's komt te staan.
Juliette heeft Vivian al gebeld en excuus gemaakt.
Zij krijgt de beker waar zij recht op heeft en heeft daarbij de uitnodiging gehad voor de E.K en W.K. dit jaar .
Sneu voor Guzel die haar beker moet omruilen met die van Vivian.
Wat er met de 90+ klasse geburt weet ik nog niet maar heb er vertrouwen in dat ook daar zal e.a. opgelost worden.

Have fun on the Fibo. ;)

Sportieve groeten,
Your Body Federation
Diana Kamies

Volgende keer misschien ene laptopje meenemen. Met een vooraf ingesteld excel sheetje, waar je alleen de scores hoeft in te vullen.

Scheelt tijd, en werkt 100%. Tenzij de teller verkeerde getallen gaat intoetsen :)

Verder: Klote Johan. Next time more luck.

@ Harry: Is gebeurd, dus gewoon doorgaan:)

Vind het inderdaad raar dat je in deze moderne tijd nog met een vodje zit te rotzooien, en het met het hoofd moet uitrekenen. Als je zoals richardv zegt gewoon een excel sheetje gebruikt om de eindstand uit te rekenen kan het niet fout gaan.

Terug
Naar boven