- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zou misschien trouwens beter wat masteron ofzo kunnen toevoegen voor meer hardheid dan dat je 150mg aan orals per dag gaat knallen. Is denk ik gewoon onnodig, vooral als je het niet voor een wedstrijd doet maar gewoon voor jezelf.
Ik zou eerst je bloedwaarden bekijken voor je een kuur opsteld.verder zal je wel groeien met deze doseringenverbaasd me niemand anders opmerkingen? of eventueel bijsturen?

Ik zou eerst je bloedwaarden bekijken voor je een kuur opsteld.verder zal je wel groeien met deze doseringen![]()
Zou die orals niet zo hoog doen. Ik denk dat het naast 400mg tren en 800mg primo niets gaat opleveren. Zou ze er gewoon uit laten.
Eventueel laatste 2 weken winstrol als je denkt dat het super leuk is om even een papierhuid te hebben. Ga je met tren ook wel krijgen gok ik. Alleen voor een wedstrijd snap ik waarom je nog winny toe zou willen voegen.
Als het misgaat met al die orals kan je in Turkije nog altijd een nieuwe lever kopen dus no spang
8 weken lijkt voldoende in elk geval voor een bloedtest. Voor je algehele gesteldheid van het lichaam zou je idealiter toch wel langer cruisen als je year round on bent.