Fitness Seller

Kevin Levrone comeback

Bezoekers in dit topic

Iedereen die meent dat dit zonder roids is heeft geen ogen in ze kop.

Niettenim, wel super gaaf om te zien natuurlijk, dat het zo achterlijk snel kan gaan!

Wat een jaloers kk gezeik toch over dat wel of niet gebruiken. Rot toch op! Geniet gewoon van wat deze man aan het doen is. Dit is verdomme een legende aan het werk!

Ik kan persoonlijke alle AS en crap in me lijf stoppen en zal nog niet zo gainen als wat Kevin dat doet. Dus lekker boeiend, ga niet je eigen frustratie, omdat je niet gained, hier af reageren.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
allemaal mee eens maar hij moet nie afkomen dat het naturel is ... dat hij er dan gwn niks over zegt zo simpel is dat ... die gast was ****ing huge idd natuurtalent ? ja zeker ! maar no way dat je met enkel spiergeheugen in 4 weken zo kan transformen niet naturel

who cares,

Newsflash: 99,9% van alle pro's liegen over hun gebruik.
 
WHO GIVES A DAMN SHIT!

Stop toch es met zeiken, spiergeheugen, anabolen, al spuit die gast apenhersenen in zen lul wat maakt het allemaal uit. heel het topic word er maar gezeikt hierover en ganse verhalen en argumenten ...

Levrone komt terug! YEAH das alles wat telt !

Dus DAT is zijn geheim?
 
Ik denk dat als je ff de search gebruikt daar wel tal van topics over bestaan ;)
 
Ik denk dat als je ff de search gebruikt daar wel tal van topics over bestaan ;)

:o

edit: sorry voor de offtopic

ben trouwens ook keer op keer versteld hoe Kevin waanzinnig vooruitgaat!

beest en nogmaals een heel onterechte nooit winnaar van de O
 
who cares,

Newsflash: 99,9% van alle pro's liegen over hun gebruik.

wrm reageer je er dan op ? lee priest heeft het toe , ronny coleman heeft het toe , jay cutler heeft het toe , nasser heeft het toe en zo kan ik nog ff door gaan man ... maar what ever als jij graag voorgelogen word en dat accepteert om dat het KEVIN LEVRONE is dan doeje maar man :cool:
 
wrm reageer je er dan op ? lee priest heeft het toe , ronny coleman heeft het toe , jay cutler heeft het toe , nasser heeft het toe en zo kan ik nog ff door gaan man ... maar what ever als jij graag voorgelogen word en dat accepteert om dat het KEVIN LEVRONE is dan doeje maar man :cool:

Praat a.u.b. fatsoenlijk Nederlands.

En kun jij mij a.u.b. een bron laten zien waar Lee, Ronnie, Jay en Nasser het ZELF toegegeven hebben?

Je wordt je hele leven voorgelogen kerel, who cares, zolang jezelf maar weet wanneer het gebeurd is er niks aan de hand.
 
Discussiëren over of een pro gebruikt is zinloos imo. Laten we dit topic dus niet laten ontsporen.
 
Praat a.u.b. fatsoenlijk Nederlands.

En kun jij mij a.u.b. een bron laten zien waar Lee, Ronnie, Jay en Nasser het ZELF toegegeven hebben?

Je wordt je hele leven voorgelogen kerel, who cares, zolang jezelf maar weet wanneer het gebeurd is er niks aan de hand.

lee priest heeft het toe op forums , ronny zegt het in zen eerste dvd , jay zegt het in een intervieuw nasser idem . ga wat op zoeken man
http://www.youtube.com/watch?v=W31pS9j_FXk 2.15
lee houd er ook van om te zeggen in zen movies up the dosage dat heeft hij heus niet over zen whey shakes ...
ronny zegt in zen eerste dvd , dat hij eerst geen bodybuilder wilde worden omdat hij dan hormonen en anabole steroiden zou moeten nemen
en van nasser is er onlangs nog een groot intervieuw verschenen nu laat ik dit voor wat het is man
 
Laatst bewerkt:
Praat a.u.b. fatsoenlijk Nederlands.

En kun jij mij a.u.b. een bron laten zien waar Lee, Ronnie, Jay en Nasser het ZELF toegegeven hebben?

Je wordt je hele leven voorgelogen kerel, who cares, zolang jezelf maar weet wanneer het gebeurd is er niks aan de hand.

Ik heb het ze ook allemaal horen zeggen. En kevin ook,
 
tja, wie weet het zeker?
als we naar ons zelf kijken, in onze begin fase van de training hadden we ook bijna allemaal aas like results zonder aas te nemen, en dan vaak nog met weinig trainings en beperkte voedingskennis...
is het zo ondenkbaar dat iemand die weet hoe hij correct moet trainen en eten, daarbij geteld inderdaad zoals eerder gesteld het enorme opgerekte fascia van zijn spieren en daarbij het feit dat hij veel efficiënter zijn spiervezels kan aanspreken dan een normaal iemand die begint, inderdaad natural is?
ik durf er geen uitspraak over doen ... als ik kijk in mijn begin maanden was ik 10kg bij op 2 maand, niet super veel vetter en zonder enige kennis van voeding en training. waarom zou hij dit dan niet kunnen klaarspelen met al zijn musclememory?
 
lee priest heeft het toe op forums , ronny zegt het in zen eerste dvd , jay zegt het in een intervieuw nasser idem . ga wat op zoeken man

lee houd er ook van om te zeggen in zen movies up the dosage dat heeft hij heus niet over zen whey shakes ...
ronny zegt in zen eerste dvd , dat hij eerst geen bodybuilder wilde worden omdat hij dan hormonen en anabole steroiden zou moeten nemen
en van nasser is er onlangs nog een groot intervieuw verschenen nu laat ik dit voor wat het is man

Kerel, wat maakt jou het uit dat Kevin wel of niet gebruikt? Wat voorn verschil maakt het?
 
chill je ff chubby
 
tja, wie weet het zeker?
als we naar ons zelf kijken, in onze begin fase van de training hadden we ook bijna allemaal aas like results zonder aas te nemen, en dan vaak nog met weinig trainings en beperkte voedingskennis...
is het zo ondenkbaar dat iemand die weet hoe hij correct moet trainen en eten, daarbij geteld inderdaad zoals eerder gesteld het enorme opgerekte fascia van zijn spieren en daarbij het feit dat hij veel efficiënter zijn spiervezels kan aanspreken dan een normaal iemand die begint, inderdaad natural is?
ik durf er geen uitspraak over doen ... als ik kijk in mijn begin maanden was ik 10kg bij op 2 maand, niet super veel vetter en zonder enige kennis van voeding en training. waarom zou hij dit dan niet kunnen klaarspelen met al zijn musclememory?

Kan je je dat nog wel herrineren?.. Aangezien je al 89 bent..

tweede keer dat ik een grapje maak over je leeftijd :D
 
al dat triestig gezeik over gebruik of niet. Tis simpel pippos. BB IS anabolen en andere shit gebruiken. Iedereen doet het. De pro's is mega hoeveelheden. Al dat rond de pot draaien is zielig en hypocriet.
Velen gebruiken, so what. Laat ze goed geinformeerd zijn en zelf beslissen.
Onozelaars als ik gebruiken niet en gainen slechts 3 kg per jaar. Anderen gebruiken wel en gainen dat in 2 weken.
CUT THE CRAP. We weten allemaal hoe het zit. Ben al dat hypocriet gezeik op deze site soms echt beu. Laten we gewoon een kat een kat noemen.
 
0211.jpg

033_33.jpg

0594.jpg


nieuwe foto(week 4):
week4.jpg

het blijft een genetik freak die Keven , dammnnnnn
 
Back
Naar boven