XXL Nutrition

kan toch niet normaal zijn .

Kip

Cool Novice
Waardering
0
Een neef van mijn kameraad is nu zijn laatste week bezig met deze kuur .

10 weken 400 mg deca /week
10 weken 1x 250 mg test enanthaat
Naar hij mij vertelde spuit hij dinsdag 200mg deca + 250mg test enanthaat
in diezelfde week op zaterdag spuit hij die andere 200mg deca .

Nu gaat hij volgende week zijn laatste week in en is al bij al maar 3 kg bijgekomen .

Ik kan dit toch moeilijk geloven hoor , aangzien er dan nog een deel vocht zou bijzijn .
Stel nu dat zijn dieet niet optimaal is , dan zou hij volgens mij toch nog meer dan 3 kg moeten bijgekomen zijn hé .
Ik heb van hem vernomen ,dat hij wel veel eet maar blijkbaar toch niet het juiste voedingsmiddel en in mijn ogen veel te weinig eiwit.
Volgens mij heeft hij fake spul , of is het toch echt mogelijk dat dit aan zijn dieet ligt ?

Of fakes, of slechte voeding ja.

neef van je vriend? Heb je t stiekem niet over jezelf? ;)

Eerste kuur? zo ja had hij beter 250mg test + 200mg deca kunnen pakken.
naar mijn mening ook voor 2e of 3e kuur teveel Deca in verhouding van test.

Het moet haast wel Fake zijn, want ook zonder goede voeding moet je wel meer aankomen dan 3 kilo

Dan zou je tog bijna denken dat je gear fake is.
Van welk merk is de Gear...?

Fake kan.. maar als je alleen maar marsen en snickers vreet dan gebeurd er ook niet veel...

Misschien komt hij net al uit een kuurtje en te snel een volgende gedaan met dan dus te lage doseringen.. maw het kan van alles zijn.. ik denk persoonlijk als je 3 kilo aankomt dat je niet perse fakes hebt..

• Topic Starter Topic Starter
Nope.
Heb nog niet gekuurt.
Daar ben ik nog niet aan toe hoor , heb zeker mijn natuurlijk maximum nog niet bereikt.
Wat niet wil zeggen dat ik volop bezig ben met wat info op te doen .
Misschien volgend jaar beginnen met een licht kuurtje .

• Topic Starter Topic Starter
Aja .
Het spul heb ik gezien .
Het was deca van Norma en die tes was van schering.

Ik ga hem eens vragen wat fototjes ervan te nemen , dan zal ik ze proberen te posten

Maat van me is ook bezig met een deftige 8-weekse en heeft nog maar 5 kg gewonnen.

test 1-8
dbol 1-4
oxy 4-8

Sorry, maar dan doe je het toch echt niet goed. Ik probeer hem wel te wijzen op bepaalde zaken, maar hij wil er gewoon niet naar luisteren.

Dan ben ik erg makkelijk: "Je zoekt het maar uit, maar kom niet bij me klagen als je eigen productie, je lichaam en financiele situatie op een zeer triest niveau zijn!" Dan kan je van mij optieven!

Voeding, training, rust! Dat zijn toverwoorden, een kuurtjuh is geen wondermiddel, maar een toevoeging op jarenlange ervaring, training, enz. Het verbaast me echt dat zoveel jonge jongens zo makkelijk naar hulpmiddelen grijpen terwijl ze er gewoon nog lang niet klaar voor zijn!

erg jammer...

Zo deftig vind ik die kuur niet 8 weken orals???

Thanatos zei:
Fake kan.. maar als je alleen maar marsen en snickers vreet dan gebeurd er ook niet veel...

Misschien komt hij net al uit een kuurtje en te snel een volgende gedaan met dan dus te lage doseringen.. maw het kan van alles zijn.. ik denk persoonlijk als je 3 kilo aankomt dat je niet perse fakes hebt..

idd dat kan zeker of vorige keer meer gebruikt dan in de huidige kuur

ik snap dit echt niet nee
ik kan je wel 5 voorbeelden ophalen van mensen uit men omgeving. het ergste was een jongen die als i kwam trainen een zakje snoepjes meenam, avondeten was frit stoofvlees en ontbijt wit brood met chocolade, hij zette 6 weken 250 sus + 200 deca en is 7.5kg aangekomen zonder al teveel vet en een hoop kracht. zo kan ik je er nog meer opnoemen die echt hun kloten eraan vegen en toch groeien.
soms denk ik dat het fout is om er zo je best voor te doen(joke)

Sommige gasten hebben gewoon supergenetica en hoeven alleen al naar een dumbbell te kijken en ze groeien al.....het is idd om moedeloos van te worden soms.

Zoals Lee Priest, hij schijnt ook niet veel te gebruiken en dat geloof ik best ja.

Kip zei:
Aja .
Het spul heb ik gezien .
Het was deca van Norma en die tes was van schering.

Ik ga hem eens vragen wat fototjes ervan te nemen , dan zal ik ze proberen te posten

Er zijn fakes bekend van Norma enne...test van Schering is al in de apotheek vrijwel on-be-taal-baar dus ik denk dat die jongen geen echte in z'n bezit heeft.

Foto's?

Testo zei:
Sommige gasten hebben gewoon supergenetica en hoeven alleen al naar een dumbbell te kijken en ze groeien al.....het is idd om moedeloos van te worden soms.

ik heb zo een vriend kerel, echt om ziek van te worden.
hij drinkt zeker 50 bokken per week, gaat van donderdag tot maandag uit en komt ongeveer 2 x per week trainen. hij duwt op een maand of 4 tijd een 85kg op de bench, terwijl i zelf 1m70 is, zijn gewicht ging met alleen shakes en geen voeding buiten zuipen en fritten van 62kg naar 71 op deze tijd en zen armen van 33 naar 38cm zonder vettoename.
nu is hij al zeker 2 maand niet meer komen trainen en ik zag hem eergisteren, ik zeg en jongen niet meer trainen? bwaaa zegt i alles blijft wel goed, ik dacht dat kan niet, hij spant zen arm en tot mijn verschrikking was i nog net even dik!!! ik denk als deze jongen naar mij zou luisteren qua voeding, training en rust hij op 2 jaar tijd aan een natural westrijd mee kan doen. ik snap het soms echt niet, volgens mij is het zo in deze wereld dat als je je ergens 100% voor inzet je nog harder je best zal moeten doen! ik denk moest ik die aanleg hebben dat ik nog erger verslaafd zou zijn aan de sport.

maarja nu terug over op de vraag van kip, nee dat kan zeker niet.
zoek een betrouwbare supplier en koop van hem spullen dan heb je zo dingen niet aan de hand.

Terug
Naar boven