Fitness Seller

Karateles voor Marokkaanse jeugd

• Topic Starter Topic Starter
Jonge "nieuwe Nederlanders" zitten niet vast. Boete of waarschuwing is de koek mee af.

Beter zet je straftaken in waarvan de maatschappij zijn vruchten plukt, waarbij ze zwaar voor lul staan. Je moet dat probleem-volk gewoon psychisch breken.

Indd, prikken op een zonovergoten strand vol met blote t**ten en k*tten.

Ze kregen toen toch ook al een berg geld om met oud en nieuw niet de straat op te gaan?
Mijn wijk was altijd redelijk netjes in mijn jeugd maar er werd geen reet voor ons gedaan. Vonden ze het gek dat er op een gegeven moment van alles gesloopt werd en de halve wijk aan de drugs zat uit verveling. Rij ik langs het ghetto staan er omheinde basketball/voetbalveldjes en tafeltennis en bankjes enzo. Als je iets voor elkaar wilt krijgen in dit land moet je zielig en gewelddadig zijn. Zodra je normaal doet val je gewoon niet op en krijg je niks meer.

het idee van karate en andere vechtsporten is discipline bij leren, ook om je in te houden en leren juist agressie uit de weg te gaan, maar dat weet iedereen vast wel.

Ben alleen bang dat dit juist averechts gaat werken. tijdens les zijn ze braaf, maar savonds buiten kun je er straks helemaal niks meer tegen beginnen, dan trapt zo een 14 jarig jochie je helemaal kapot als je hem je geld nie geeft...

jonge van 14 jaar mag tijdens de karateles in een kumite niet eens lichaamscontact maken. niet dat karate helemaal niks bijdraagt om een betere vechter te worden. maar het gaat geen moordmachines van ze maken. denk trouwens ook dat zij zich bij deze gratis lessen meer gaan richten op het kihon en kata gedeelte van karate. en minder focus leggen bij kumite, omdat het er om gaat discipline en zelfbeheersing te verwerven. heb zelf overigens 4 jaar karate gedaan.

alle marokkanen die ik ken en aan vechtsport doen zijn juist onwijs agressief :roflol:

leuk nu kunnen ze beter vechten als ze ruzie hebben en maken

Van een vechtsport beoefenen wordt je niet meer agressief.
Dat zit al in je

jonge wat boeit het nou, 80% van de marokkanen (15-22 jaar) zitten al op thaibocksen xD Karate zal weinig bijdragen :3 Nederlanders zouden ook niet zo p*ssy moeten zijn, en ook gewoon een vechtsport beoefenen.. Echt 90% van mijn Nederlandse vrienden sporten niet eens..(af en toe voetbal lol..) Ja ik ben zelf ook NL u mad, ook bij mij in de gym is 95% buitenlands, ik en een paar andere gasten zijn NL, letterlijk op 1 hand te tellen​

Laatst bewerkt:
Tjah hopen dat dit helpt. Vind dit al beter klinken als een extra jop.

jonge wat boeit het nou, 80% van de marokkanen (15-22 jaar) zitten al op thaibocksen xD Karate zal weinig bijdragen :3 Nederlanders zouden ook niet zo p*ssy moeten zijn, en ook gewoon een vechtsport beoefenen.. Echt 90% van mijn Nederlandse vrienden sporten niet eens..(af en toe voetbal lol..) Ja ik ben zelf ook NL u mad, ook bij mij in de gym is 95% buitenlands, ik en een paar andere gasten zijn NL, letterlijk op 1 hand te tellen​

Dan moet je naar een betere buurt verhuizen :)

en beter buurt wtf man, dus alle marokkanen zijn gangsters? die hun buurt terroriseren? that's racism man

Wie heeft het hier over gangsters dan, of Marokkanen?

In alle stedelijke gebieden is het zo bro... In Amsterdam, Den haag, Rotterdam is al zo'n 30% buitenlands, nice try cindy

Ik woon in Den Haag maar kom toch maar weinig hoofddoekjes of straattuig tegen in mijn wijk. Kom verder vaak genoeg in buurten waar het wel zo is, werk er zelfs tussen maar Den Haag is wit genoeg in aardig wat wijken.

Terug
Naar boven