XXL Nutrition

Kettler

bronson0808

Cool Novice
Waardering
0
na lange tijd niks gedaan te hebben wegens omstandigheden wil ik het kracht trainen weer op gaan pakken beginnend thuis.
was enorm zwaar geworden 107 kilo wel te verstaan zit nu weer op de 70 kilo.
ben sinds een 1,5 jaar begonnen met stevig wandellen en sinds 3kwart jaar cardio aan het trainen d.m.v. hardlopen buiten en crosstrainer,hometrainer elke training buikspieren erbij.
nu overweeg ik om eerst weer eens thuis wat kracht te gaan trainen alvorens naar de sportschool te gaan (ja ik weet beste optie is sportschool),
ik had me oog laten vallen op het volgende http://www.marktplaats.nl/a/sport-en-fitness/fitness/m634808418-kettler.html
trainen doe ik met een maatje dus thuis verkoper wilde er 150 euro voor hebben.
totaal gewicht met 70 kilo losse dumbbells en bankdrukstang.
slim om hier geld aan te spenderen (sportschool dus even buiten beschouwing laten das wellicht voor later).

Ga gewoon naar de sportschool, je hoeft je niet te schamen als beginner en je te verstoppen thuis.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de opbeurende woorden.

sowieso niets van kettler kopen, waardeloos materiaal.

sowieso niets van kettler kopen, waardeloos materiaal.

Het getoonde MP systeem ziet er niet stevig uit. maar Ketter heeft wel zeker goede producten die je ook vaak in gyms van een Hotel kan vinden, Buiten om de zgn HSK serie die van redelijke kwaliteit is en in Nederland tot de top van Kettler staat. waar in o.a. Duitsland meer semi- pro spul van te koop is.

Het getoonde MP systeem ziet er niet stevig uit. maar Ketter heeft wel zeker goede producten die je ook vaak in gyms van een Hotel kan vinden, Buiten om de zgn HSK serie die van redelijke kwaliteit is en in Nederland tot de top van Kettler staat. waar in o.a. Duitsland meer semi- pro spul van te koop is.

Ik ken het ook maar enkel van tweedehands advertenties, en daar zie je vaak onstabiele benchbankjes en te krappe multistations, kan idd zijn dat ze ook kwalitatiever spul verkopen.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de reacties,

ik zie er van af te weinig mogelijkheden.
wellicht dat ik toch maar weer eens naar de sportschool ga.
maar squat/powerrack en een bankje ga ik zekers eens bekijken.

tnx

Terug
Naar boven