XXL Nutrition

Shocking News Kabinet gevallen -Wilders komt er in -Iran word door het Westen aangevallen

En dat wordt idd een pot ellende tot en met. En tot nu toe is CDA nog altijd de grootste partij met 32 zetels, PVV op 2 met 24 zetels en PvdA met 21 op 3. Als CDA nou maar uitsluitsel kon geven over het vormen van een coalitie met PVV zijn we bijna van onze zorgen af. :D
Die peilingen zeggen nu nog niks. Dus maak je nou maar niet zo druk Tjok.

En dat wordt idd een pot ellende tot en met. En tot nu toe is CDA nog altijd de grootste partij met 32 zetels, PVV op 2 met 24 zetels en PvdA met 21 op 3. Als CDA nou maar uitsluitsel kon geven over het vormen van een coalitie met PVV zijn we bijna van onze zorgen af. :D

het probleem is die grote groep 40+ arbeiders en allochtonen die politiek weinig volgen en denken dat de PVDA voor hun belangen opkomt. SP heeft geen schijn van kans met Kant.

Bejaarden en Gristenen blijven trouw aan de CDA/CU. Pechtold wordt de grote winnaar.

Laatst bewerkt:
Ik zie CDA, PVV en VVD nog wel samen gaan. Niet dat ik denk dat het heel lang stand zal houden als Wilders voet bij stuk blijft houden met zijn programmapunten..want dat kan gewoonweg niet.. Maar ik denk met Rutte als premier, dat kabinet niet gelijk met 3 maanden zou vallen.

ik zeg ook D66 for the win... maja we zien het wel tot die tijd!

Misschien wordt er ondertussen nog wel een politicus vermoord ofzo...

CDA zou zn geloofwaardigheid echt ten onder doen als ze samen zouden gaan met PVV.

Lijkt me trouwens wel humor als er ook een moslim partij komt ofzo :D

Laatst bewerkt:
Stille hint? :D

Ik vind dat Wilders straks ook al Polen het land uit moet zetten.

Naja... geloof is waar het CDA voor staat, maar geloof jij het? Dat is de vraag...

Weer stemmen op partij van de dieren:p
Ik stem op de lekkerste chick. Doe ik altijd.

Hup Hup Geertjeeee

toch is die lijst van de pvv beter dan ik dacht. zulke slechte ideeën hebben ze niet. en het grootste pluspunt is natuurlijk die immigratie / criminele allochtonen die harder aangepakt moeten worden

haha amerika is gewoon een grote haatzaaier. Omdat ze zelf de oppermacht in de wereld zijn met hun fancy wapens zijn ze nu bang dat een ander land zijn defensie potentieel aan het versterken is. Cry me a river. Wilders moet zijn bek houden, hij wordt niet eens serieus genomen door andere landen als het om zulke dingen gaat. Laat hem nou maar iets goeds doen en ons afhelpen van die lastige marokkanen dan heeft die al meer dan genoeg voor dit land gedaan, voor het eerst.

Het punt is dat twee partijen samen niet genoeg stemmen kunnen krijgen, dus moet er altijd een derde bij die dan zogenaamd het losse zand van de twee grootste partijen bijeen moet houden.

CDA + PvdA (+ PVV) = uitgesloten.
CDA + PVV + VVD (bijv.) = zou kunnen met het rechtse kiezerssentiment van tegenwoordig, maar ik zie dit kabinet niet eens drie maanden zitten.
CDA + PVV + D66 = hierbij zullen de PVV en D66 elkaar de tent uitvechten.

Het wordt gewoon zeer moeilijk, want de kiezer mag dan wel 'beslissen'; de mogelijke coalities steken elkaar gewoon - daarom zijn er al drie van de vier Balkenende-kabinetten gevallen ...

toch is die lijst van de pvv beter dan ik dacht. zulke slechte ideeën hebben ze niet. en het grootste pluspunt is natuurlijk die immigratie / criminele allochtonen die harder aangepakt moeten worden

Goh... meeste mensen kijken niet verder naar waar de PVV echt voor staat, maar zien/horen alleen wat in de media komt. Daar vanuit worden de meeste meningen gebouwd helaas. Enige minpunt van de PVV vind ik dat ze het soft-drugs'beleid' willen aanpassen (verbieden).

Goh... meeste mensen kijken niet verder naar waar de PVV echt voor staat, maar zien/horen alleen wat in de media komt. Daar vanuit worden de meeste meningen gebouwd helaas. Enige minpunt van de PVV vind ik dat ze het soft-drugs'beleid' willen aanpassen (verbieden).

Het huidige softdrugsbeleid slaat natuurlijk ook nergens op.

Nederland zet zich internationaal weer lekker te kijk :rolleyes:
Wat een gedraai en geklungel weer, ik schaam me haast om Nederlander te zijn.

'So, where are you from?'
'I'm from Holland.'
'Oh, Holland :haha:'

De volgende verkiezingen beloven niet veel vooruitgang, met die idioot van een Wilders die een groot gedeelte van retarded Nederland aantrekt.

het is wachten op de 1e aanslag op nederland

Terug
Naar boven