AndroidHealthClinic

Kai Greene updates topic

Weer niks speciaals en volgende week komt de laatste al..

Potentiële chick voor hem op 14:50? :D

hoe komt kai trouwens aan dat dikke litteken op ze gezicht? Te grazen genomen door buck 50 ofzo?

Altijd inspirerend om naar Kai's filmpjes te kijken. Veel liever dit dan een grom beest als Branch bv.

geweldig weer

Kai verdient het door zijn ''manier van leven'' . Of in ieder geval, de manier waarop hij leefde. Ergens in een achterbuurt, amper rondkomen, keihard werken etc. Maar zijn gasten als coleman en cutler ook niet zo begonnen? Die hebben toch langzaam aan, beetje bij beetje ook contracten binnen gesleept om zo hun ''hobby'' professioneel te kunnen beoefenen?

Ik ken ze geen van allen persoonlijk, maar is het niet een beetje naïef om te denken dat enkel kai het zo zwaar had en dat het de anderen meer aan kwam waaien dan dat het hard werken was en nog steeds is?

Kai verdient het door zijn ''manier van leven'' . Of in ieder geval, de manier waarop hij leefde. Ergens in een achterbuurt, amper rondkomen, keihard werken etc. Maar zijn gasten als coleman en cutler ook niet zo begonnen? Die hebben toch langzaam aan, beetje bij beetje ook contracten binnen gesleept om zo hun ''hobby'' professioneel te kunnen beoefenen?

Ik ken ze geen van allen persoonlijk, maar is het niet een beetje naïef om te denken dat enkel kai het zo zwaar had en dat het de anderen meer aan kwam waaien dan dat het hard werken was en nog steeds is?

Bodybuilding is een dure sport dus kan me best inbeelden dat elke amateur met een normale job het moeilijk heeft eens je een bepaald niveau haalt. Maar mij gaat het vooral om zijn manier van denken.

Kai 3 weeks out:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jezus

shredded as fuark

Ik hoop echt dat het een strijd word tussen Phil en Kai, gun het Kai het meest, erg inspirerend!

Fly baby fly. Jezus ziet r goed uit

Terug
Naar boven