Fitness Seller

Karateles voor Marokkaanse jeugd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LOL
Zijn die nu echt achterlijk :rolleyes:
Kun je even goed terroristen bijscholen om hen de nieuwste techniek te leren om kernwapens te bouwen.

---------- Post toegevoegd Fri 5 Aug 2011 om 22:43 ----------



Als je wilt zal ik wel even een gevecht regelen tussen jou en een 1e Dan :)Ken er een paar.
Freeweights is niet verantwoordelijk voor eventuele botbreuken, kneuzingen, blauwe plekken, hersenschuddingen, inwendige bloedingen, ... en zal de ziekenhuiskosten niet betalen

Dat je ze tegen de grond zult slaan betwijfel ik erg.
Tijdens m'n kickbokscarriere nog genoeg gekampt en stages gelopen bij en tegen karateka's.
Vind dat ze over een betere afweer techniek beschikken dan de boksers.
Ze gaan eerder in de tegenaanval door jouw stoten af te weren zodat je lichaam in een gunstigere positie komt voor hen om jou KO te slaan.

waarom 1 1ste dan? maak er 3 van en ik zal nog 1 hand achter me rug binden;)
 
waarom 1 1ste dan? maak er 3 van en ik zal nog 1 hand achter me rug binden;)

Ik denk dat je niet eens stand houdt tegen een meisje van 12 :cool:
 
Ik vind het een goed idee. Stomme ecto gastjes die dan 2 lessen karate nemen en denken dat ze de wereld aan kunnen. Ze laten hun messen voortaan thuis en vervolgens worden ze kapot getrapt op straat. Epic win!

En dan halen zijn homies alsnog hun mes boven...
 
Ik vind het een goed idee. Stomme ecto gastjes die dan 2 lessen karate nemen en denken dat ze de wereld aan kunnen. Ze laten hun messen voortaan thuis en vervolgens worden ze kapot getrapt op straat. Epic win!

hehee
 
Ik zou me pas zorgen maken mochten ze die kereltjes naar een Krav Maga les sturen.
 
Dat je ze tegen de grond zult slaan betwijfel ik erg.
Tijdens m'n kickbokscarriere nog genoeg gekampt en stages gelopen bij en tegen karateka's.
Vind dat ze over een betere afweer techniek beschikken dan de boksers.
Ze gaan eerder in de tegenaanval door jouw stoten af te weren zodat je lichaam in een gunstigere positie komt voor hen om jou KO te slaan.

Angelus is een ongetrainde ecto.
Hij beseft niet dat kyokushin niet alleen full-contact is maar ook veel meer aanvallender dan de meeste stijlen.

Of ze betere techniek afweertechniek hebben dan boksers, moeilijk. Als gebruiken steeds meer en meer boksers hun gloves als kussens. No gloves = doesn't work.
 
Laatst bewerkt:
Sowieso ben je debiel als je denkt een 1ste dan karateka KO te slaan, waarvoor gaan mensen dan op karate, voor de kat zn k*t?
 
Yeah ik woon in Gouda en dit lijkt mij niet echt een goed idee..
Ookal zijn sommige ''marokkanen'' ook zo ''stoer'' en een enorme grote muil.. ze doen vaak niks.. vooral niet als je 1 tegen 1 bent ofzo.
zijn meestal de grote gasten die niks iets uitmaakt wat ze doen die niet bluffen.
Ook moet ik zeggen dat het gedoe om de marokkaanse mensen uit gouda vaak enorm opgeblazen word, ik werk zelf in eeen supermarkt waar ik veel marokkaanse mensen zie en spreek en van de 10 zijn er iets van 1 of 2 vervelend. dat zijn meestal de kindjes rond de 13 die zichzelf al heelwat vinden(ook tegen mij met mn 1,91.. ze komen ong. bij mn navel).
De rest die wat ouder zijn kan je gewoon mee praten enzo.
 
Angelus is een ongetrainde ecto.
Hij beseft niet dat kyokushin niet alleen full-contact is maar ook veel meer aanvallender dan de meeste stijlen.
Of ze betere techniek afweertechniek hebben dan boksers, moeilijk. Als gebruiken steeds meer en meer boksers hun gloves als kussens. No gloves = doesn't work.

dat besef ik maar al te goed, en ik blijf bij mn eerdere verklaring:)
 
dat besef ik maar al te goed, en ik blijf bij mn eerdere verklaring:)

Want? Je bent stiekem 120kg droog of doet al 15 jaar aan kickboxen?
 
karate is gay, en angst voor "sterkere" marokkanen is totaal ongegrond, want in een echt gevecht sla je een 1ste Dan karateka gemakkelijk tegen de grond.

want in een echt gevecht gebruik ik die houten paal die midden op straat ligt:)
 
Sowieso ben je debiel als je denkt een 1ste dan karateka KO te slaan, waarvoor gaan mensen dan op karate, voor de kat zn k*t?

Shotokan is meestal geen kloten waard in België(vrijwel nergens), en vrijwel elke karateschool hier is shotokan.

Angelus kent de verschillende vormen niet, en Falcor was heel slim om de imo beste vorm van karate erbij te halen, kyokushinkai :D
 
want in een echt gevecht gebruik ik die houten paal die midden op straat ligt:)

Die moet je ook nog zwaaien en dan hopen dat je niet mist of dat ie em opvangt met zn hand, of je armen beet pakt.

Trouwens, als iemand mij met een wapen aanvalt en het mislukt, sta ik niet voor mezelf in, dus het is maar te hopen dat je em meteen KO slaat dan :D

---------- Post toegevoegd Sun 7 Aug 2011 om 17:02 ----------

Shotokan is meestal geen kloten waard in België(vrijwel nergens), en vrijwel elke karateschool hier is shotokan.

Angelus kent de verschillende vormen niet, en Falcor was heel slim om de imo beste vorm van karate erbij te halen, kyokushinkai :D

Kan wel, heb er geen verstand van :p
 
Back
Naar boven