- Waardering
- 2.155
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 122kg
- Vetpercentage
- 15%
Maar als hij zijn legday frequentie opvoert van 1x per maand naar 2x per week.![]()
Doet hij toch niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar als hij zijn legday frequentie opvoert van 1x per maand naar 2x per week.![]()
Dat zijn indrukwekkende gewichten voor iemand die het allemaal niet zo serieus neemt.
Ik zou powerlifter worden als ik jou was.
Bench is wel ziek man!
Maar als ik jou was zou ik niet al te veel focussen op de 1rm. Straks gaat het mis en ben je terug bij af. Voor de gains hoef je het niet te doen, ego dingetje
Bench is wel ziek man!
Maar als ik jou was zou ik niet al te veel focussen op de 1rm. Straks gaat het mis en ben je terug bij af. Voor de gains hoef je het niet te doen, ego dingetje
Ik vermoed zwaar niet per see gericht om 1rm te verbeteren.Hoe train jij wanneer je op aas zit? Zwaarder of gewoon volop voor pomp?
Das it mane.Compounds gewoon goor zwaar, zorgen dat je sterker wordt en de rest wat pompen imo.
Hoe train jij wanneer je op aas zit? Zwaarder of gewoon volop voor pomp?
Compounds gewoon goor zwaar, zorgen dat je sterker wordt en de rest wat pompen imo.
Eindeloos pompen en gewoon wat doen werkt waarschijnlijk bij een genetische freak maar niet bij het merendeel van de mensen.
Zal vanaf morgen wat meer voor de pomp gaan trainen ben benieuwd
Zou ik persoonlijk niet doen, progressive overload gaat je meer brengen.. dus je trainingen loggen etc.Zal vanaf morgen wat meer voor de pomp gaan trainen ben benieuwd
1rm is leuk als je graag blessures wiltIs niet zo zeer trainen voor de pomp.. dan zou je net zo goed tig reps kunnen maken met een gewicht waarmee je normaal opwarmt. Het is meer dat je niet keer op keer de grens gaat opzoeken, ook al heb je de power om net 1 á 2 reps te maken met een bizar gewicht, je wint er niets mee.
Heb ook een jong gastje bij mij in de sportschool die 3x in de week chest traint en alleen 1rms .. het is wachten tot dat het knapt.Dat is zeker waar, maar kreeg deze week al commentaar over hoe ik 2x 180 in 1 week kan doen zonder daar tussen paar weken rust te houden.