- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kan wel meer in hoorJa dat snap ik dus nooit. Naar wat ik weet kun je toch nooit meer dan 4 ml in je quad en 5 ml in je glute zetten?

Er kan 10ml in maar heeeel langzaam injecten zeggen zeJa dat snap ik dus nooit. Naar wat ik weet kun je toch nooit meer dan 4 ml in je quad en 5 ml in je glute zetten?
damn10ml spuiten bestellen of zoals us forums injecten naald erin laten zitten en volgende spuit erop![]()

rustig idd injecteren en de spuit laten zitten na het injecteren 30 seconden tot een minuutEr kan 10ml in maar heeeel langzaam injecten zeggen ze
Er zat een dokter op een us forum die zei langzaam injecten maar wel meteen de naald eruit trekken wegens scar tissue ofzoietsrustig idd injecteren en de spuit laten zitten na het injecteren 30 seconden tot een minuut
dat weet ik niet weet wel als je er hem uitrekt meteen dat je gear vrolijk mee gaatEr zat een dokter op een us forum die zei langzaam injecten maar wel meteen de naald eruit trekken wegens scar tissue ofzoiets

Hebt tot nu toe 2x gehad lekker kut daar zie je dan de helft van je gear eruit spuitendat weet ik niet weet wel als je er hem uitrekt meteen dat je gear vrolijk mee gaat![]()
ik heb het met me schouders helaas maakt geen drol uit hoeveel ml ik zet loopt altijd wat uitHebt tot nu toe 2x gehad lekker kut daar zie je dan de helft van je gear eruit spuiten

Of zet je e4d ipv e7d. Heb ik ook moeten doen om mijn spuitjes van 5ml te kunnen blijven gebruiken

Ik houd men schouders voor test base ed vanaf deze week als het binnen is tren susp was er nietik heb het met me schouders helaas maakt geen drol uit hoeveel ml ik zet loopt altijd wat uit![]()