Fitness Seller

Kai Greene updates topic

Gast ziet er echt goed uit man.

krijg het idee dat ik zelf kan stoppe met traine want dit lijkt gewoon ingewikkeld

Zijn er trouwens veel fans/volgers van zijn manier van traine. Lijkt wel of het een hele andere richting op gaat dan bijv DY heavy ass style. Ben nog newb qua kennis maar wat hij vertelt lijkt allemaal wel erg goed onderbouwd te zijn. Geen idee of het voor de meeste werkt maar er zit wat in.

Laatst bewerkt:
Squeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeze

krijg het idee dat ik zelf kan stoppe met traine want dit lijkt gewoon ingewikkeld

Zijn er trouwens veel fans/volgers van zijn manier van traine. Lijkt wel of het een hele andere richting op gaat dan bijv DY heavy ass style. Ben nog newb qua kennis maar wat hij vertelt lijkt allemaal wel erg goed onderbouwd te zijn. Geen idee of het voor de meeste werkt maar er zit wat in.

Vind het altijd zeer interesting
meer focus op form goede rom, gewicht is minder van belang

Ìk kan die video's van Kai blijven kijken zeer intressant!

Echt prachtig ja. En achter elke oefening ook gewoon zulke diepe gedachtes en theorieën. :)

Ongelofelijk dat er tegenwoordig nog zulke slechte kwaliteit video's zijn alsof dit is opgenomen in 1999.

Ligt toch aan je internetsnelheid.

Ik doe ook altijd 15-25 reps hoor werkt perfect voor me.
Af en toe is outside the box denken :)

Vind het altijd zeer interesting
meer focus op form goede rom, gewicht is minder van belang

Helemaal ja! Veel gasten gooien en smijten maar wat raak. Alles draait bij ze om gewicht en vaak slechte uitvoer. Gewicht zegt geen reet jongens! Echt niet! Ja staat leuk op je of in je logje maar daarmee bouw je geen bb lichaam. Sterkste man en powerlifters daar is gewicht en een goede uitvoering wel belangrijk!

Helemaal ja! Veel gasten gooien en smijten maar wat raak. Alles draait bij ze om gewicht en vaak slechte uitvoer. Gewicht zegt geen reet jongens! Echt niet! Ja staat leuk op je of in je logje maar daarmee bouw je geen bb lichaam. Sterkste man en powerlifters daar is gewicht en een goede uitvoering wel belangrijk!

Om nog maar te zwijgen over de blessure risico's met al dat gegooi en gesmijt. Jammer dat de meesten dat gewoon niet willen begrijpen.

Wanneer komen er trainingsvideos van jou uit?

Terug
Naar boven