XXL Nutrition

Jwdoetookmee

Wat is jou eind doel binnen de BB? (mission completed)

Ik begrijp dat je veel trainingen/ PT geeft. Daarom ben ik benieuwd naar jouw mening.
- maak je verschil in trainingen tussen man / vrouw en zo ja, welke?
- maak je verschil in trainingen tussen gebruiker en niet gebruiker?
- maak je verschil in ouder / jonger?
- wat is voor jou de beste bron om kennis te vergaren?

wat is er met de good old pringles, whey en chocomelk dieet gebeurt?

• Topic Starter Topic Starter
Ik begrijp dat je veel trainingen/ PT geeft. Daarom ben ik benieuwd naar jouw mening.
- maak je verschil in trainingen tussen man / vrouw en zo ja, welke?
- maak je verschil in trainingen tussen gebruiker en niet gebruiker?
- maak je verschil in ouder / jonger?
- wat is voor jou de beste bron om kennis te vergaren?
dit zijn vragen die niet te beantwoorden zijn op een bierviltje man haha.
kort door de bocht:
Ja, wel iets, zeker ook afhankelijk van VP en doelen
ja.
ja.
pubmed, goede boeken, hoog aangeschreven cursussen

Wat is jou eind doel binnen de BB? (mission completed)
qua fysiek alles blijven finetunen tot optimalisatie, en een van de beter onderlegde coaches worden; niet echt een mission completed denk ik, aangezien ontwikkelingen op kennis gebied nooit stil staan

Probeer je een "classic physique" te bouwen (is je al aardig gelukt) of wil je verder op het gebied van massa?

Probeer je een "classic physique" te bouwen (is je al aardig gelukt) of wil je verder op het gebied van massa?
Ik denk niet dat daar zo specifiek een dik verschil in is. Waar je qua fysiek heen groeit is voor een groot deel ook te danken aan gevoeligheid voor groei, en aanhechtigen.
Maar ik ambitieer niet om naar de 120 kilo te gaan als je dat bedoelt; gaat me teveel gezondheid tijd energie en geld kosten.
Maar proporties kunnen zat beter; zoveel dingen die ik nog nieuw bij leer de laatste tijd

Hoe combineer je dit met bodybuilding? Bodybuilden is, althans in mijn optiek, juist vaak ongezond en maakt vanaf een bepaalde omvang juist niet functioneel.
Zo optimaal mogelijk oud worden =/= zo oud mogelijk worden.
Neem bijvoorbeeld Frank zane. Kerel ziet er leip uit, en ook al bejaard. Zal geen 100 worden, maar de jaren die hij heeft kwalitatief hoog. Of zo Denk ik me dat in in ieder geval.

Ik wil mijn levensjaren optimaal benutten; zo oud mogelijk worden ga je sowieso niet redden in deze sport. Pathways die voor groei zorgen zijn vrijwel altijd ook pathways die voor veroudering zorgen.
Pathways die voor zo oud mogelijk worden zorgen, zijn juist de pathways die voor een van groei zorgen. Enhanced of niet .

Ik wil de sweetspot daartussenin.

Zou je ooit op tv willen debatteren tegen dieet goeroes? Want veel mensen verkondigen bullshit op tv.

Wat is volgens jou de ideale trainingsmethode en frequentie voor iemand van bijvoorbeeld 50? ;)

Wat is volgens jou de ideale trainingsmethode en frequentie voor iemand van bijvoorbeeld 50? ;)
Je denkt teveel in hokjes.
Er is geen "perfecte manier van trainen voor mannen vanaf 50" of "Dé manier voor trainen als je on bent tegenover off".

Je gaat kijken hoeveel volume nodig is voor een prikkel, hoeveel herstel nodig is, hoeveel tijd je hebt voor een klant qua frequency en workouts, en daar ga je mee werken. Ik ben daar nu een reeks oefeningen over aan t schrijven op XXL. heb je deze al gezien?

vind jij ook niet dat sommige hier way to high kuren ze schrijven kuren van 1,5/2gr en weten nog niet eens hoe ze een voedingschema moeten uitrekenen...

Je denkt teveel in hokjes.
Er is geen "perfecte manier van trainen voor mannen vanaf 50" of "Dé manier voor trainen als je on bent tegenover off".

Je gaat kijken hoeveel volume nodig is voor een prikkel, hoeveel herstel nodig is, hoeveel tijd je hebt voor een klant qua frequency en workouts, en daar ga je mee werken. Ik ben daar nu een reeks oefeningen over aan t schrijven op XXL. heb je deze al gezien?
Nee, nog niet gezien. Ga even kijken, thanks... :)

Terug
Naar boven