Fitness Seller

K1 Final 16 Seoul 27 september

Bezoekers in dit topic

Die zimmerman is goed man.. ****ing hell. Feitosa is toch niet de eerste de beste, en hij ownt hem volledig. Badr Hari en Bonjasky waren ook erg impressive.
 
Laatst bewerkt:
als die k*t hari maar niet gaat winnen. jammer dat aerts al in de 1e ronde tegen hem moet. hij redt het nooit meer om 3 partijen te winnen. Hari hoeven we zeker niet mee te tellen als Nederlander.
 
tering gast heb jij wel gekeken dan??

aerts heeft em in elke ronde vermoord!!!

Ben jij nou zo dom? of ben ik nou zo slim?

Hij heeft zeker gegokt, hij heeft per slot van rekening zelf gevraagd om tegen Sem te mogen uitkomen in de laatste 16. Dat was al een enorme gok. Zijn vechtsT was ook een gok, denk ook niet dat iemand had vermoed dat het zo goed zou uitpakken voor Peter. Hij heeft bijna alleen maar liggen boksen en clinchen. Maar heeft zo wel alle 3 de rondes gewonnen. Blijft riskant, iedere keer als die zo naar voren stormde kon die zo op de rechts directe of knie van Semmy lopen en dan is het voorbij. Vandaar dat ik zeg Aerts heeft gegokt en gewonnen. Nu jij weer...
 
Vandaar dat ik zeg Aerts heeft gegokt en gewonnen. Nu jij weer...

Nee jij vroeg je af waarom er geen 4e ronde was. Imo was het erg duidelijk , in de ogen van Tjooky dus ook. Ik denk dat jij een beetje moeite hebt met begrijpend lezen.....
 
Nee jij vroeg je af waarom er geen 4e ronde was. Imo was het erg duidelijk , in de ogen van Tjooky dus ook. Ik denk dat jij een beetje moeite hebt met begrijpend lezen.....

Begin jij nog maar eens met lezen dan als je het allemaal zo goed ziet. Ik leg het verband met Sefo, die had op basis van die 3 ronden ook door moeten gaan, maar die kreeg een 4e ronde aan zijn broek. Dan zeg ik: waarom Aerts - Schilt geen 4e ronde geven dan. Gelijke monniken gelijke kappen.
 
Ik kan toch wel zeggen dat het kickboksen vandaag gewonnen heeft. Opgerot met de freaks en lelijke vechters :)

En die Errol Zimmerman wat en genot om naar te kijken :)

was wel leuk zo nen Bob Zapp etc.. :D
 
balen balen balen....Sefo niet door, had hem op basis van de 1e 3 ronden moeten winnen imo. Maar goed, de refs vonden een 4e ronde noodzakelijk en sugarfoot zat er helemaal doorheen. k*t!!!!!!!!!! Aerts heeft gegokt en gewonnen, waarom was er in die partij geen 4e ronde? En dan die Feitosa, heeft die gast ff incasseringsvermogen, Errol is toch wel de Sonny Liston van het kickboksen tering. Badr zag der weer ondanks die 8 tellen ijzersterk uit. Hari - Aerts is de partij waar nu iedereen op wacht....

nou je bekijkt sefo door een roze bril, die vent heeft niks laten zien man. wat had hij er eigenlijk te zoeken, laatste 5 matchen op rij verloren?
 
Begin jij nog maar eens met lezen dan als je het allemaal zo goed ziet. Ik leg het verband met Sefo, die had op basis van die 3 ronden ook door moeten gaan, maar die kreeg een 4e ronde aan zijn broek. Dan zeg ik: waarom Aerts - Schilt geen 4e ronde geven dan. Gelijke monniken gelijke kappen.

Perfecte sT geschreven die zinnen van jou :o Damn mijn buurjongen , die in de brugklas van het vmbo zit , doet het nog beter......

Maar verder no offence. Sefo tja daar kon je nog over twijfelen maar imo was Aerts toch beter dan Schilt.
 
Badr mag van mij letterlijk het toernooi worden uitgeslagen ,arrogante Mocro.
Geboren en getogen in Amsterdam/Nederland en dan voor de Marokkaanse vlag uitkomen.
Ondankbaar zijn heet dit!
Had hij dit alles kunnen bereiken als hij in Marokko had geleefd?
Wat heeft deze geboren Amsterdammer te danken aan Marokko dat hij voor dat Land wil uitkomen?

Je zal daar ws.niet eens sportscholen hebben waar je op zo'n hoog nivo kan trainen.

Die ziekelijke verheerlijking altijd van het (vader)land,lijkt wel een Turk:D

Hij moest wel omdat er anders te veel vechters voor nederland vechten in k1..
Denk maar eens na hoeveel dat er wel niet zijn.
Hij is idd best arrogant maar hij heeft zeer goede technieken dus hij maakt veel kans tegen de anderen.
Kan niet wachten tot de finale :D
 
Sefo had niet eens een ronde 4 verdiend imo, hij werd de eerste 3 ronden al ge-owned door Saki..
 
@Kyubiz

Oke dat wist ik eerlijk gezegd dus niet,dacht weer de zoveelste Turk/Marokkaan die het (vaderland) weer op zo'n ziekelijke manier zit te verheerlijken en daar heb ik een erge hekel aan.
 
Perfecte sT geschreven die zinnen van jou :o Damn mijn buurjongen , die in de brugklas van het vmbo zit , doet het nog beter......

Maar verder no offence. Sefo tja daar kon je nog over twijfelen maar imo was Aerts toch beter dan Schilt.

No offence taken mate, zo'n ruige bink als jou met een Scarface quote als zijn handtekening moetje natuurlijk niet kwaad maken.

Het gaat niet om het feit dat Aerts beter was, een kind van 5 jaar oud ziet dat Aerts aggressiever vocht en meer punten maakte, ik zei simpelweg dat Aerts gegokt had en gewonnen en vroeg me af waarom ze er net als in de partij Saki - Sefo geen 4e ronde achter plakte.
 
ok klaar nu kinders!

maar er had bij aerts - schilt iig geen 4de ronde moeten komen. Ik dacht dat jij dat zo bedoelde maar blijkbaar bedoelde je het anders...

Moet je het voortaan wel zo neerzetten zoals je het bedoelt om misverstanden te voorkomen!
 
wanneer komen de herhalingen op eurosport/sbs6 ?
 
Je kan het ook nu bekijken op [Link niet meer beschikbaar].
 
Hari kun je zeker wel rekenen als nederlander. Hari komt uit voor marokko, omdat hij anders moeilijk een plaatsje kan krijgen binnen de k1. Errol zal het vroeg of laat ook moeten doen, omdat er gewoonweg teveel nederlanders in het spel zitten. K1 streeft ernaar om het sport wereldwijd bekend te maken en dat kan niet als er alleen maar nederlanders in vechten.
 
Hoeveel Nederlanders mogen er mee doen dan?
 
Back
Naar boven