- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
1.93 ongeveer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1.93 ongeveer.

nee, toch niet bascross... Hoe groot ben jij? Ken jij mensen van dat "kaliber"?
Ik zal geen enkele natural op dit forum op die stats zult tegenkomen. +20% vet wel ja, zo ken ik er ook een paar irl.
Ik zal geen enkele natural op dit forum op die stats zult tegenkomen. +20% vet wel ja, zo ken ik er ook een paar irl.
17 kg vvm is zeker makkelijk te doen.. binnen een jaar moet het je zeker lukken aangezien je 1.96 ben

Ik vind het trouwens wel grappig om te lezen dit. Iedereen zegt makkelijk dit makkelijk dat. Maar het is ****ing moeilijk, en het kost je echt alles om het te berijken. Wie is hier in 4 jaar tijd van 103kg naar 120kg gegaan met vet% van 13%
Da's toevallig, want ik wil ook binnen 4 MAANDEN 120 kilo wegen.![]()
Ik vind het trouwens wel grappig om te lezen dit. Iedereen zegt makkelijk dit makkelijk dat. Maar het is ****ing moeilijk, en het kost je echt alles om het te berijken. Wie is hier in 4 jaar tijd van 103kg naar 120kg gegaan met vet% van 13%
Ik ben 1.98m en ongeveer 90kg, zie er ecto as hell uit. Met 30kg erbij zou ik nog zeker geen huge beest zijn.
Ik kan dus maar beter accepteren dat me vet% niet meer zakt en rustig door bulken.

Ja allemaal leuk en aardig maar wat zijn verder je stats van nu? vetpercentage nu? En wat ook wel erg belangrijk is hoe lang je al traint... Ben je nu 103 met 25% vet en nooit een gewicht opgetild, dan gaat het moeilijk worden... Heb je er al 2 trainjaren op zitten , dan zal het misschien wel mogelijk zijn.
4 jaar is ieder geval nog ver weg.. succes
Ik ben 1.98m en ongeveer 90kg, zie er ecto as hell uit. Met 30kg erbij zou ik nog zeker geen huge beest zijn.
ik ken wel mensen van dit kaliber ik werk in de beveiliging en heb wel collega's die aan sterkste man wedstrijden en highland games meedoen