AndroidHealthClinic

Karateles voor Marokkaanse jeugd

Die moet je ook nog zwaaien en dan hopen dat je niet mist of dat ie em opvangt met zn hand, of je armen beet pakt.
Trouwens, als iemand mij met een wapen aanvalt en het mislukt, sta ik niet voor mezelf in, dus het is maar te hopen dat je em meteen KO slaat dan :D

zit wel snor, sprinten kan ik wel goed:D

want in een echt gevecht gebruik ik die houten paal die midden op straat ligt:)

Echt absoluut dé foute stijl om te denken dat je met blunt voorwerpen kan winnen :D

Ik heb lange tijd mensen geimponeerd door mijn volle 1 maand kyokushinkai dat ik gedaan heb. Daar leer je pas slagen op het lichaam absorberen, en pijnreceptoren ongevoelig maken.

Toen ik terug naar boksen ging was deed een slag met die zachte wantjes op mn lichaam absoluut 0.

Laatst bewerkt:
Echt absoluut dé foute stijl om te denken dat je met blunt voorwerpen kan winnen :D

Ik heb lange tijd mensen geimponeerd door mijn volle 1 maand kyokushinkai dat ik gedaan heb. Daar leer je pas slagen op het lichaam absorberen, en pijnreceptoren ongevoelig maken.

Toen ik terug naar boksen ging was deed een slag met die zachte wantjes op mn lichaam absoluut 0.

is dat niet nadeling voor de bbtraining de dagen daarna?

Goeie zaak, zo kan de Marokkaanse jeugd zich ook eens verweren tegen zinloos geweld.

• Topic Starter Topic Starter
De eerste dagen, als je een grote bek hebt als mij, kun je beter zelfs niet gaan werken.

Ik heb er ook het syndroom van Tietse ws van overgehouden, but it was worth it...

In mijn volle maand kickboksen ben ik wel gewoon gaan werken, maar het was moeilijk te combineren met bb.

80x opdrukken als je hevige spierpijn in je borst had van vorige dag bb is geen pretje ;) Daarom ben ik ook maar gestopt.

Idd, heb al vaak zulke wedstrijden gezien. Ongelofelijk hoe die gasten schijnbaar niets voelen van een paar blote kneukels in hun ribben.

---------- Post toegevoegd Sun 7 Aug 2011 om 17:20 ----------

In mijn volle maand kickboksen ben ik wel gewoon gaan werken, maar het was moeilijk te combineren met bb.

80x opdrukken als je hevige spierpijn in je borst had van vorige dag bb is geen pretje ;) Daarom ben ik ook maar gestopt.

Ik heb het daar ook moeilijk mee. Ik zie sowieso het nut niet in van al dat opdrukken en squats en what not in de kickboksles als je toch al aan bb'en doet.
Bij ons was de training telkens anderhalf uur. Het eerste halfuur bestond uit opwarmen en daarna opdrukken, squats, sit-ups ...
Daarna hadden de meesten eigenlijk nog weinig fut om aan het echte boksen te beginnen. En dan de laatste 10 minuten -wanneer werkelijk niemand nog op zijn poten kon staan- mocht er eventjes gesparred worden. :rolleyes:

Laatst bewerkt:

lijkt me dan toch maar alleen echt de moeite waard te zijn als je echt ver wil komen in die sport zelf.
is klote om levenslang last te hebben van iets voor enkele maandjes training. In een echt gevecht zorgt immers de adrenaline wel dat je tegen de pijn kan.
Ik heb het daar ook moeilijk mee. Ik zie sowieso het nut niet in van al dat opdrukken en squats en what not in de kickboksles als je toch al aan bb'en doet.

doe jij aan kickboksen dan?

• Topic Starter Topic Starter
Idd, heb al vaak zulke wedstrijden gezien. Ongelofelijk hoe die gasten schijnbaar niets voelen van een paar blote kneukels in hun ribben.

---------- Post toegevoegd Sun 7 Aug 2011 om 17:20 ----------

Bij ons was de training telkens anderhalf uur. Het eerste halfuur bestond uit opwarmen en daarna opdrukken, squats, sit-ups ...
Daarna hadden de meesten eigenlijk nog weinig fut om aan het echte boksen te beginnen. En dan de laatste 10 minuten -wanneer werkelijk niemand nog op zijn poten kon staan- mocht er eventjes gesparred worden. :rolleyes:

Conditie ;)

Na een tijdje kan je wél op je poten staan, als je iets niet kan of vol houdt betekent dat dat eraan gewerkt moet worden, dat is het doel ;)

lijkt me dan toch maar alleen echt de moeite waard te zijn als je echt ver wil komen in die sport zelf.
is klote om levenslang last te hebben van iets voor enkele maandjes training. In een echt gevecht zorgt immers de adrenaline wel dat je tegen de pijn kan.

doe jij aan kickboksen dan?

Heb een paar jaar gebokst, maar in die club kon je zowel kickboksen als gewoon boksen. Nu ga ik nog af en toe eens (1 keer op 3 maanden ofzo :p ), maar het boeit me niet echt meer + ik kan mezelf nu al amper motiveren om naar de gym te gaan en dat is toch echt wel mijn prioriteit. Laat staan dat ik dan nog de tijd en zin heb om nog te gaan boksen. :o

Terug
Naar boven