MuscleMeat

Kabinet verbiedt ook verse paddo's

Stelletje kkdebielen, doordat er een paar mensen fout op gaan wordt er maar gekozen om het te verbieden, zielige t*fus regering.
Dan maar zelf plukken voortaan.

Btw: Cactussen mogen wel blijven?

Je gaat je toch afvragen of ze echt niets beters te doen hebben daar in Den Haag.
Ben vandaag nog geknipt en geschoren voor 1.60 de liter aan de pomp maar daar hoor je niemand over.

Ik heb toevallig zaterdag mijn eerste keer paddo's op. Ik heb hiervoor al veel andere hallucinerende middelen gebruikt, maar deze trip was echt te gestoord :D Ik had samen met 5 vrienden 50g per man, het waren colombiaanse. Echt veel bizarre dingen meegemaakt, maar ik kan me echt niet voorstellen dat iemand hier zelfmoord door zou plegen. Iniedergeval al had je daarvoor niet ook al zelfmoord neigingen.

lekker slim, nu het illegaal is kunnen criminelen er weer geld aan verdienen.

paddo's blijven toch wel bestaan, ze worden nu alleen duurder en gevaarlijker omdat er geen controle meer op is.

Ze hebben totaal geen schade, ondanks de effecten zeer hevig kunnen zijn bij hoge doseringen zul je na afloop geen verandering voelen in je shape en al helemaal geen krimpende spieren. Verder geen kater, alleen natuurlijk iets buitengewoons hebben meegemaakt.

Dit geldt ook voor LSD, cactussen en Ayahuasca. Ondanks er geen onderdrukking is van eetlust, heb je niet direct de behoefte om te eten. Maar het kan wel, alleen zal het je niet smaken.
Alleen in het verkeer (en in andere gevaarlijke situaties) is het natuurlijk wel levensgevaarlijk. Maar dat blijft het nu wellicht ook, alleen via illegale verkoop.

Gaat er echt geen enkele hersencel kapot bij paddo gebruik? Het is toch een soort vergif of niet?

Er zijn talloze onderzoeken naar gedaan, o.a. door Havard University en die concludeerde dat het geen hersensschade veroorzaakt.

Het is niet toxisch en niet verslavend.

Dan blijft natuurlijk de vraag waarom er door sommige een psychose wordt ervaren. Uiteraard zouden artsen ook geen hersensschade kunnen vaststellen bij getraumatiseerde oorlogsveteranen. Het zit gewoon in je ziel.

En waar het bewustzijn precies vandaan komt valt helaas wetenschappelijk niet vast te stellen. Zou wel een hoop ellende schelen. :D

En ja, veiligheid blijft een aandachtspunt, dat is ook wat er fout is gegaan. Paddo's neem je niet op een ijtunnel. Maar geestelijk voorbereid in een woning. Je gaat ook geen whiskey tanken achter het stuur als vrachtwagenchaffeur.

Ik heb een keertje gehoord van iemand die paddo's of LSD gebruikt had, een jaar of twee gestopt was, en plots begon het weer te werken midden in een job :eek: is dit mogelijk of gewoon cafépraat?

Nee.

Maar in zeldzame gevallen kun je er HPPD aan over houden.

Omdat LSD en paddo's niets van buiten toevoegen maar enkel de al bestaande componenten in de hersenen verbindingen met elkaar laten maken zou dit dus theoretisch ook door de hersenen zelf tot stand gebracht kunnen worden.

Kortstondige flashbacks en het idee te hebben weer in de roes zitten zal voorkomen, maar echt 24/7 trippen is onzin en propaganda.

Als iemand op het randje van zelfmoord zit, zouden middelen het leven zo confronterend kunnen maken dat de draagkracht te zwaar wordt.

Lol, dan te bedenken dat ze gewoon in de achtertuin groeien van m'n oom.

Grond bezitters zouden dan ook vervolgd moeten worden. :rolleyes:

Nu zullen gedroogde paddo's ook wel weer makkelijker te verkijgen zijn:)

Big T is het geen idee om die beperking van karma aan een persoon geven te verwijderen kan Marky maar 1 keer karma geven?:D

Ze hebben totaal geen schade, ondanks de effecten zeer hevig kunnen zijn bij hoge doseringen zul je na afloop geen verandering voelen in je shape en al helemaal geen krimpende spieren. Verder geen kater, alleen natuurlijk iets buitengewoons hebben meegemaakt.
In je shape, Is nog altijd toxisch maar niet sterk. Ik had de volgende dag pijn in mn buik. Voelde toch als een kleine kater aan, maar anders.

Ik heb een keertje gehoord van iemand die paddo's of LSD gebruikt had, een jaar of twee gestopt was, en plots begon het weer te werken midden in een job :eek: is dit mogelijk of gewoon cafépraat?

Dat is mogelijk. Noemen ze een flashback. Meestal is dit toch de oorzaak van LSD en niet van paddo's.

Ik heb het vaak, van die lichtflitsen die zomaar mijn woonkamer doorschieten :D ik moet er altijd om lachen, maar ik ken er ook eentje die dus in een gesticht terecht is gekomen.

Fijn fijn fijn... voor mij persoonlijk (gebruik samen met vrienden iets van 3-4 keer per jaar paddo's om ff helemaal te ontspannen) betekent dit dus dat ik nu van mensen die ik helemaal niet ken en of kan vertrouwen paddo's moet gaan kopen, de kwaliteit gaat achteruit hollen...

Om maar te denken dat mensen nu plotseling gaan stoppen met het gebruiken van paddo's is ronduit dom.

Het kan met LSD, maar mensen overdrijven graag, onmogelijk dat je in precies diezelfde trip raakt na zo'n lange tijd.

Damn dat word sporen opzoeken. Zelf kweken it is:)

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven