MuscleMeat

Keto op 50-60 gram kh's

Highroller20

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
91kg
Beste mensen, ik wil over een week of 3 beginnen met carb backloading. Voor de beginfase heb ik een schema van 2800 kcal per dag opgesteld (500 kcal tekort). Ik lust bijzonder weinig en met dit schema kom ik op 56 gram kh's per dag uit. Ik ben 193cm en weeg nu zo'n 92kg. Is het mogelijk om met deze stats in keto te komen of zal ik mijn kh's nog meer moeten verlagen? Bedankt voor jullie hulp!

Moet normaal wel lukken dan ja... 53 is niet bijster veel.

Je kan via internet Ketostix kopen om te testen of je in ketose bent. Probeer het eerst eens een week uit op dit aantal, en als je na je test niet in ketose bent kan je het nog wat verlagen.

ketostix?? :roflol:

Bestaan al uit het tijdperk van Arnold waar ze het gebruikte om hun persoonlijk minimum carb behoefte te bepalen. Je mag lachen maar dan kun je je wat meer inlezen mss.

Volgens mij was het om het beste onder 30 gr carbs te komen en dan het liefst alleen uit groentes.. alleen ben jij wel erg lang dus denk dat jij die 56 gr carbs wel kan gebruiken. Als het maar complexe carbs zijn..

Volgens mij was het om het beste onder 30 gr carbs te komen en dan het liefst alleen uit groentes.. alleen ben jij wel erg lang dus denk dat jij die 56 gr carbs wel kan gebruiken. Als het maar complexe carbs zijn..
Soms vraag ik me af wat je dan kan vretten... heb het een tijd gedaan na 5 dage geen carbs was ik zo ziek als een hond. En wat ik toen at was klote eten. Zou zo wel eens iemand zijn weekplanning willen zien aan foods die die dan eet. Ik bakte er niks van.

Soms vraag ik me af wat je dan kan vretten... heb het een tijd gedaan na 5 dage geen carbs was ik zo ziek als een hond. En wat ik toen at was klote eten. Zou zo wel eens iemand zijn weekplanning willen zien aan foods die die dan eet. Ik bakte er niks van.

Je moet het dan vooral van je vetten hebben. Vette vis, rundergehakt, ei enz..

Neem een vette vis met wat groente, 200gram rundergehakt en 5 eieren (evt met wat vlees of kaas oid) en je bent al aan de 2000kcal

Terug
Naar boven