AndroidHealthClinic

Kevin Levrone 2013 body transformation

Jammer van die saaie filmpjes, heb er ook niet echt vertrouwen meer in. Hij kan best nog een deftig fysiek opbouwen maar zoals vroeger wordt hij idd niet meer, en zeker niet op deze leeftijd.

Elke keer wel weer vol bewondering naar die schouders en armen kijken als er een oude foto voorbij komt.

Ben toch echt benieuwd, hoop dat hij dit jaar een show gaat draaien en een pleasing fysiek kan neerzetten.

En dan was er weer de grote stilte ...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ziet er goed uit

Die kerel blijft ook maar ON he :D

Hij lijkt mij er niet echt gezond uitzien.

Die kerel blijft ook maar ON he :D

Hij lijkt mij er niet echt gezond uitzien.

Hoezo ziet hij er niet gezond uit dan? ik heb naast hem gestaan en ik vind juist dat hij als een van de weinigen juist slim heeft gehandeld.
En altijd ON? Bedoel je met ON? AAS? Ik denk dat hij al lange tijd bijna niets meer neemt, anders was hij wel een maatje groter..

@ svenn en bicepM, met alle respect, ik hou van Levrone, altijd al fan van hem geweest, maar het viel mij op dat zijn gezicht laatste tijd zo grauw uitziet. Het zal mij echt niks verbazen als hij nog steeds ON is. Vooral op foto's die ik 2 maanden geleden gezien heb (IFBB of een seminar met Yates, kan het me niet meer herinneren)

Maar dat terzijde, kijk eens naar die seperatie van zijn schouders + knetterdroog staan. Je gaat me niet vertellen dat dat naturel is, om nog niet te spreken van de redelijke massa die hij nog steeds heeft. Sommigen moeten hiervoor nog 5+ jaar trainen en zelfs dat lukt veel mensen niet.

Face it, deze kerel is zoals altijd nog steeds ON.

Dat die nu on/off is boeit me niet. Ik vind het al goe dat ie er zo uitziet.

Sommigen moeten hiervoor nog 5+ jaar trainen en zelfs dat lukt veel mensen niet.

Vergeet niet dat Levrone zo'n beetje de ultieme vorm van spiergeheugen heeft en daarnaast ook de nodige kennis over zijn eigen lichaam. Hij kan zo'n fysiek daarom vele malen sneller opbouwen dan iemand die helemaal nieuw is in het bodybuilden.
Daarmee zeg ik overigens niets over zijn huidige AAS gebruik, simpelweg geen flauw idee.

Eens over zijn ON dat het mogelijk is, ondanks dat het me niet uitmaakt..

Ik word wel moe van mensen die zeggen dat je niet zo droog kan staan zonder AAS, ik sta altijd onder de 10% huidplooimeting van een hele bekende coach.. Ik kom nooit boven de 10% ook niet toen ik veel vet moest vreten om te bulken volgens mijn coach.

Sommigen hebben nu eenmaal een super verbranding zodat ze geen grammetje vet aankomen.
Een super skinny dude die altijd kan vreten wat ie wil, als die gaat clean bulken en wordt groter, kan die non stop zo droog staan.

Gelijk heb je, er zijn uitzonderingen. Ik probeerde ook niet alles over 1 kam te scheren hoor, excuses daarvoor.

Eens over zijn ON dat het mogelijk is, ondanks dat het me niet uitmaakt..

Ik word wel moe van mensen die zeggen dat je niet zo droog kan staan zonder AAS, ik sta altijd onder de 10% huidplooimeting van een hele bekende coach.. Ik kom nooit boven de 10% ook niet toen ik veel vet moest vreten om te bulken volgens mijn coach.

Sommigen hebben nu eenmaal een super verbranding zodat ze geen grammetje vet aankomen.
Een super skinny dude die altijd kan vreten wat ie wil, als die gaat clean bulken en wordt groter, kan die non stop zo droog staan.
Maar jouw fysiek is toch ook heel anders dan hoe zij erbij staan? Seperatie/strepen/hardheid is bij jou veel minder. Dat is het verschil naturel en AAS.

Terug
Naar boven