MuscleMeat

K1 Final 16 Seoul 27 september

Bezoekers in dit topic

Ik denk ook dat Saki wint.. en hoop het eigenlijk ook. Niet omdat ik het Sefo niet gun, maar Saki zal verderop in het toernooi voor meer spektakel zorgen.

Hoop ook dat Aarts de titel weer eens pakt!

Ik hoop dat Saki na morgen de komende maand vloeibaar voedsel moet eten.:D KNOCK HIM THE **** OUT OUT RAY...SAMOAN BLOOD...:cool:
 
Jaar Kampioen
1993 Branko Cikatić
1994 Peter Aerts
1995 Peter Aerts
1996 Andy Hug
1997 Ernesto Hoost
1998 Peter Aerts
1999 Ernesto Hoost
2000 Ernesto Hoost
2001 Mark Hunt
2002 Ernesto Hoost
2003 Remy Bonjasky
2004 Remy Bonjasky
2005 Semmy Schilt
2006 Semmy Schilt
2007 Semmy Schilt

[WIKIPEDIA]K-1[/WIKIPEDIA]

En eerlijk gezegd zie ik Schilt dit ook gewoon weer winnen :)


Toch iets waar Nederland flink trots op kan zijn hoor je ziet alleen maar Nederlanders staan in dat lijstje,waar een klein land groot in kan zijn.

Wat mij betrefd komt er ook veel meer sponsorgeld vrij voor deze sport
laat Nederland hier maar flink geld insteken we hebben immers een naam hoog te houden.
Steek liever al dat sponsorgeld in deze sport ipv het sponsoren als iets als een Nederlands elftal wat nooit en te nimmer geen ene mallemoer presteerd.
 
Voor de liefhebbers, het gehele event is live te volgen via de website van Gokhan Saki. Als je op TV klikt bovenaan de website wordt een flash player gestart.
 
Voor de liefhebbers, het gehele event is live te volgen via de website van Gokhan Saki. Als je op TV klikt bovenaan de website wordt een flash player gestart.

op sbs6 komt het ook
 
gewoon 5 man uit ons landje daar :D
 
Ik kan toch wel zeggen dat het kickboksen vandaag gewonnen heeft. Opgerot met de freaks en lelijke vechters :)

En die Errol Zimmerman wat en genot om naar te kijken :)
 
Door me werk de wedstrijd schilt aerts niet kunnen afkijken wie heefth em nou gewonnen?
 
balen balen balen....Sefo niet door, had hem op basis van de 1e 3 ronden moeten winnen imo. Maar goed, de refs vonden een 4e ronde noodzakelijk en sugarfoot zat er helemaal doorheen. k*t!!!!!!!!!! Aerts heeft gegokt en gewonnen, waarom was er in die partij geen 4e ronde? En dan die Feitosa, heeft die gast ff incasseringsvermogen, Errol is toch wel de Sonny Liston van het kickboksen tering. Badr zag der weer ondanks die 8 tellen ijzersterk uit. Hari - Aerts is de partij waar nu iedereen op wacht....
 
mooie wedstrijden hoor, stuk voor stuk...wordt een superfinale, mede door afwezigheid sem...wordt spannende zodadelijk in december..
 
Beter dat Aerts heeft gewonnen...Ben zo blij dat Schilt is uitgeschakeld...word een mooie finale!
 
Ik kan toch wel zeggen dat het kickboksen vandaag gewonnen heeft. Opgerot met de freaks en lelijke vechters :)

En die Errol Zimmerman wat en genot om naar te kijken :)

Ja geweldige vechter. Super sterk en een brute sT. Als hij wat meer in shape komt..

Hoe oud is hij?
 
6 december is de finale dacht ik?:

aerts tegen hari
zimmerman tegen Teixeira
saki tegen karaev
bonjasky tegen le banner

ben benieuwd!
 
balen balen balen....Sefo niet door, had hem op basis van de 1e 3 ronden moeten winnen imo. Maar goed, de refs vonden een 4e ronde noodzakelijk en sugarfoot zat er helemaal doorheen. k*t!!!!!!!!!! Aerts heeft gegokt en gewonnen, waarom was er in die partij geen 4e ronde? En dan die Feitosa, heeft die gast ff incasseringsvermogen, Errol is toch wel de Sonny Liston van het kickboksen tering. Badr zag der weer ondanks die 8 tellen ijzersterk uit. Hari - Aerts is de partij waar nu iedereen op wacht....

tering gast heb jij wel gekeken dan??

aerts heeft em in elke ronde vermoord!!!
 
Back
Naar boven