MuscleMeat

Keith Bakker beschuldigd van seksueel misbruik

Net bij RTL Boulevard beide slachtoffers en die ex-medewerker gezien.

Bewijst voor mij dat het dikke bullshit is. Ex-medewerker wilt niet herkenbaar in beeld komen omdat Keith zijn carriere kan vernken, maar verteld wel hoe zijn conversaties met Keith gegaan zijn. Lijkt me logisch dat Keith zijn identiteit dan zonder veel problemen weet te achterhalen.
Het moment dat je loopt te verkondigen dat je gerechtigheid wilt maar geen aangifte wilt doen is het geloof bij mij ver te zoeken.

Ik kan nooit kijken naar die Keith, erger me echt helemaal kapot altijd aan die stem..

coïtus is toch een viable therapie techniek ? Whats wrong holland ?

• Topic Starter Topic Starter
Vast wel. Zitten redelijk wat kosten verbonden aan het maken van dat programma. Als blijkt dat Keith gewoon onschuldig is willen ze vast en zeker die kijkcijfers hebben.
De reden van de NCRV om het programma van de buis te halen is omdat hij zijn cliënten mee naar huis nam. Dat gaf Keith ook toe.

Godsamme wat een lekkertje, zou wel die foto willen zien met dat elastiek om dr t**ten hmm.

'We zijn zeer geschokt over de aantijgingen tegen Keith Bakker, zoals die vanmorgen via de Telegraaf naar buiten zijn gebracht', schrijft de omroep.

Het zal ook eens niet de Televaag zijn die met dit soort berichten komt aanzetten. Ik heb mijn vraagtekens bij dit verhaal. Zoals al eerder gezegd waren al zijn vrouwelijke patienten zelf mentaal heel instabiel.

Ik ben schizofreen kan jij me helpen?

Ik ben schizofreen kan jij me helpen?

Pills are good for you.

Moet je zeker voorschrift voor hebben? :(

Gewoon passeren langs psychiater jij gek.

Ok..laat ik ook maar even inbreken in dit topic! Mijn vriendin zou ook te zien zijn in het komende seizoen van family matters..en is een van de meisjes die ook bij Keith thuis heeft geslapen...niks gebeurt, niks aan de hand! Gewoon wat persoonlijke aandacht voor als het slecht gaat...

Ik denk dat dit de zoveelste is die een rib uit deze goede vent probeert te trekken!

Keith doet werkelijk niemand kwaad! Zo'n aardige vent..heb ehm ook persoonlijk ontmoet en weet zeker dat hij enkel mensen wil en kan helpen!

Ok..laat ik ook maar even inbreken in dit topic! Mijn vriendin zou ook te zien zijn in het komende seizoen van family matters..en is een van de meisjes die ook bij Keith thuis heeft geslapen...niks gebeurt, niks aan de hand! Gewoon wat persoonlijke aandacht voor als het slecht gaat...

Ik denk dat dit de zoveelste is die een rib uit deze goede vent probeert te trekken!

Keith doet werkelijk niemand kwaad! Zo'n aardige vent..heb ehm ook persoonlijk ontmoet en weet zeker dat hij enkel mensen wil en kan helpen!

:roflol:

Als er meerdere mensen onafhankelijk van elkaar klagen en dezelfde shit uitleggen, dan zit hij niet goed :roflol:

Terug
Naar boven