Fitness Seller

Kastnation 2020

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.781
3x wat bereken, t*ring.. zit je niet mee! Een keer met armpje drukken zie ik, wat waren die 2 andere keren?

op een zaterdag gevochten in de sportschool (rechter hand gebroken), vervolgens stonden ze maandag aan me deur linker hand gebroken.

Moest in het gips beide handen maar had een vakantie geboekt van paar duizend euro naar Dubai dus niet in het gips laten zetten :treuren:

Laatst bewerkt:
Sterkte

op een zaterdag gevochten in de sportschool (rechter hand gebroken), vervolgens stonden ze maandag aan me deur linker hand gebroken.

Moest in het gips beide handen maar had een vakantie geboekt van paar duizend euro naar Dubai dus niet in het gips laten zetten :treuren:
k*nes bro :roflol:

Beterschap

op een zaterdag gevochten in de sportschool
Ik vraag mij af wat er dan gebeurd is...en gaat knokken terwijl jij aan het trainen bent?

ik denk dat velen wel ns wat hebben en ikzelf ook, maar gewoon doortrainen...(ook als ze uitdagen).

Uiteindelijk schiet je er geen f**k mee op...

Ik vraag mij af wat er dan gebeurd is...en gaat knokken terwijl jij aan het trainen bent?

ik denk dat velen wel ns wat hebben en ikzelf ook, maar gewoon doortrainen...(ook als ze uitdagen).

@Col_inc heeft gewoon temperamentvolle roots :lol:

Of meerdere mensen die tren niet kunnen handelen :D

Als je iemand tegenkomt die nog een portie op zijn bek tegoed heeft, kan dat ook in gym natuurlijk.

• #5.788

Ik ben de laatste persoon die ruzie maakt, ben met iedereen goed totdat iemand me naam gaat gebruiken.

• Like
Waarderingen: BB_

Viel kerstavond afgelopen jaar op zaterdag? Dan weet ik wel met wie ;)

• #5.793
Kolere, lees het nu pas. Nasty shit, sterkte
1fea4ad2-bec0-4433-a73a-3ebd470da9d6.jpg308f491d-df1b-4f37-a061-bad51e7bfb61.jpg

van een potje armpje drukken :D

Terug
Naar boven