Fitness Seller

Kevin Levrone comeback

Bezoekers in dit topic

Waarom doet hij eigenlijk geen deadlift/squat? Heb ook nog geen BP filmpje gezien maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij dat niet doet. Or am I just plain stupd?

omdat hij waarschijnlijk zijn knieen en rug wil besparen.
 
I just want to say that the supplement mix I’m taking is an NO2 formula mixed with amino acids and natural elements that reduce fatigue, elevate mood and flush lactic acid buildup. I made it with a friend to help my workouts – I’m not involved with any outside corporate agendas. I felt a strong difference so I’m going to keep using it and I’ll let you know how it goes.

I won Mr. Maryland without taking any sort of supplement or drug. Some supplements can help your workouts, but I’m living proof you can get plenty big without taking a supplement. If a supplement is safe and works for you, go for it – but supplements are not a requirement.

My commitment to share my journey on this blog continues whether or not you buy something I make available. I express myself on this blog in a way I couldn’t anywhere else, and you inspire me to train harder and find new reserves of personal strength.

I’m working hard and I’m sore to the bone trying to live up to this challenging goal. I’m not on any gear and I’ll take any test publicly to convert the skeptics. To those of you who write in with kind words and reports of your successes – your support and friendship are the ingredients that keep me going.




- Kevin

:D bron:www.levronereport.com
Oh wacht, dit doet eerder vermoeden dat hij met een eigen supplement komt. Goede zet van Levrone imo. Keur het ook niet af. De man moet ook zijn brood blijven verdienen.
 
Oh wacht, dit doet eerder vermoeden dat hij met een eigen supplement komt. Goede zet van Levrone imo. Keur het ook niet af. De man moet ook zijn brood blijven verdienen.

Logisch, echter ik heb toch ff een comment geplaatst;

ohhhh brother…i can see where this is going.
Kevin, please stop the bullshit, don’t go on the marketing tour. It’s fine you want to promote a product; you’ve gotta make some money. But please don’t make this blog into a cheezy commercial. We really like your blog, lets keep it hardcore without the commercial crap.
Good luck, Loo from Holland
 
Waarom doet hij eigenlijk geen deadlift/squat? Heb ook nog geen BP filmpje gezien maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij dat niet doet. Or am I just plain stupd?
had hij niet een hernia??
 
Logisch, echter ik heb toch ff een comment geplaatst;
Of het zo is weten we niet zeker... Maar als het zo is kan hij het idd beter los van de log doen.
 
Waarom doet hij eigenlijk geen deadlift/squat? Heb ook nog geen BP filmpje gezien maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij dat niet doet. Or am I just plain stupd?


Hij heeft idd in het verleden flinke problemen met de rug gehad. Waaronder ook operaties voor hernia enzo. Dit is ook de reden dat hij met zijn benen terug gevallen is op een gegeven moment.
 
Van mij mag hij weer aan de roids gaan.

Het enige wat mij stoort aan het telefoongesprek zegt is dat hij dit 'ingrediënt' in het verleden ook al gebruikt heeft. Het kan zijn dat het idd een supplement is wat hij naast zijn roids gebruikt heeft maar dat het kwa gevoel niet zoveel verschil maakte.

Het kan ook bullshit zijn en dat het gewoon een roid is. Het maakt me echt niet uit dat hij weer roids gaat gebruiken, hij zal wel moeten als hij echt wedstrijdambities weer heeft. Maar we zullen wel zien. Ik zie nog niet echt dingen waarvan ik zeg van ja nu weet ik het zeker hij gebruikt. Geen zieke vasculariteit, hardheid of rooie kop/ borst ofzo. Geen opgeblazen vochtkop enz. De gains die hij nu maakt zijn heel goed. Maar voor mij nog niet de reden dat ik zeg van ja dit klopt niet meer.




Btw ook even een comment op zijn blog geplaatst. Lees ff over de engelse fouten heen. Heb het geprobeerd! :p

Your trainingblog is one of the most populair topics on the dutch bodybuildforums. But then again it also has some negative feelings surrounding it. The thing that disturbes me is the fact that the other guy in your phoneconversation told you that you have used this 'ingrediënt' in the past. Everyone knows that you have been using roids in the past. That's no shame because every pro bodybuilder does that. Hell, almost every amateur bodybuilder is using them.

But if you are taking some gear, but you're telling you are using some kind of legal supplement it will mislead some of your youngest fans and/ or older fans.
Because the body you had on the Mr Olympia contest can't be reached with all the supplements, training, eating en best genetics in the world. (Unless you're from outher space)

Don't think i'm just a hater. I still think you're the best bodybuilder the world has ever seen. I would be trilled to see you on the Olympia stage again. I still watch M3 before every training so you have always inspired me and many others.

(don't mind the faults in my english grammar).

Keep your training and eating up and keep us posted of with your progress!

Greetings Caesar from Holland.





Weet niet hoe lang het duurt voordat het zichtbaar is op zijn blog maar het staat er op dit moment nog niet op.
Anders post ik het morgen wel bij een ander topic :P
 
Laatst bewerkt:
Weet niet hoe lang het duurt voordat het zichtbaar is op zijn blog maar het staat er op dit moment nog niet op.
Anders post ik het morgen wel bij een ander topic :P

Heb je een linkje naar zn blog voor me ?

edit: zie het al levronereport.com
 
wat een bullshit hij gaat zich echt belachelijk maken als hij deze tour gaat met z'n "secret ingrediënt".

Ik ga ook zeker een comment op z'n site plaatsen als hij op de marketing tour gaat, want dat haalt z'n hele log naar beneden.

Hij zit ons al voor de gek te houden met z'n insane gains (yeahh right :rolleyes:) maar om ook nog eens te zeggen dat dat ene ingrediënt hem super work outs geeft is gewoon beledigend voor ons, zeker omdat wij weten wat voor shitload aan hormonen hij in z'n lichaam heeft gehad.

"secret ingredient"???
Of het nu legaal is of niet, steroide of niet, als het een onnatuurlijke stof is, is het in mijn ogen doping.
 
Ja zo lust ik er ook wel een paar. Wat is dan onnatuurlijk. Creatine wordt aangemaakt in het lichaam. Stikstof zit in het lichaam. Groeihormoon zit in het lichaam. Testosteron zit in het lichaam. Allemaal natuurlijk.

Echter vind ik wel dat er een verschil zit tussen de creatine en NO producten en producten die je hormoonspiegel omhoog brengen.


Als we zo praten dan is caffeïne uit koffie ook doping. Of de eiwitshake na een training.
 
"secret ingredient"???
Of het nu legaal is of niet, steroide of niet, als het een onnatuurlijke stof is, is het in mijn ogen doping.

gelukkig weten we allemaal wat voor jankerd jij bent op dat gebied!
 
cut the crap gasten.. geniet van zijn progressie

"secret ingredient" of niet.. i don't care.. hij zal vast weer aan de roids zitten, zo niet helaas. Hoop gewoon op de ziekste progressie ooit en dat hij weer op het podium komt.
 
Ja zo lust ik er ook wel een paar. Wat is dan onnatuurlijk. Creatine wordt aangemaakt in het lichaam. Stikstof zit in het lichaam. Groeihormoon zit in het lichaam. Testosteron zit in het lichaam. Allemaal natuurlijk.

Echter vind ik wel dat er een verschil zit tussen de creatine en NO producten en producten die je hormoonspiegel omhoog brengen.

Als we zo praten dan is caffeïne uit koffie ook doping. Of de eiwitshake na een training.

Ik heb me niet nauwkeurig genoeg uitgedrukt.
Ik bedoel alle 'prestatieverhogende' stoffen die je niet via je dagelijkse gezonde voeding naarbinnen krijgt, vallen voor mij onder de term doping.

Hier vallen niet onder: eiwitten, creatine monohydraat, aminozuren, mineralen, vitaminen, koolhydraten etc. (en ook caffeine omdat dat in erg veel planten, zij het in erg kleine hoeveelheden, voorkomt)

Hier vallen wel onder: groeihormonen, testosteron, prohormonen, insuline, efedrine, en weet ik veel welke andere rommel men tegenwoordig allemaal slikt of spuit, die niet in natuurlijke voeding voorkomt en alsdusdanig als actieve stof in het lichaam binnen komt.

Zo zie ik het, he. Ieder zijn eigen mening.
 
Laatst bewerkt:
Hier vallen niet onder: eiwitten, creatine monohydraat, aminozuren, mineralen, vitaminen, koolhydraten etc. (en ook caffeine omdat dat in erg veel planten, zij het in erg kleine hoeveelheden, voorkomt)

Hier vallen wel onder: groeihormonen, testosteron, prohormonen, insuline, efedrine, en weet ik veel welke andere rommel men tegenwoordig allemaal slikt of spuit, die niet in natuurlijke voeding voorkomt en alsdusdanig als actieve stof in het lichaam binnen komt.

In traditional Chinese medicines, the herb má huáng (麻黄, Ephedra sinica) contains ephedrine and pseudoephedrine as its principal active constituents.
 
Laatst bewerkt:
cut the crap gasten.. geniet van zijn progressie

"secret ingredient" of niet.. i don't care.. hij zal vast weer aan de roids zitten, zo niet helaas. Hoop gewoon op de ziekste progressie ooit en dat hij weer op het podium komt.

ohhhh ik vind het ook prachtig, het boeit me echt geen k*t of hij nou wel of niet kuurt.

Ik hoop alleen dat z'n log nou niet zo'n cheezy reclame campagne gaat worden.
 
In traditional Chinese medicines, the herb má huáng (麻黄, Ephedra sinica) contains ephedrine and pseudoephedrine as its principal active constituents.

Voor zover ik weet behoort má huáng niet tot het dagelijkse voedingspatroon van de doorsnee mens. Neen, exotische plantextracten die niet tot de reguliere voedingsstoffen behoren vallen wat mij betreft evenzeer onder doping als ze met het oog op sportprestatiebevordering genomen worden.

Als je je verhoogde sportprestaties toewijst aan de inname van een 'geheim ingredient' dan ga je gewoonweg in tegen de principes van het echte naturel sporten. Naturel sporten gaat over doeltreffende training en gezonde voeding/levensstijl, niet over geheime prestatiebevorderende ingrediënten.

"secret ingredient = doping" voor mij.

Genoeg off-topic.
Het blijft leuk om Kevin te volgen in zijn comeback.
Hopelijk maakt hij het niet te belachelijk comercieel.
 
Voor zover ik weet behoort má huáng niet tot het dagelijkse voedingspatroon van de doorsnee mens. Neen, exotische plantextracten die niet tot de reguliere voedingsstoffen behoren vallen wat mij betreft evenzeer onder doping als ze met het oog op sportprestatiebevordering genomen worden.

Als je je verhoogde sportprestaties toewijst aan de inname van een 'geheim ingredient' dan ga je gewoonweg in tegen de principes van het echte naturel sporten. Naturel sporten gaat over doeltreffende training en gezonde voeding/levensstijl, niet over geheime prestatiebevorderende ingrediënten.

"secret ingredient = doping" voor mij.

Genoeg off-topic.
Het blijft leuk om Kevin te volgen in zijn comeback.
Hopelijk maakt hij het niet te belachelijk comercieel.

Denk je dat er ook maar iemand op dit forum er om geeft wat volgens jou doping is? Daar hebben we een lijstje voor en dan kun je het precies zien, wat boeit jouw mening daar nou over.

met je true gebeuren.....
 
Voor zover ik weet behoort má huáng niet tot het dagelijkse voedingspatroon van de doorsnee mens. Neen, exotische plantextracten die niet tot de reguliere voedingsstoffen behoren vallen wat mij betreft evenzeer onder doping als ze met het oog op sportprestatiebevordering genomen worden.

Als je je verhoogde sportprestaties toewijst aan de inname van een 'geheim ingredient' dan ga je gewoonweg in tegen de principes van het echte naturel sporten. Naturel sporten gaat over doeltreffende training en gezonde voeding/levensstijl, niet over geheime prestatiebevorderende ingrediënten.

"secret ingredient = doping" voor mij.

Genoeg off-topic.
Het blijft leuk om Kevin te volgen in zijn comeback.
Hopelijk maakt hij het niet te belachelijk comercieel.

en NO?
 
Back
Naar boven