AndroidHealthClinic

Kan AAS dit rechttrekken?

Eatandgain

Advanced Bodybuilder
Waardering
20
Lengte
1m68
Massa
81kg
Kan AAS een spiergroep die 'minder-snel-groeit' juist die spiergroep aanspreken om sneller te gaan groeien en op de zelfde niveau te gaan komen als je beste spiergroepen?

Ik bedoel, mijn armen lopen best achter vergeleken met me schouders, borst rug en benen. Ik heb ze op verschillende manieren aangepakt maar niks lukt. Terwijl de rest van me spiergroepen als een kool groeit.

Nu is mijn vraag, kan wanneer bij gebruik van AAS je biceps/triceps op het niveau komen van je beste spiergroepen? Ik wil niet wanneer ik AAS zal gebruiken opeens nog groter ga worden op mijn borst, rug en benen maar dat me armen klein gaan blijven.

Guns zijn belangrijk in de bodybuilding wereld.. ik heb daar echt geen geluk mee. de rest groeit gelukkig wel heel goed.

Nee, ik denk dat dit niet gaat werken.
Je schouders/traps bevatten de meeste receptoren dus deze groeien sowieso als kool op aas.
Je focust gewoon op de spiergroep die achterloopt of je nu on of off bent?
Maar wacht even andere comments af.

Spot injecties in de bicep/tricep zouden ze groter kunnen maken denk ik.Ik zou het zelf niet doen omdat ik biceps en triceps niet zo belangrijk vindt, ik vind het mooier als alles in proportie is (symetrie).

Laatst bewerkt:
Pas gewoon je training erop aan.Zie geen positief verband aas.
Beetjes als fabeltje plaatselijk vet verbranden, of vet omzetten in spier.

Spot injecties in de bicep/tricep zouden ze groter kunnen maken denk ik.Ik zou het zelf niet doen omdat ik biceps en triceps niet zo belangrijk vindt, ik vind het mooier als alles in proportie is (symetrie).

als je op deze manier de facia wil uitrekken zal je waarschijnlijk dagelijks behoorlijk wat moeten injecteren, denk niet dat dit haalbaar is voor TS.

Rest nauwelijks trainen en alleen armen?
Not srs.. Maar dat lijkt me enigste oplossing

Rest nauwelijks trainen en alleen armen?
Not srs.. Maar dat lijkt me enigste oplossing

Dat is ook weer het uiterste zeg, enig verschil in brengen doelde ik wel.
Dit niet echt.Zou gewoon doorgaan, maar armen dan wat intenser, kijk wat werkt,
luister naar je lichaam, zwaarder, dag extra, langere sets, oefening extra.
Zoveel mogelijkheden.

Verkeerd gedacht. Spotinjecties van AS doen niets plaatselijk. Ik vraag mij ook af waarom je dit denkt.

Beste dbbers ben 18 jaar en train inmiddels al 8 maanden. Gain redelijk gemakkelijk en heb goeie genen hoor ik van velen.

De laatste tijden denk ik aan een beginnerz wedstrijd maar niet nu pas over een jaar wanneer ik genoeg massa heb om te cutten, wil niet op de podium staan met 60kg.

Mijn vraag is, in welke klasse zou ik komen als ik in 2015 eerste wedstrijd wil meedoe , als ik goed bereken met een goeie bulkkuur zou ik dan rond de 85 kg komen met 168 en als ik dan cut voor de wedstrijd ben ik rond de 80kg? Dat is zowat heel diep ingeschat maar goed, in welke klasse zou ik terecht komen en wat komt er bij zon wedstrijd kijken?

Moet je een coach hbben? Zoja wat zijn de prijzen? Waar leer je poseren? Hoeveel % moet je staan op zon eerste wedstrijd? Zijn er nog andere "toernooien" naast flexcup? Woon namelijk in belgie.

Hoeveel topics moet je nog openen voordat je daadwerkelijk begint?
Je hebt wel echt ongelooflijk veel vragen voor iemand die zo zeker is van zijn zaak. Vragen waarop je normaal gesproken wel de antwoorden zou weten als je langer zou trainen dan 8 maanden en daadwerkelijk de tijd zou nemen om zelf informatie te vergaren. Voor iemand die zo ambitieus ingesteld is, weet je vrij weinig over het algeheel.

''Ik heb ze op verschillende manieren aangepakt maar niets lukt''
Je kan me niet wijs maken dat je in die acht maanden diverse manieren lang genoeg hebt kunnen uitproberen om tot de conclusie te komen dat niets werkt.

Het enigste wat je hieruit kunt concluderen is dat je simpelweg veel te ongeduldig bent.

Zou je tot slot niet willen wachten tot je echt 100% bent uitgegroeid? In de leeftijd van 18 tot 21 kan nog een hoop veranderen.

Kan AAS een spiergroep die 'minder-snel-groeit' juist die spiergroep aanspreken om sneller te gaan groeien en op de zelfde niveau te gaan komen als je beste spiergroepen? Ik bedoel, mijn armen lopen best achter vergeleken met me schouders, borst rug en benen. Ik heb ze op verschillende manieren aangepakt maar niks lukt. Terwijl de rest van me spiergroepen als een kool groeit. Nu is mijn vraag, kan wanneer bij gebruik van AAS je biceps/triceps op het niveau komen van je beste spiergroepen? Ik wil niet wanneer ik AAS zal gebruiken opeens nog groter ga worden op mijn borst, rug en benen maar dat me armen klein gaan blijven. Guns zijn belangrijk in de bodybuilding wereld.. ik heb daar echt geen geluk mee. de rest groeit gelukkig wel heel goed.

post eens fotos van jezelf.
zo weten we toch nooit waar je het over hebt, idioot.

Test susp erin zetten

• Topic Starter Topic Starter
post eens fotos van jezelf.
zo weten we toch nooit waar je het over hebt, idioot.

wat is er met jou kneus, wat heeft foto hiermee te maken? Ik weet dat ze achterlopen hoef daar je mening niet te weten

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

Je hebt wel echt ongelooflijk veel vragen voor iemand die zo zeker is van zijn zaak. Vragen waarop je normaal gesproken wel de antwoorden zou weten als je langer zou trainen dan 8 maanden en daadwerkelijk de tijd zou nemen om zelf informatie te vergaren. Voor iemand die zo ambitieus ingesteld is, weet je vrij weinig over het algeheel.

Je kan me niet wijs maken dat je in die acht maanden diverse manieren lang genoeg hebt kunnen uitproberen om tot de conclusie te komen dat niets werkt.

Het enigste wat je hieruit kunt concluderen is dat je simpelweg veel te ongeduldig bent.

Zou je tot slot niet willen wachten tot je echt 100% bent uitgegroeid? In de leeftijd van 18 tot 21 kan nog een hoop veranderen.

Ik maak zoveel topics ik wil, heb je daar problemen mee? Klik niet op de topics die ik schrijf moraalriddertje.

Ik had erg achterlopende schouders en ben deze gewoon 2 a 3 keer per week gaan aanpakken

paralysis by analysis

deadlifts, wheighted chinups, BOR:wl::wl::wl:

Igf-1 kan je slightly helpen.
Daarbij zwaar trainen en veel uren in je armen stoppen i.c.m. veel eten.

Ik zou als ik jou was wat meer gaan focussen op de spiergroep die net wat achterloopt.
Nu moet je niet als een malle ineens de rest niet meer gaan trainen ofzoiets.
Maar neem je armen bv 2 of 3 keer per week (als je 3keer gaat varieer met een zware training en de anderen wat minder zwaar , je lichaam zal je wel vertellen wat het aan kan)

Ik zelf loop wat achter op m'n benen (helaas!!!)
ben deze eerst i.p.v. 1 maal per week 2 maal per week gaan aanpakken( dit hielp al aardig)
later opgeschroefd naar 3 maal.

Moet je zelf een beetje aftasten.
Komt wel goed!

'natuurlijk herstel je wat beter op AAS waardoor je deze achterliggende groep wat meer kan belasten lijkt me'

Ik trainde zelf in een 5-daagse split (alles 1x). Alle spiergroepen groeiden gewoon netjes, maar armen wouden maar niet. Even nagedacht en uiteindelijk bij atrofie uitgekomen (spierafbraak). IMO benen/rug etc zijn groot, en die hebben een lange hersteltijd nodig (soms wel tot 5 dagen) Als je ze dan om de 7 dagen traint, is er niks aan de hand. Biceps en triceps zijn de kleinste spiergroepen die je hebt samen met onderarmen en zijn dus veel sneller hersteld (soms na 3 dagen al). En dan de je er praktisch 4 dagen niks mee, en treedt er dus atrofie op.. Ik doe ze nu zelf 2x per week, en heb nu 't idee dat ze voller beginnen te worden en te groeien.

Probeer dit eens zal ik zeggen.

Terug
Naar boven