Fitness Seller

Kerst bij de Cutlers

Damn , imo als ik een vrouw zou hebben die het graag zo groot ziet, dan zou ik iig niet twijfelen voor zo'n leven :D.

Kerel heeft het goed iig , en moet gwn eten en trainen , hetgeen wij heir allemaal het liefst doen :D

+1, en hij krijgt der goed voor betaald.

Zijn auto's laten wassen pff. Auto's moeten vies zijn Patrick!

Gelukkig waren het foto's en geen filmpjes trouwens.

Rare reacties over dat het een sfeerloze bende is etc. Wat willen jullie dan? Dat die daar gaat rondspringen en ligt te dansen als een malloot.
Hij zou evt. een voorbeeld kunnen nemen aan Frank McGrath die weet tenminste wat feesten is.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
l_71f304fd77085d42a32fabef9c6fc479.jpg

:yarly:

Misschien een maatje groter proberen?

DSC00133.jpg

hehe wat een held.

mcGrath heeft geen chick; die doet elke week een ander.
Als ik me niet vergis zat er jaren terug een negerinnetje op het board die meende ooit het bed met dit beest gedeeld te hebben. Hier is ook nog een ruzie uit voort gevloeid van tussen haar en een Amerkaanse griet. Ik hoop dat ik die posts nog kan terug vinden :roflol:

mcGrath heeft geen chick; die doet elke week een ander.
Als ik me niet vergis zat er jaren terug een negerinnetje op het board die meende ooit het bed met dit beest gedeeld te hebben. Hier is ook nog een ruzie uit voort gevloeid van tussen haar en een Amerkaanse griet. Ik hoop dat ik die posts nog kan terug vinden :roflol:
hahaha:roflol::roflol::roflol:en wat een huge tong heeft die gast heeft dat vriendinnetje daar nooit over gepost?:eek:

Jay die los Squat. :eek:

Terug
Naar boven