Fitness Seller

Kan ik over 4 jaar 120 kg wegen met een vet persentage rond de 13 %

wrm wil je 120 wege

hangt er van af, begin je nu pas met trainen of ben je pas begonnen
In het 2e geval is het best naturel mogelijk.
Maar moet wel zeggen dat ik weinig mensen ken die +120 en nog eens goed droog zijn

nee, toch niet bascross... Hoe groot ben jij? Ken jij mensen van dat "kaliber"?

Ik zal geen enkele natural op dit forum op die stats zult tegenkomen. +20% vet wel ja, zo ken ik er ook een paar irl.

Ik ben 1.98m en ongeveer 90kg, zie er ecto as hell uit. Met 30kg erbij zou ik nog zeker geen huge beest zijn.

Ik zal geen enkele natural op dit forum op die stats zult tegenkomen. +20% vet wel ja, zo ken ik er ook een paar irl.

moet ik je ook wel op gelijk geven
de eerste kilos komen zonder extra vet maar als ik boven de 110 ga kan dit niet meer beneden de 18 percent.
daarom zal hij wss moeten naar de 130 gaan en daar eer jaartje of 2 op blijven vooraleer te cutten naar die 120

Ik kan dus maar beter accepteren dat me vet% niet meer zakt en rustig door bulken.

in 4 jaar hard werken en eten gaat het je echt wel lukken.

Het moet wel lukken hoor bij die lengte imo zonder een al te hoog vetpercentage, alleen zal hij wel de nodige inzet moeten tonen en volhouden.

Ik vind het trouwens wel grappig om te lezen dit. Iedereen zegt makkelijk dit makkelijk dat. Maar het is ****ing moeilijk, en het kost je echt alles om het te berijken. Wie is hier in 4 jaar tijd van 103kg naar 120kg gegaan met vet% van 13%

Ik vind het trouwens wel grappig om te lezen dit. Iedereen zegt makkelijk dit makkelijk dat. Maar het is ****ing moeilijk, en het kost je echt alles om het te berijken. Wie is hier in 4 jaar tijd van 103kg naar 120kg gegaan met vet% van 13%

tuurlijk moeilijk is het zeker, maar wel mogelijk.
granted dat zn vet wel wat zal stijgen.

Da's toevallig, want ik wil ook binnen 4 MAANDEN 120 kilo wegen.:D

Het word wel een beetje onderschat, tenzij je heel veel aanleg hebt en net begint, en dus van jezelf al aardig breed was

Ik ben 1.98m en ongeveer 90kg, zie er ecto as hell uit. Met 30kg erbij zou ik nog zeker geen huge beest zijn.

Vergeet hoe je eruit ziet. Bodybuilding (en in mindere mate ook powerlifting) is een sport voor kleintjes.

Hetgene dat telt is je vetvrije massa. Die heeft nu eenmaal geen groter potentieel als je groter bent dan als je kleiner bent, dus je zit met een genetisch maximum aan spiermassa dat over een grotere lengte moet gespreid worden. Resultaat: crappy foto's vergeleken met "kleintjes" van 1.70.

IRL daarentegen krijg je best genoeg commentaar hoe een beer je wel bent als je vrij droog +105kg zit, dat zullen er hier nog beamen.

Voor de grooten onder ons die een steuntje in de rug willen...

TESTOSTERONE NATION

Ik kan dus maar beter accepteren dat me vet% niet meer zakt en rustig door bulken.

voor jouw doelen maakt dat toch weinig uit :D

Laatst bewerkt:
Ja allemaal leuk en aardig maar wat zijn verder je stats van nu? vetpercentage nu? En wat ook wel erg belangrijk is hoe lang je al traint... Ben je nu 103 met 25% vet en nooit een gewicht opgetild, dan gaat het moeilijk worden... Heb je er al 2 trainjaren op zitten , dan zal het misschien wel mogelijk zijn.

4 jaar is ieder geval nog ver weg.. succes

• Topic Starter Topic Starter
Ja allemaal leuk en aardig maar wat zijn verder je stats van nu? vetpercentage nu? En wat ook wel erg belangrijk is hoe lang je al traint... Ben je nu 103 met 25% vet en nooit een gewicht opgetild, dan gaat het moeilijk worden... Heb je er al 2 trainjaren op zitten , dan zal het misschien wel mogelijk zijn.

4 jaar is ieder geval nog ver weg.. succes

Ik ben nu 19 en train al sinds ik 14 was.. ik train 3 a 4 keer per week al 2.5 jaar ik heb nu een vet percentage van 14 %

• Topic Starter Topic Starter

ik ken wel mensen van dit kaliber ik werk in de beveiliging en heb wel collega's die aan sterkste man wedstrijden en highland games meedoen

Terug
Naar boven