Overeem - Badr op K1 regels en Overeem - Fedor/Velasquez/Werdum MMa regels. Dat wil ik nu wel zien.
Badr vs Overeem is al 2x geweest

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Overeem - Badr op K1 regels en Overeem - Fedor/Velasquez/Werdum MMa regels. Dat wil ik nu wel zien.

Heb perfect kunnen kijken, en heb ervan genoten.
Perfecte uitkomst, Overeem wereldkampioen in MMA en in K1...super!

even de euforie van de finale laten bekomen.
Als ik het nu even analyseer, vind ik het eigenlijk redelijk k*t voor Alistair om zo te moeten winnen. Zijn overwinning heeft het bijsmaakje dat hij zowel de halve als gewone finale op een bordje heeft gekregen en dat er geen Bonjasky of Hari bijwas.
Als we eerlijk moeten zijn heeft hij het nog heel moeilijk gehad tegen Spong, een debutant.
Maw, hij heeft niet kunnen laten zien wat hij waard was. Geen enkele van zijn critici heeft hij met deze prestatie kunnen overtuigen van zijn kunnen.
2011 Werdum en Fedor, 2012 ufc. Dat is wat ik van hem hoop.
even de euforie van de finale laten bekomen.
Als ik het nu even analyseer, vind ik het eigenlijk redelijk k*t voor Alistair om zo te moeten winnen. Zijn overwinning heeft het bijsmaakje dat hij zowel de halve als gewone finale op een bordje heeft gekregen en dat er geen Bonjasky of Hari bijwas.
Als we eerlijk moeten zijn heeft hij het nog heel moeilijk gehad tegen Spong, een debutant.
Maw, hij heeft niet kunnen laten zien wat hij waard was. Geen enkele van zijn critici heeft hij met deze prestatie kunnen overtuigen van zijn kunnen.
2011 Werdum en Fedor, 2012 ufc. Dat is wat ik van hem hoop.
Had het hem ook wel gegund, zeker na die overwinning.Had erg graag Overeem tegen Schilt willen zien, misschien volgend jaar.
Echt klasse van Aerts om te winnen van Schilt, diep in mijn hart had Aerts gewoon nog een keer kampioen mogen worden.
Ik denk eerlijk gezegd dat die tegen Spong expres wat rustiger aan deed, je ziet het aan Aerts die zat er helemaal doorheen (wat ook niet gek is tegen Schilt).
wtf is je punt dan? Aerts - Schilt was voor vandaag al 4x geweest, maar ik heb niet meer of minder genoten van de 5e keer vandaag.
Enfin, nu ik er zo over nadenk, is er 1 man geweest die Alistair wel al verslagen heeft op K1 regels, en niet aanwezig was in Japan vandaag. Juist ja, Bonjasky, mocht die nog een afscheidsgevecht willen leveren, dan lijkt me Ali de juiste persoon om dat tegen te doen.
Vindt je het gek, Aerst heeft 3 ronden lopen knokken met Schilt. Overeem daarentegen heeft niet eens een druppel gezweet tegen Saki. En tegen Spong had hij best lastig, zoals iemand al eerder opmerkte, een debutant. Ik ben vast aan het downplayenlekker, overeem tegen spong heeft overeem slim gespeeld, niet meteen alles geven. De finale tegen aerts meteen de beuk erin, zo zie je toch maar wat een power er toch achter die man zit, zelfs Aerts keek vol ongeloof
, maar laten we eerlijk zijn er was gewoon weinig weerstand. Ik ben benieuwd hoe het K1-feestje eruit had gezien met Bonjasky (doet inderdaad niet meer mee) of Hari als participants.Lekker makkelijk dan, als dit, als dat, de knockdown gewoon telt mee, anders moet Ali gewoon op zijn pootjes blijven staan. Net zoals vandaag Saki een knock down verdient had tegen Ali met die spinning back kick. Ali ging gewoon down.
Duh huh, maar feit is echter wel dat de stand Badr - Ali nog altijd 1-1 is. Feit is echter ook dat de stand Bonjasky - Ali 1-0 is in het voordeel van Remy.
Tja...letterlijk is spong wel een debutant, maar de man heeft in lagere gewichtsklasses alles maar dan ook alles gewonnen...en was onverslaanbaar.
Nu hij het in de zwaargewichtsklasse probeert gaat het de laatste 2 jaar minder, dat klopt.
Maar een debutant, is hij zeker niet.