AndroidHealthClinic

Kai Greene updates topic

  • Topic starter brwa
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 222K
  • Volgers 187

Bezoekers in dit topic

11 weeks out
 
die chick heeft bijna nog dikkere benen dan die gozer links
 
Zijn gut ziet er geweldig uit!! Hoop zo dat hij in zijn beste shape ooit komt. En gewoon iedereen van het podium afblaast.
 
Zegt ie nou rond 11:40 " to come up with ways to find out how you can eat every two and a half hours with out insulin? " lijkt er veel op
 
Phil heath word wegegeblazen
 
Erg leuk om te zien wat ie heeft te zeggen over de voeding en denkwijze van bodybuilders, het is niet allemaal zo rozekleurig als de andere pro's vaak laten zien
 
Nice, Kai heeft altijd een andere kijk overal op, zeer interessante man
Mooi dat ie ook dit laat zien, is weer heel wat anders dan Jay met z'n big ass mansion, auto's en alles
 
Nice, Kai heeft altijd een andere kijk overal op, zeer interessante man
Mooi dat ie ook dit laat zien, is weer heel wat anders dan Jay met z'n big ass mansion, auto's en alles

die kop van jay is sowieso niet te filmen..
kijk liever naar gasten als kai, hebben ook wat te vertellen
 
Ivm Jay haters gonna hate, blijft een held !
 
Ivm Jay haters gonna hate, blijft een held !

niet dat ik hem haat hoor, jay is een geweldige bb'er..
maar is niet echt t type die een dvd oid moet uitbrengen imo :) komt bijna altijd saai en ongeïnteresseerd over
 
elke workout:

"did some reps just to get some blood flowing in the muscle" :roflol:

Nee maar Jay is wel coole gast
 
elke workout:

"did some reps just to get some blood flowing in the muscle" :roflol:

Nee maar Jay is wel coole gast

Niet training gerelateerd: z'n dvd "my house" vond ik anders best gaaf om te zien en daar hoorde je die zin dus 0 keer in.

On topic: Kai staat er inderdaad al netjes bij. Maar is nog te vroeg om te zeggen of hij Phil/wie dan ook verslaat.
 
Niet training gerelateerd: z'n dvd "my house" vond ik anders best gaaf om te zien en daar hoorde je die zin dus 0 keer in.

On topic: Kai staat er inderdaad al netjes bij. Maar is nog te vroeg om te zeggen of hij Phil/wie dan ook verslaat.

Kai verdient het wel om te winnen omdat hij zoveel opgeeft. Maar dat mag de keuze van de jury niet beinvloeden. Het enige dat telt is de fysiek die pp het podium komt. Phil Heath is mr O voor de komende jaren, met Kai in zn kielzog.
 
Back
Naar boven