Fitness Seller

Jw's race naar 500kg

die squat is met 60 kg nog niet diep genoeg.

Bij bp kun je het beste je voeten stabiel neerzetten schouders tegen elkaar bekken omhoog duwen zeg maar.

dl is ind. niet te beoordelen.

die squat is met 60 kg nog niet diep genoeg.

Bij bp kun je het beste je voeten stabiel neerzetten schouders tegen elkaar bekken omhoog duwen zeg maar.

dl is ind. niet te beoordelen.

bekken omhoog? Je kont mag de bank niet verlaten he! (als je doelt op een arch, oke :D)

hehe ja ik bedoel arch maar dan zeg maar je kont erop duwen en je kont bij mekaar knijpen zeg maar ;)

Kan het niet goed uitleggen. Er was hier ooit is een filmpje op DBB waarin een vent de bp techniek helemaal besprak misschien heeft iemand dat nog.

Sja, alles is al gezegd. Gooi eens flink wat kilo's van je ego en ga squatten ipv lockouts te doen.

idd flink gaan full-squatten: dat is dus "ass-2-the-grass!"

suc6!
;)

Dat je achterover valt tijdens het squatten, komt door ''te korte'' achillespeesen. Had het zelf ook, paar keer dingen gerekt, met een oefening en toen was het klaar. Maar kan die site met die oefening niet meer vinden.

Squat lijkt nergens op, ik denk eerlijk gezegd niet dat je meer dan 100kg parallel kan squatten.

Want die "60kg zo diep mogelijk" komt niet eens in de buurt van parallel, dus 100kg zal ook moeilijk gaan.

Maar toch respect voor je prestaties, je ziet niet veel skinny guys squatten of deadliften.Lees alle tips hier, en maak er het beste van!

Veel succes!

Succes en de rest is al 10x gezegt onderhand :) Zou ook andere schoenen kopen als ik jou was.

succes nog ;)

@ outer: zal zeker meer dan 100 kg zijn, mss squat hij 130 parallel

130KG parallel? No way!!!

@TS: Dit slaat natuurlijk nergens op, alleen je argument 'skeeleren' al..
Ik skeeler ook in de zomer en kan zeggen dat diep squatten je veel meer helpt dan explosieve squats..

Dus: Ass to the grass..

Succes!

een beetje offtopic, maar je webdesigns zijn zeer nice JW:D

• Topic Starter Topic Starter
Dat je achterover valt tijdens het squatten, komt door ''te korte'' achillespeesen. Had het zelf ook, paar keer dingen gerekt, met een oefening en toen was het klaar. Maar kan die site met die oefening niet meer vinden.

Daar zit dus in ieder geval 1 van de "problemen" want ik heb inderdaad erg korte achillespezen. Verder pak ik morgen meteen een aantal sets box-squats erbij.

@AlexT: dank u. Rustperiodes zijn ook belangrijk :p

welke afstanden worden er zoal gedaan met skeeleren? Indien langer dan een paar minuten heeft het toch niet veel nut om je squats op te trekken zou ik denken? Dan zou ik eerder breathing squats doen enz.

Niet om lullig te doen maar dit zijn de filmpjes die ze op forums posten en waar iedereen zich krom om lacht met z'n allen. Ik zou de gewichten maar even vergeten en zoals eerder aangegeven gaan werken aan je techniek.

Probeer dan eerst een op een fatsoenlijke manier de 300 totaal te halen misschien dan je lichaam je dan toestaat om ook de 500 te halen inplaats van krukken of schoenen die je vergoed moet gaan krijgen via het ziekenfonds.

BP 60 (kan beter met betere techniek dus)
Deadlift 140 / 150
FULL Squat 130

Je schat hem in op 130 KG FULL squat :rolleyes: Dat is imo nog erger dan al die filmpjes bij elkaar........

@ topicstarter ga eerst proberen de techniek onder de knie te krijgen. Gewicht gaat later pas tellen.

Sorry Ts maar die squats lijken echt nergens op....

Okay, deze jongens bekijken het vooral uit PL oogpunt, voor mij is krachttraining ook maar een hulpmiddel! Voor het skeeleren uit technisch oogpunt zou je wel wat dieper mogen komen, Parralel is in jou geval in het begin voldoende, zoals al eerder gezegd probeer eens je acchilles pezen te rekken (die dingen net boven je hielen ;))
en anders ==>BW FULL SQUAT (met je kont helemaal tussen je voeten gaan zitten).

Succes met het verwezenlijken van je doelen!
op welk niveau zit je met het skeeleren?

Ff een tip als je nou nog es vastzit met bankdrukken pak dan de stang aan 1 kant beet en werp em van je af.
Zoals je het nu deed gaat het met 60 kg nog maar als dat straks meer is gaat dat je een paar gekneusde ribben kosten.

• Topic Starter Topic Starter
Test 2

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven