Fitness Seller

Kai Greene updates topic

De massa van Kai zal nooit zo esthetisch zijn als die van Phil.

Door zijn brede middel is hij op de front wat minder. Maar als zijn armen wat dikker worden dan kan hij phil prima verslaan. Het scheelde dit jaar al niks en phil is er niet bepaald mooier op geworden helaas.

Veel dikker gaan Kai's armen niet worden. En die mooie dikte zoals een Phil, Dexter of Roelly is gwn genetisch bepaald. Maar mr O wordt je niet op basis van je armen dus hij kan Phil wel verslaan vrees ik.

phil heeft tog veel meer definitie of ligt dat aan mij?

phil heeft tog veel meer definitie of ligt dat aan mij?

Nee dat ligt helemaal niet aan jou....

Waarom denken mensen vaak dat het alleen om massa gaat?? Tuurlijk dat is een onderdeel maar het gaat toch om het gehele plaatje...
Hardheid, droogheid, symmetrie, balans tussen onder en bovenlichaam en laten we eerlijk zijn er mag geen een spiergroep op dit niveau uitspringen....en bij Kai is dat duidelijk zijn rug (persoonlijk vind ik die niet mooi (freaky ja) hij is bijna vierkant en heeft hiermee geen V-shape)...dus daarmee is hij uit balans..
Kai zijn middel is trouwens denk ik niet veel breder dan die van Phil...hij is alleen veel minder gedetailleerd

Nee dat ligt helemaal niet aan jou....

Waarom denken mensen vaak dat het alleen om massa gaat?? Tuurlijk dat is een onderdeel maar het gaat toch om het gehele plaatje...
Hardheid, droogheid, symmetrie, balans tussen onder en bovenlichaam en laten we eerlijk zijn er mag geen een spiergroep op dit niveau uitspringen....en bij Kai is dat duidelijk zijn rug (persoonlijk vind ik die niet mooi (freaky ja) hij is bijna vierkant en heeft hiermee geen V-shape)...dus daarmee is hij uit balans..
Kai zijn middel is trouwens denk ik niet veel breder dan die van Phil...hij is alleen veel minder gedetailleerd

Vind Kay zijn fysiek ook niks vanwege deze reden. Zijn traps zijn verdwenen bij de back lat spread. En het verschil in onderarmen, niet normaal.

Shit, ik zou ook best wel met Kai borst willen trainen. Ziet er uit als een goede coach.

Iets eerder al gepost, maar blijft geweldig om die training te zien.

tja dat laatste artikel, dan Dave...

Die Dave is altijd iets te geil op dit soort dingen :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 16 Nov 2012 om 20:02 ----------

"Lie Greene doesn't even know what the truth is. He doesn't use his real name (editor's note: Leslie). He has the world convinced that he lives in the projects in Brooklyn and makes sure he gets filmed there for the media. He really lives in a luxury home in Brooklyn; not in the ghetto.

Lol hij zegt in die vid ook duidelijk dat ie daar niet woont maar er graag terugkomt en dingen voorbereid enz

Iemand probeert een soap te creëren.

Tja, er zit denk ik wel een kern van waarheid in. Met name dat appartement verhaal aangezien het bekend is dat Kai niet meer in dat crappy appartement woont.

goeie progressie gemaakt na de O!

Terug
Naar boven