- Waardering
- 10.336
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Niet alles geloven wat op internet staatVolgens deze site kan ik niet aan komen of af vallen in vet / spieren, is alleen maar vocht altijd haha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet alles geloven wat op internet staatVolgens deze site kan ik niet aan komen of af vallen in vet / spieren, is alleen maar vocht altijd haha
Ik maak me geen zorgen meer over bulken of cutten
Wat ik nu doe is ik eet gewoon wat ik wil en train dagelijks, zonder me zelf vol te proppen of uit te hongeren
Zo word ik niet dik maar ook niet echt droog en dat vind ik prima, als ik maar sterker word en dat lukt
Hoeveel wil je afvallen?Tijd om weer wat af te vallen, niet door minder te eten maar met Kettlebell Swings weer
Tot ik op 6-8% vetpercentage sta
Vindt je dat niet wat laag? Ben je niet bang spiermassa te gaan verliezen?
vind –t. Jij of je ervoor is vindt(was jij geen leerkracht ?)Vindt je dat niet wat laag? Ben je niet bang spiermassa te gaan verliezen?
Goed zo
Ja was. Waarschijnlijk ging hij de spelfout invind –t. Jij of je ervoor is vindt(was jij geen leerkracht ?)

Klopt. Gymleerkrachtvind –t. Jij of je ervoor is vindt(was jij geen leerkracht ?)
Goed zo