XXL Nutrition

Kan ik over 4 jaar 120 kg wegen met een vet persentage rond de 13 %

Black Bull

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
110kg
Vetpercentage
18%
Hallo ik ben 19 jaar en weeg 103 kilo met een vetpersentage van 14% ik ben 1.96 meter.. kan ik in 4 jaar naar de 120 kilo komen..

Ja dat kan.

ja en je kan binnen vier jaar ook 23 jaar zijn....

Zonder twijfel.

dat betekent dat het ook al over 1 jaar kan (is tenslotte binnen de 4). En nee je kunt niet in 1jaar 4jaar ouder worden.

Denk eerder dat hij bedoeld dat TS kan kiezen om OF 120kg te gaan wegen OF 23 te worden ;)

Oftewel @ TS ; ga eerst goed trainen , zorg dat je voeding- en trainingsschema op orde is,... probeer zo zo ver mogelijk te komen en dan pas verder kijken naar mogelijke "toevoegingen" .
Tenslotte moet je voor het gebruik van middelen waar jij op aast nog een stukje ouder zijn ivm de hormoniale huishouding die je nu doormaakt mbt je pubertijd ;)

Ja je kunt ook 150 kg wegen bij 30% vet.

in 4 jaar tijd? ain't nothing but a peanut :P

zonder dollen: goed te doen..

zal een zware weg worden
maar tis te doen

17kg in vier jaar? Kan makkelijk. Als je nu begint en al 103kg bent, kan je die 17kg ook wel in het eerste jaar pakken.

17 kg vvm is zeker makkelijk te doen.. binnen een jaar moet het je zeker lukken aangezien je 1.96 ben

Hallo ik ben 19 jaar en weeg 103 kilo met een vetperCentage van 14% ik ben 1.96 meter.. kan ik in 4 jaar naar de 120 kilo komen..

Ja dat kan. Ga als een mother****er eten en trainen. Ga halve dagen werken zodat je de rest van de tijd eten kunt koken, kunt trainen en rusten. Ga ook in het weekend vroeg naar bed. Niet feesten, blowen, zuipen, paddo's eten, coke snuiven etc. etc. etc.

Misschien nog wat anabole steroiden en je komt er wel.

Ja dat kan. Ga als een mother****er eten en trainen. Ga halve dagen werken zodat je de rest van de tijd eten kunt koken, kunt trainen en rusten. Ga ook in het weekend vroeg naar bed. Niet feesten, blowen, zuipen, paddo's eten, coke snuiven etc. etc. etc.

:eyes:

lol zo erg zal het wel niet zijn
ik zou bulken tot 130 of zo in de eerste 3 jaar
langzaam omhoog en dan in het vierde jaar enkele maandjes cutten

hoogstwaarschijnlijk niet. Alles boven de 110kg is hard knokken op onze lengte als je het natural wilt doen. 120kg zelf is geen probleem, het lage vetpercentage wel.

Ik ben zelf bijna 30kg aangekomen in minder dan een jaar, niet pure VVM maar ik ben nu zeker niet te dik(17%vet). Dusja, waarschijnlijk zelfs in 1.5-2 jaar. Boven de 100-105kg moet je veeeel meer vreten ben ik achtergekomen.

Ik ben zelf bijna 30kg aangekomen in minder dan een jaar, niet pure VVM maar ik ben nu zeker niet te dik(17%vet). Dusja, waarschijnlijk zelfs in 1.5-2 jaar. Boven de 100-105kg moet je veeeel meer vreten ben ik achtergekomen.

dat heb ik boven de 82-83 al. hoe lang ben jij??

1.96m:scratch:

120kg is makkelijk haalbaar, als je nu al 103kg bent.

nee, toch niet bascross... Hoe groot ben jij? Ken jij mensen van dat "kaliber"?

Ik zal geen enkele natural op dit forum op die stats zult tegenkomen. +20% vet wel ja, zo ken ik er ook een paar irl.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven