Fitness Seller

Kabel/ADSL abonnement - Wat is tegenwoordig goed en goedkoop?

Frenkpie zei:
KPN verzorgt voor de lijn, planet is alleen maar de provider. Planet is gedwongen om mee te gaan anders verliest ie geheid klanten :)

planet heb ik geen goede ervaringen mee, we wilden een terugstap doen van Comfort naar Lite maar we moesten een jaar wachten voor dat dat pas gewijzigd kon worden :mad: terwijl het 1 jaar abbo allang was verstreken en het opzegtermijn was 1 maand.. maar het terugschakelen naar een lite versie moesten we een jaar 1 wachten k*t planet !

dat is ook logisch, want met terugschakeling verliezen ze geld!

had je gekozen voor de snellere versie ( advanced) dan was je zeer snel overgeschakeld, omdat ze dan ook gelijk het nieuwe hogere berdag kunnen incasseren !:D

:rolleyes:

ja en door die geweldige regeling van ze, zijn ze een klant armer en hebben ze weer een slecht imago achter gelaten bij een klant.

dát is pas een goed door dachte strategie !! :thumb:

Ik heb sinds m'n verhuizing kabel genomen omdat ik nooit vanuit een vast toestel bel en dus alleen een KPN-lijn zou hebben voor m'n ADSL. Da's onzin natuurlijk.

Ik heb een Casema contract en dat is nu een dikke 260kb/s down en gaat voor maart 2006 naar de 40okb/s. Ik kan als optie er later nog altijd telefonie via de kabel erbij nemen en dan kun je onbeperkt bellen voor nog geen twee tientjes per maand. Ik betaal voor internet nu iets van 35 euro.

IIG GEEN WANADOO! Wordt erg slecht beoordeeld, lijn én helpdesk.
Voor échte vakkundige hulp ga naar www.adslforum.nl

Terug
Naar boven