Black Bull
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 18%
Hallo ik ben 19 jaar en weeg 103 kilo met een vetpersentage van 14% ik ben 1.96 meter.. kan ik in 4 jaar naar de 120 kilo komen..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat betekent dat het ook al over 1 jaar kan (is tenslotte binnen de 4). En nee je kunt niet in 1jaar 4jaar ouder worden.

Hallo ik ben 19 jaar en weeg 103 kilo met een vetperCentage van 14% ik ben 1.96 meter.. kan ik in 4 jaar naar de 120 kilo komen..
Ja dat kan. Ga als een mother****er eten en trainen. Ga halve dagen werken zodat je de rest van de tijd eten kunt koken, kunt trainen en rusten. Ga ook in het weekend vroeg naar bed. Niet feesten, blowen, zuipen, paddo's eten, coke snuiven etc. etc. etc.
Misschien nog wat anabole steroiden en je komt er wel.

Ja dat kan. Ga als een mother****er eten en trainen. Ga halve dagen werken zodat je de rest van de tijd eten kunt koken, kunt trainen en rusten. Ga ook in het weekend vroeg naar bed. Niet feesten, blowen, zuipen, paddo's eten, coke snuiven etc. etc. etc.
Misschien nog wat anabole steroiden en je komt er wel.
Ik ben zelf bijna 30kg aangekomen in minder dan een jaar, niet pure VVM maar ik ben nu zeker niet te dik(17%vet). Dusja, waarschijnlijk zelfs in 1.5-2 jaar. Boven de 100-105kg moet je veeeel meer vreten ben ik achtergekomen.
hoogstwaarschijnlijk niet. Alles boven de 110kg is hard knokken op onze lengte als je het natural wilt doen. 120kg zelf is geen probleem, het lage vetpercentage wel.

1.96m
120kg is makkelijk haalbaar, als je nu al 103kg bent.