MuscleMeat

Shocking News Kabinet gevallen -Wilders komt er in -Iran word door het Westen aangevallen

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
ll

Laatst bewerkt:
ll

Laatst bewerkt:
wat heeft het vallen van kabitnet te maken met een aanval op Iran:scratch:

Zou me heel erg tegenvallen dat nu die cowboy uit het witte huis weg is Iran wordt binningevallen.

---------- Toegevoegd om 08:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:09 ----------

wat heeft het vallen van kabitnet te maken met een aanval op Iran:scratch:

Nou ja, 1 + 1 = 2. Wilders in het kabinet en een mogelijke anti-islamitische stemming is het steunen van een inval in Iran. Nou ja, heeft ons leger ook weer is een interessante klus als we mee doen aan de inval.

stel dat Wilbers er in komt geef ik dat een paar maand ;niemand wil dat wilbers mee regeert dus elk voorstel van hem word getorpedeeerd gevolg de ene crisis na de andere

Haha wat een corky's zijn het ook, net een stelletje verwende omhoog gevallen babies in het kabinet.
fl**ker toch op en ga gewoon het land een keer regeren stelletje jankbabies.

Werd ook eens tijd. Nu binnen 2/3 maanden verkiezingen (samen met de gemeenteraadsverkiezingen :o). Wilders zal in ieder geval veel stemmen krijgen, al word de PVV 2e laten ze die toch niet regeren. Net zoals de SP al die jaren geleden met 25 zetels. Hoepel maar lekker op, met al die zetels hebben wij geen fl**ker te maken. Hypocriet zooitje in de 2de kamer. :o

zo, de pvda heeft wilders volledig in de voeten gespeeld door aan te sturen op een kabinetsval. lekker denkwerk meneer bos!

wat een knuppels in dat (ex)kabinet
stem weer lekker op; partij voor de dieren, die lui komen tenminste op voor hun idealen

Zou me heel erg tegenvallen dat nu die cowboy uit het witte huis weg is Iran wordt binningevallen.

---------- Toegevoegd om 08:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:09 ----------

Nou ja, 1 + 1 = 2. Wilders in het kabinet en een mogelijke anti-islamitische stemming is het steunen van een inval in Iran. Nou ja, heeft ons leger ook weer is een interessante klus als we mee doen aan de inval.

Nederland gaat op zijn eentje Iran toch niet aanvallen zeker ???

K*t, niet dat dit kabinet zo goed is, maar nu krijg je met een beetje pech die mong**l van een Wilders aan de macht.

balkenende opgerot, feest!!
lol @ iedereen die denkt dat geert aan de macht komt,

kan die idiote topictitel niet worden aangepast, het is hier geen conspiracy onzin

Ik hoorde dat Dan Brown al begonnen is aan zijn volgende boek.

Ik voorzie voor het volgende kabinet dezelfde problemen (zo niet erger) als met Balkenende I, toen het CDA met de LPF moest 'regeren'.

Mij dunkt (of denkt?) dat we hier in Nederland zeker weer een jaar vertraging krijgen vooraleer er weer fatsoenlijk beslissingen worden genomen, wat natuurlijk zeer slecht is nu we nog steeds in een economische crisis zitten en belangrijke vraagstukken niet worden beantwoord ...

Leuk hoor. Vanmiddag komt Rita Verdonk hier in de stad, ga ik wel even naar toe.:) Gezellig.

ll

Laatst bewerkt:
1 voordeel, de christelijke sharia is voorlopig voorbij.

Terug
Naar boven