MuscleMeat

Kai Greene updates topic

Ongeloofelijk hoe hij zijn slechtste punt (gut) heeft omgevormd tot één van zen betere

_PB64354wtmk.jpg

damnnn

Dit is toch prachtig jongens? Kijk hoe hij die gut heeft weggewerkt en kijk die smalle waist, symmetrie en massa. Oke kan misschien nog wat water kwijt maar voor de rest gewoon flawless victory!

Ongeloofelijk hoe hij zijn slechtste punt (gut) heeft omgevormd tot één van zen betere

Denk dat zen buik nog steeds voorbij zen borst steekt.
Zeker een heel stuk verbeterd maar kom op hij mag hem nog wel meer inhouden,staat flink bol!

waar zijn trap's vergeleken bij phil heath??

haha Jay heeft zo'n heerlijk emotieloos gezicht :P

het lijkt bijna synthol bij jays bicep :p

Denk dat zen buik nog steeds voorbij zen borst steekt.
Zeker een heel stuk verbeterd maar kom op hij mag hem nog wel meer inhouden,staat flink bol!

Oh ja? Waar staat zijn buik flink vol dan? Is er een foto waar dat te zien op is want in de video's zie ik dat niet hoor. Misschien een beetje bij zijn side chest pose maar dat was het hoor.

Bekijk de filmpjes eens nog een keer zou ik zeggen. Bij Kai valt zijn gut echt wel het minste op vergeleken met de rest.

De nederige houding van Kai is echt prachtig. Ook op de pressconference liet hij zich niet kennen. Zwaar respect voor die opstelling, ligt me wat beter dan al die patserige gasten.

True :-)

De nederige houding van Kai is echt prachtig. Ook op de pressconference liet hij zich niet kennen. Zwaar respect voor die opstelling, ligt me wat beter dan al die patserige gasten.

Ik moet ook zeggen dat m'n respect voor Kai steeds meer is geworden & ben het helemaal eens met de hierboven genoemde dingen.

Ik moet ook zeggen dat m'n respect voor Kai steeds meer is geworden & ben het helemaal eens met de hierboven genoemde dingen.

Mee eens! Ik vind Kai zowieso een aparte gozer. Zijn Filosofische uitspraken over het leven en bodybuilding is leuk te horen. Hiermee onderscheidt hij zichzelf behoorlijk van de andere toppers. Hij liet zich inderdaad niet gek maken tijdens de persconferentie. Beetje zoiets van doe maar normaal doe je al gek genoeg :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Phil weer eerste pffff

Terug
Naar boven