XXL Nutrition

Shocking News Kabinet gevallen -Wilders komt er in -Iran word door het Westen aangevallen

Ach het zal niet erger of beter worden dan het stelletje wat er nu zit:D
Mag in elk geval weer op Rutten stemmen:D

---------- Toegevoegd om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:23 ----------

1 voordeel, de christelijke sharia is voorlopig voorbij.

Idd, die betutteling is nu hopelijk weer voorbij:D

Gaat Bas Rutten meedoen aan de verkiezingen dan? Of bedoel je Mark Rutte?

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
'Aan de macht' :')

Al die bejaarden zitten nu in zak en as omdat JP niet meer is!

Wat een circus daar in Nederland. Gelukkig dat wij in België al decenia lang bekwame politici hebben :p

Wat heb ik gemist ??? wanneer is de oorlog met iran begonnen ?

Al die bejaarden zitten nu in zak en as omdat JP niet meer is!

cda zal niet teveel verliezen.

kijk ze nou:roflol: mevrouw is rijp voor het bejaardentehuis, kleine dikke dwerg, bos totaal uitgeblust en hamer:kots::kots:
2qis4lj.jpg

3x achterelkaar valt het kabinet onder leiding van Balkenende. Tijd voor serieuze zelf reflectie voor iedereen verbonden met en aan het CDA.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
Waarom maak je je druk om Houston?? Aan je woonplaats te zien heb je nergens last van...

Ik daar in tegen moet nu weer verhuizen naar 't buitenland ;)

Inderdaad.. Nutteloze opmerkingen en bijdragen Houston.

Het feit dat dit kabinet zou vallen was onoverkomelijk. Buiten de Uruzgan kwestie waren er nog tal van andere zaken waar voornamelijk de Pvda en CDA het niet eens werden. De laatste tijd zag je al steeds in de tweede kamer stroeve debatten die telkens vast liepen...dat zal in dit demissionair kabinet net zo gaan vrees ik. Ik verwacht dat ze zich meer zullen profileren ten goede van de aankomende verkiezingen dan nog diep op zaken in te zullen gaan. Nou kan dat ook maar tot op een zekere hoogte natuurlijk.. maargoed..
Ik zie in ieder geval een rechtser kabinet aankomen. Ben ik zelf niet ontevreden over.

Alsof de pvv verkozen gaat worden.. :roflol: Met wie gaan ze dan een coalitie vormen? Ik denk niet dat er een meerderheid van de partijen staan te springen om met hem samen te werken. PvdA, SP, CU sowieso niet. Dat wordt een nog grotere teringzooi dan nu en valt binnen een week. Ik zou me geen zorgen maken. Tenzij CDA gay gaat doen en enorm veel zetels krijgt maar ik vermoed dat dat na het geklooi van de afgelopen jaren wel mee zal vallen.

Laatst bewerkt:
Alsof de pvv verkozen gaat worden.. :roflol: Met wie gaan ze dan een coalitie vormen? Ik denk niet dat er een meerderheid van de partijen staan te springen om met hem samen te werken. PvdA, SP, CU sowieso niet. Dat wordt een nog grotere teringzooi dan nu en valt binnen een week. Ik zou me geen zorgen maken. Tenzij CDA gay gaat doen en enorm veel zetels krijgt maar ik vermoed dat dat na het geklooi van de afgelopen jaren wel mee zal vallen.

CDA-VVD-PVV, that would be heaven :D

Houston is een megagrote debiel. Alsof Wilders het eventjes voor elkaar krijgt om Iran binnen te vallen.

De opkomst van de Christelijke sharia mag dan even gestopt zijn, maar het allergrootste gevaar komt als Wilders de grootste partij wordt.

En dat wordt idd een pot ellende tot en met. En tot nu toe is CDA nog altijd de grootste partij met 32 zetels, PVV op 2 met 24 zetels en PvdA met 21 op 3. Als CDA nou maar uitsluitsel kon geven over het vormen van een coalitie met PVV zijn we bijna van onze zorgen af. :D

Laatst bewerkt:
ik kan niet wachten :D

Terug
Naar boven