Fitness Seller

Kai Greene updates topic

gun het kai en phil het meest beide sympathieke gasten, ziet er nu al goed uit op de vorige foto

Laatste pic van kai: traps ziet er beetje klein uit in da pic, just sayan in b4 butthurt kai fans

Wel knap dat je op een rugfoto alsnog zijn gut ziet...

maakt niet uit joh, ronnie is 8x olympia geweest met zn gut

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

een echte vent heeft een buikje, zeg ik altijd.

ziet er voor geen **** uit natuurlijk :roflol:

die buik heb ik al ... nu de rest nog :p

Zo'n gut is toch ook alles wat bodybuilding niet is. Als je terugkijkt naar de tijd van Arnold, met de mooi gevormde lichamen en de definitie. Ik vind dat je alleen al om die ''hongerbuik'' die mensen minpunten moet geven.

Ziek die rug, damn!

net de buik van n zwangere vrouw man, zo mag je toch geen wedstrijd winnen eigenlijk he...esthetisch gezien slaat dit nergens meer op

ruud met zijn eeuwige gut haat :roflol:
die pic hahaha

Zo'n gut is toch ook alles wat bodybuilding niet is. Als je terugkijkt naar de tijd van Arnold, met de mooi gevormde lichamen en de definitie. Ik vind dat je alleen al om die ''hongerbuik'' die mensen minpunten moet geven.

net de buik van n zwangere vrouw man, zo mag je toch geen wedstrijd winnen eigenlijk he...esthetisch gezien slaat dit nergens meer op

+1,2,3&4

Hopelijk drinkt dit ook ooit eens door bij de jury. No offense tegen de gut lovers hier op dit forum.

Lijkt idd nergens op...maar volgens mij zijn de foto's van Ronnie van na z'n actieve wedstrijdcariere.

Klopt, buiken zijn minder geworden, en dat is maar goed ook

Terug
Naar boven