Fitness Seller

Keith Bakker beschuldigd van seksueel misbruik

Ok..laat ik ook maar even inbreken in dit topic! Mijn vriendin zou ook te zien zijn in het komende seizoen van family matters..en is een van de meisjes die ook bij Keith thuis heeft geslapen...niks gebeurt, niks aan de hand! Gewoon wat persoonlijke aandacht voor als het slecht gaat...

Ik denk dat dit de zoveelste is die een rib uit deze goede vent probeert te trekken!

Keith doet werkelijk niemand kwaad! Zo'n aardige vent..heb ehm ook persoonlijk ontmoet en weet zeker dat hij enkel mensen wil en kan helpen!

wie was je vriendin? Randy is een goede maat van mij haha :P

Rachelle danique en dionne waren er toch? Randy zit vanavond bij Pauw&Witteman

En hoor van hem ook alleen maar lof over die vent

wel balen dat het niet uitgezonden wordt man :(

• Topic Starter Topic Starter
wie was je vriendin? Randy is een goede maat van mij haha :P

Rachelle danique en dionne waren er toch? Randy zit vanavond bij Pauw&Witteman

En hoor van hem ook alleen maar lof over die vent

Zijn moeder vind jij wel wat, hè? ;)

lafeber.jpg

Is wel erg triest als het een aanklacht is die nergens is op gebaseerd. Ook al wordt je nog redelijk gezuiverd, is zo'n aanklacht alleen al k*t voor je aanzien en zeker het vertrouwen als je in dit werk zit.

Ok..laat ik ook maar even inbreken in dit topic! Mijn vriendin zou ook te zien zijn in het komende seizoen van family matters..en is een van de meisjes die ook bij Keith thuis heeft geslapen...niks gebeurt, niks aan de hand! Gewoon wat persoonlijke aandacht voor als het slecht gaat...

Ik denk dat dit de zoveelste is die een rib uit deze goede vent probeert te trekken!

Keith doet werkelijk niemand kwaad! Zo'n aardige vent..heb ehm ook persoonlijk ontmoet en weet zeker dat hij enkel mensen wil en kan helpen!

Keith had gewoon een betere derde been dan jou, ik zou ook wel weten hoe ik dan achteraf zou reageren als meisje zijnde :D
Nog ontmoet ook terwijl hij je vriendin finaal uitgewoond heeft. Misschien heeft hij nog wel videobeelden van haar ook, jummie.

Die dat gerucht heeft verzonnen heeft ook een kliniek en is Keith Bakker zijn grootste concurrent, slaat nergens op dus... Kijk Paul en Witterman daar was Keith te gast. Beter komt dat programma toch TV !

Keith had gewoon een betere derde been dan jou, ik zou ook wel weten hoe ik dan achteraf zou reageren als meisje zijnde :D
Nog ontmoet ook terwijl hij je vriendin finaal uitgewoond heeft. Misschien heeft hij nog wel videobeelden van haar ook, jummie.

hmmmm nice:meal:

Beter eerst maar een soa-testje, voordat ie dadelijk ook met hiv rondloopt :p

Die dat gerucht heeft verzonnen heeft ook een kliniek en is Keith Bakker zijn grootste concurrent, slaat nergens op dus... Kijk Paul en Witterman daar was Keith te gast. Beter komt dat programma toch TV !
+1...waarom denk je anders dat het net voor het uitzenden de wereld in gebracht wordt...zijn techniek voor de behandeling van mensen met een eetstoornis en gameverslaving is baanbrekend en heeft voor alle 5 de mensen die hebben meegedaan aan het programma de wereld er weer een stuk beter doen uit zien!

En Nee mijn vriendin heeft geen coïtus gehad met Keith...want ik neuk gewoon als de beste:orly::yarly:

een "gameverslaving", is dat tegenwoordig ook al een echte stoornis?:roflol:

een "gameverslaving", is dat tegenwoordig ook al een echte stoornis?:roflol:
Wel als je daardoor niet meer naar school gaat, niet werkt, je ouders gek van je worden en jij door psychische redenen in een sociaal isolement gaat zitten..

Edit: vaak is het de oploissing van een dieper probleem..

Terug
Naar boven