XXL Nutrition

Kai Greene updates topic

u are 1 ****ing cheeky **** mate i swear i am goin 2 wreck u i swear on my mums life and i no u are scared lil b*ch gettin your mates to send me messages saying dont meet up coz u r sum big bastard with muscles lol ****in sad mate really sad jus shows what a scared lil gay boy u are and whats all this crap ur mates sendin me about sum bodybuildin website that 1 of your faverite places to look at men u lil ****in gay boy fone me if u got da balls cheeky prick see if u can step up lil queer

u are 1 ****ing cheeky **** mate i swear i am goin 2 wreck u i swear on my mums life and i no u are scared lil b*ch gettin your mates to send me messages saying dont meet up coz u r sum big bastard with muscles lol ****in sad mate really sad jus shows what a scared lil gay boy u are and whats all this crap ur mates sendin me about sum bodybuildin website that 1 of your faverite places to look at men u lil ****in gay boy fone me if u got da balls cheeky prick see if u can step up lil queer

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Huh? Waar heb je dat vandaan? Jay was wel de laatste pro waarvan ik dacht die ooit zou scheiden.
Heb je hem ooit nog met zn vrouw samen gezien dan? Ze waren altijd samen en jay zie je niet meer met haar. Had het gelezen op BB.com dat de vrouw van Jay vreemd ging met een vriend van jay die bij jay mocht slapen :roflol: en nu kan jay niet scheiden van haar omdat ze dan een groot bedrag krijgt

strong roddels

Zou wel monsterlijk zijn.
Hij krijgt hem waarsch toch niet meer hard. En die logé was waarsch een schredded natural van 70kg die uren door kon timmeren zonder ook maar te zweten :roflol:

De koning

Bicep zijn net eitjes geen natuurlijke vorm zal wel een verboden stofje inzitten haha

Heeft ook iemand wat oude shit gevonden op internet hoor. Kerel wat boeit het dat hij zulke foto's maakt? Heeft geen reet te maken met zijn goede persoonlijkheid en talent in bodybuilding. Deze foto's maken hem niet plotseling een mindere bodybuilder, wat een dom gelul....

Het feit dat iemand filmpjes maakt waarin hij een grapefruit doet zegt niets over zijn persoonlijkheid...?

Oh het grapefuit verhaal weer, leuk
Stelletje slaperds die daar nu pas achter komen..

Ja Kai heeft heel wat moeten doen om aan geld te komen en om te zijn waar ie nu staat.

:roflol:

Kai heeft een vet fysiek en is een fantastische BB'er.

Maar proberen goed te lullen dat hij gay-ass shit op film zet en grapefruits doet om aan geld te komen is echt onzin. Er zijn andere manieren om aan geld te komen. Kai is gewoon een kinky modderfokker. Allemaal prima. Maar het is natuurlijk wel een bewuste keuze geweest om dit soort shit te doen en niet te proberen op een andere manier je geld te verdienen.

what happened met zijn linker tricep?

Het feit dat iemand filmpjes maakt waarin hij een grapefruit doet zegt niets over zijn persoonlijkheid...?

:roflol:

Kai heeft een vet fysiek en is een fantastische BB'er.

Maar proberen goed te lullen dat hij gay-ass shit op film zet en grapefruits doet om aan geld te komen is echt onzin. Er zijn andere manieren om aan geld te komen. Kai is gewoon een kinky modderfokker. Allemaal prima. Maar het is natuurlijk wel een bewuste keuze geweest om dit soort shit te doen en niet te proberen op een andere manier je geld te verdienen.

Helemaal mee eens, ik zie dit soort mensen wel eens op feestjes. Fetish grensloze engerds.

Hij is wel een masterlijke bodybuilder, dat wel

wrm heeft kay dit jaar niet olympia gewonne btw? had er toch een heel jaar voor uitgetrokke

dacht toch dat hij er heel erg goed voor stond

Terug
Naar boven