- Waardering
- 499
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
Ik had samen met 5 vrienden 50g per man, het waren colombiaanse. Echt veel bizarre dingen meegemaakt, maar ik kan me echt niet voorstellen dat iemand hier zelfmoord door zou plegen. Iniedergeval al had je daarvoor niet ook al zelfmoord neigingen.Alleen in het verkeer (en in andere gevaarlijke situaties) is het natuurlijk wel levensgevaarlijk. Maar dat blijft het nu wellicht ook, alleen via illegale verkoop.Ze hebben totaal geen schade, ondanks de effecten zeer hevig kunnen zijn bij hoge doseringen zul je na afloop geen verandering voelen in je shape en al helemaal geen krimpende spieren. Verder geen kater, alleen natuurlijk iets buitengewoons hebben meegemaakt.
Dit geldt ook voor LSD, cactussen en Ayahuasca. Ondanks er geen onderdrukking is van eetlust, heb je niet direct de behoefte om te eten. Maar het kan wel, alleen zal het je niet smaken.

Zie je wel dat het van eerder gebruik nog kan terugkomen Marky

In je shape, Is nog altijd toxisch maar niet sterk. Ik had de volgende dag pijn in mn buik. Voelde toch als een kleine kater aan, maar anders.Ze hebben totaal geen schade, ondanks de effecten zeer hevig kunnen zijn bij hoge doseringen zul je na afloop geen verandering voelen in je shape en al helemaal geen krimpende spieren. Verder geen kater, alleen natuurlijk iets buitengewoons hebben meegemaakt.
Ik heb een keertje gehoord van iemand die paddo's of LSD gebruikt had, een jaar of twee gestopt was, en plots begon het weer te werken midden in een jobis dit mogelijk of gewoon cafépraat?
ik moet er altijd om lachen, maar ik ken er ook eentje die dus in een gesticht terecht is gekomen.Ik heb een keertje gehoord van iemand die paddo's of LSD gebruikt had, een jaar of twee gestopt was, en plots begon het weer te werken midden in een jobis dit mogelijk of gewoon cafépraat?