Fitness Seller

Breaking News Kai green dood na cardio sessie????????

d8 ook al gelukkig heeft hij niks:)

Ik schrok me ook dood, dit moet niet zomaar kunnen, een bodybuilder is te sterk om dood te gaan.

precies, bodybuilders gaan noooit dood!!!:D

hahahahahaha toen ik de titel las lachde ik me dood, kan toch nooit man dood na cardio sessie moet niet gekker worden :lol:

jezus man, ik had me moeder al aan de lijn hangen voor een luisterend oor:p

'To pass away' not to be confused with 'to pass out'.

Ik heb ook wel eens een flinke black out gehad tijdens een cardio sessie, zakte ik toch even flink door mijn knieën. Wel enkele minuten later lopend thuis gekomen.

Je zal toch maar flauwvallen op de loopband.. ga je nog is hard op je b**kes:o

Lol, zo trek je wel de aandacht jah.:p
Maar dit gebeurt toch wel vaker bij wedstrijden?
BB die voor de wedstrijd flauwvallen, etc?

Ik heb 1 keer een ritje met sirenes naar het ziekenhuis moeten maken door te diep cutten. :o Een halve tas glucose m'n lichaam in om me weer goed op gang te krijgen. M'n hart maakte overslagen met onregelmatigheden.

Maar IMO gebeurd het elke echte bodybuilder wel eens dat hij gewoon teveel bespaard op bepaalde nutrieten terwijl het eigenlijk onverantwoord is. Maar je wilt wat en zoek daardoor de uiterste grenzen van het schoonheidsideaal op.

ik snap sommige reacties echt niet alsof je van cardio geen hartaanval kan krijgen , hoeveel overlijden er wel niet in hun slaap

Green is te zwaar geweest in the offseizoen. Ver over de 300 lbs.

Hij doet nu 3 cardiosessies per dag en die hakken er aardig in zo was te horen op MD radio afgelopen maandag.

Green heeft vorig jaar trouwens de Olympia overgeslagen wegen thyroid problemen. Geeft je te denken.

Doe iemand anders verschieten aub...

dam jij misleidende topictitellern

lekker vandaag, een vliegtuigcrash terwijl het een noodlanding was, een dode die alleen buiten bewustzijn was, what's next? een mod met een geadopteerd kind dat incorrect blijkt te zijn?

Een noodlanding?
Vandaar dat de piloot geen ''mayday, mayday'' heeft gemeld aan de toren en de passagiers niet waren voorbereid op een noodlanding? (hoofd tussen benen).....Zolang dit niet is gebeurd is er sprake van een crash.

Kan wel, maar dan heb je zwak hart.
Sterven aan cardio hoeft toch niet door een zwak hart te komen?
Er zijn zat wielrenners, hardlopers, voetballers, boksers etc die sterven door een hartaanval. Wielrenners volgens mij zelfs voornamelijk in hun slaap.

Snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt. Bodybuilders gaan wel vaker knockout. Wat wil je dan als je max gaat cutten, alsof dat gezond is. Shit happens! :rolleyes:

Waarschijnlijk een lage bloedsuikerspiegel.

Hij heeft duidelijk een grapefruit nodig.

Terug
Naar boven