- Waardering
- 46.065
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Denk sowieso dat jouw posing veeeel beter is dan mijne als je regelmatig oefent. Ik had 0x geoefend.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Eens. Maar zonder coach bestaat het risico dat je jezelf dingen verkeerd aanleert en dan kost het moeite het af te leren. Daarnaast is poseren echt heeel erg persoonlijk , ook al lijkt het alsof iedereen exact hetzelfde doet. Ik was destijds blij dat ik voor mijn wedstrijd blanco naar m'n coach ging qua posing, want dan leer je vanaf moment 0 de aandachtspunten en trics die voor jou werken en de tips hoe je met jouw sterke en zwakke punten om kan gaan.elke keer filmen/bestuderen, wovano heeft me het een en ander geleerd met de meet
het is niet super maar het wordt wel beter. Gewoon oefenen
Eens. Maar zonder coach bestaat het risico dat je jezelf dingen verkeerd aanleert en dan kost het moeite het af te leren. Daarnaast is poseren echt heeel erg persoonlijk , ook al lijkt het alsof iedereen exact hetzelfde doet. Ik was destijds blij dat ik voor mijn wedstrijd blanco naar m'n coach ging qua posing, want dan leer je vanaf moment 0 de aandachtspunten en trics die voor jou werken en de tips hoe je met jouw sterke en zwakke punten om kan gaan.
Natuurlijk is oefenen voor een basis prima overigens hoor, maar ik kies ervoor het niet te doen.
Oke. Voordeel van een fotoshoot is dat je meer foto's kan schieten en de tijd kan nemen om aan te spannen. Bij mij ging dat een beetje fout. Ik.heb echt minstens 10-15 seconden nodig voor abs en de fotograaf had dan al de foto geschoten. Mijn abs zie je pas als ik echt al het vocht eruit heb en heel lang en die uitadem en dan aanspan. Verder staat m'n ene schouder lager en schouderblad gekanteld, dus dit moet ik corrigeren . Bij de poseerfoto's was er helaas geen spiegel.klopt maar ik ben nu wel op het moment dat ik het vaak genoeg heb gedaan en mezelf heb bestudeerd dat ik weet hoe ik sterke punten accentueer/zwakke punten verberg
overigens zal er bij een toekomstige wedstrijd uiteraard een (poseer)coach komen
Je hebt verder ook wel gelijk. Zelf kun je met algemene tips best ver komen en filmen en de spiegel. Het is een beetje net als met de compounds, je kunt met info en filmen ver komen, maar een coach ziet gelijk wat jouw top 5 aandachtspunten zijn.klopt maar ik ben nu wel op het moment dat ik het vaak genoeg heb gedaan en mezelf heb bestudeerd dat ik weet hoe ik sterke punten accentueer/zwakke punten verberg
overigens zal er bij een toekomstige wedstrijd uiteraard een (poseer)coach komen
hoezo eigenlijk vlees eruit en alleen witvis erin?Asperges werken trouwens nog beter dan broccoli. Ik stap meestal de laatste week over (en enkel witvis, geen vlees meer). Succes met de laatste loodjes. Hoeveel (of moet ik zeggen weinig) kcal komende dagen?
dit! was al jammer dat je de laatste tijd niet meer zo actief was.Was leuk om te volgen, ben benieuwd naar de foto's!