XXL Nutrition

Keto diet

Nobody1

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
Iemand die me kan helpen met producten waar veel vetten inzitten en weinig eiwitten en geen tot weinig koolhydraten.

Ga eens moeite doen joh, er staat genoeg op het forum.

Oliën.

• Topic Starter Topic Starter
Ga eens moeite doen joh, er staat genoeg op het forum.

Heb mijn voedingsschema al klaar, ben al paar weken bezig. Alleen bijna iedere dag hetzelfde begint zo te vervelen he :eek: vandaar
Ben niet echt opzoek naar olie of iets anders om in te bakken. Maar echt iets van eten, want als je naar vlees pakt heb je al snel te maken met veel eiwitten.

PS. moeite doe ik genoeg!!Sta ook iedere week mijn eigen koolhydraat arm brood te bakken, om toch makkelijk te eten overdag.

Keto dieet met weinig eiwitten en koolhydraten maar alleen veel vetten? Lees je wat beter in.
Je moet je voeding halen uit vetten EN eiwitten.
Bv vleeswaren, spek, eieren, je weet het zelf wel. Doe eens een gok op google daar komt al veel resultaat uit.

Rijst!

Rijst zitten toch best veel koolhydraten in?

Noten

Voedselbronnen waar je aan kunt denken zijn: vlees, vis, eieren, kaas, noten, etc. Daarnaast zijn over het algemeen alle groene groenten geoorloofd. Je kunt dus ook prima goed gevulde maaltijdsalades eten. Als je inspiratie wilt opdoen, kan je googelen op recepten voor het Atkins- of het Paleo-dieet.

low carb pannenkoeken olijven kazen noten

Terug
Naar boven