Fitness Seller

Kastnation 2020

Je zou misschien trouwens beter wat masteron ofzo kunnen toevoegen voor meer hardheid dan dat je 150mg aan orals per dag gaat knallen. Is denk ik gewoon onnodig, vooral als je het niet voor een wedstrijd doet maar gewoon voor jezelf.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.042
Je zou misschien trouwens beter wat masteron ofzo kunnen toevoegen voor meer hardheid dan dat je 150mg aan orals per dag gaat knallen. Is denk ik gewoon onnodig, vooral als je het niet voor een wedstrijd doet maar gewoon voor jezelf.

ik weet het niet masteron doet me weinig heb ik altijd het gevoel. Anavar heerlijk spul pump altijd insane op anavar

800mg primo en 80mg anavar

Ben je miljonair of zo

haha nee maar als je het doet moet het goed gebeuren, ik cruise niks voor niks 2.5 maand heb liever een goeie kuur gelijk

• #3.043
verbaasd me niemand anders opmerkingen? of eventueel bijsturen?

Zou die orals niet zo hoog doen. Ik denk dat het naast 400mg tren en 800mg primo niets gaat opleveren. Zou ze er gewoon uit laten.

Eventueel laatste 2 weken winstrol als je denkt dat het super leuk is om even een papierhuid te hebben. Ga je met tren ook wel krijgen gok ik. Alleen voor een wedstrijd snap ik waarom je nog winny toe zou willen voegen.

• #3.047
Zou die orals niet zo hoog doen. Ik denk dat het naast 400mg tren en 800mg primo niets gaat opleveren. Zou ze er gewoon uit laten.

Eventueel laatste 2 weken winstrol als je denkt dat het super leuk is om even een papierhuid te hebben. Ga je met tren ook wel krijgen gok ik. Alleen voor een wedstrijd snap ik waarom je nog winny toe zou willen voegen.

Hmmm ja we zullen zien als me lever het toelaat ga ik het doen

Als het misgaat met al die orals kan je in Turkije nog altijd een nieuwe lever kopen dus no spang

• #3.050
cruise begint aardig te kriebelen na 6 weken....

• Haha
Waarderingen: Vonk
Als je jeuk krijgt, moet je kriebelen
giphy.gif

• #3.053
En @Punjab hoelang na een blast is een bloedtest verstandig? Vorig keer 8 weken na me blast gedaan op cruise van 250mg en alles was netjes behalve me test natuurlijk

8 weken lijkt voldoende in elk geval voor een bloedtest. Voor je algehele gesteldheid van het lichaam zou je idealiter toch wel langer cruisen als je year round on bent.

• #3.055
8 weken lijkt voldoende in elk geval voor een bloedtest. Voor je algehele gesteldheid van het lichaam zou je idealiter toch wel langer cruisen als je year round on bent.

Met year round bedoel je inclusief cruise of? Heb wel een aardige 20/24 weken blast achter me rug voor deze cruise

Yes blast/cruise en 20-24 weken is natuurlijk niet niks, dat is bijna een half jaar :D

• #3.057
weet niet hoe ik geslapen heb vannacht maar me nek zit aardig goed vast word een rust daggie vandaag

• #3.058
Zet sinds een paar dagen mijn hgh voor het slapen maar merk nu echt dat ik s’nachts ontzettend last heb van mijn handen zo erg zelfs dat ik soms mijn oplader niet eens in mijn mobiel krijg. Word s’nachts gewoon wakker van de pijn, is hier iets aan te doen eventueel? zal wel weer verdelen worden als het zo blijft maar dacht op rustdagen gewoon voor het slapen te gaan zetten alles in 1x

zit al lange tijd op 5iu per dag dus weet niet waar dit vandaan komt zal wel zijn omdat ik nu weer voor het slapen gaan zet alles in 1x

Er is best een logische verklaring voor. Voorheen verdeelde je je hGH over 2 momenten, waarmee je een bepaalde piek bereikte. Echter, nu zet je alles in 1x waardoor de piek die je bereikt op dat moment ook hoger is. Daar komen je bijwerkingen vandaan.

Is mijn hgh nep ofzo dat ik deze klachten niet heb. Had alleen in het begin snachts dat ik opeens wakker werd doordat m’n hamstring en quads extreem aanspanden.

Terug
Naar boven