MuscleMeat

Kai Greene updates topic

Net half uur vd seminar gekeken, de antwoorden van Kai zijn veel te langdradig. Farrah is interessanter in deze imo.

Kijk nu ook.

Wel goed van dat meeste teveel proteïne eten.
Allee moet je cyclen. Niet alleen carbs.
En dat uur/2 uur cardio bs is.

Voeding blijft de sleutel.

Het is moeilijk schema op te stellen over trainen want wat voor de 1 werkt, werkt voor de ander niet.

En kai gaat overal indd diep op in, vooral dat mindset goed moet zijn.

Blijven luisteren naar je lichaam.

En hoe langer je met George werkt, hoe beter je eruit gaat zien:D haha

Goeie gozer die Farrah. Ik had verwacht dat het topic steroïden wel weer vermeden zou worden, en het oude fabeltjeskrantadvies 'goed eten/trainen/slapen, en je wordt vanzelf zo groot' zou worden gegeven maar gelukkig begon hij er al vrij snel zelf over.

Op welke stukjes is t interessant? Dan kan ik die terug kijken.

Vind t altijd knap dat mensen de tijd hebben om de gehele 2u te bekijken.

Ook grappig dat kai zei dat voordat hij bij George zat hij 1000 gram proteïne at per dag!
Nu met George 300 en alleen in contest prep omhoog.

(Wat ervan waar is geen idee natuurlijk)

die eerste gozer die een vraagt stelt wordt wel gelijk even aangepakt daarom

die nz´ers zijn ook allemaal awkwardbrahs zeg

Laatst bewerkt:
die eerste gozer die een vraagt stelt wordt wel gelijk even aangepakt daarom

die nz´ers zijn ook allemaal awkwardbrahs zeg
Wat is een nz :P?

Wel echt een hoop bro science gecombineerd zonder te vermelden dat sommige methodes niet optimaal werken voor naturell atleten.

nieuw zeelanders ;p

Is die foto eind vorige pagina niet geshopt?

Ook grappig dat kai zei dat voordat hij bij George zat hij 1000 gram proteïne at per dag!
Nu met George 300 en alleen in contest prep omhoog.

(Wat ervan waar is geen idee natuurlijk)

volgens mij overdrijft George wel vaker, net zoals zijn uitspraken over je nieren

1 ding weet ik wel.

Zijn atleten staan er altijd fokking goed bij.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

black jezus

Foto van vandaag.

Hallo! Shit!

Laatst bewerkt:
wat lees ik veel negative reacties of jullie een mooi lichaam hebben ? mvoor mensen die kai afkraken ;)

Ik zie het zo zolang het geen juryleden zijn of belangrijke mensen in de sport who cares wat ze van je fysiek vinden. Kai heeft een apart fysiek niet het mooiste zeker naast Phil Heath maar dat heeft Big Ramy ook niet hij is groot maar die kuitjes zijn om te lachen. Maar kritiek mag altijd geleverd worden door mensen die zelf ook liften ;)

Kai zal natuurlijk nooit de Olympia winnen.

Ik zie het zo zolang het geen juryleden zijn of belangrijke mensen in de sport who cares wat ze van je fysiek vinden. Kai heeft een apart fysiek niet het mooiste zeker naast Phil Heath maar dat heeft Big Ramy ook niet hij is groot maar die kuitjes zijn om te lachen. Maar kritiek mag altijd geleverd worden door mensen die zelf ook liften ;)

ramy zijn kuiten zijn alleen slecht van de voorkant gezien, in de rugvergelijkingen valt het helemaal niet op. best goede aanhechtingen

ramy zijn kuiten zijn alleen slecht van de voorkant gezien, in de rugvergelijkingen valt het helemaal niet op. best goede aanhechtingen

Ja maar dat is het net zijn maar twee poses de frontale en zijwaartse poses is het om te huilen. Dit met name door zijn enorme bovenbeen massa (ik had er synthol ingedaan)

Terug
Naar boven