MuscleMeat

Kevin Levrone comeback

Bezoekers in dit topic

1 kg vis of vlees bevat 5 tot 6 gram creatine. Meer heb je niet nodig per dag.
Alleen rood vlees en vis. Rood vlees mag je in principe maar een paar keer per week eten (200 gram per keer) om het gezond te houden. Vis in principe ook niet dagelijks, maar het kan wel vanwege de positieve invloeden op de gezondheid. Dan haal je nog steeds niet zomaar die kilo p/d. De meeste mensen merken een verbetering van kracht en uithouding dmv suppletie.

Creatine in gekristalliseerde vorm kan bovendien genomen worden op momenten dat de opname maximaal is, icm opname stimulerende stoffen.
 
Alleen rood vlees en vis. Rood vlees mag je in principe maar een paar keer per week eten (200 gram per keer) om het gezond te houden. Vis in principe ook niet dagelijks, maar het kan wel vanwege de positieve invloeden op de gezondheid. Dan haal je nog steeds niet zomaar die kilo p/d. De meeste mensen merken een verbetering van kracht en uithouding dmv suppletie.

Creatine in gekristalliseerde vorm kan bovendien genomen worden op momenten dat de opname maximaal is, icm opname stimulerende stoffen.

low carbers eten rood vlees bij het leven? en die zijn kerngezond d8 ik
 
low carbers eten rood vlees bij het leven? en die zijn kerngezond d8 ik
Hoe weet jij dat die gezond zijn? Ik kan je zo studies geven die aantonen dat dat dieet ongezond is en dat veel rood vlees eten het risico op kanker verhoogt. Maar goed dat zou dit topic teveel ontsporen.
 
Hoe weet jij dat die gezond zijn? Ik kan je zo studies geven die aantonen dat dat dieet ongezond is en dat veel rood vlees eten het risico op kanker verhoogt. Maar goed dat zou dit topic teveel ontsporen.

Dat lowcarb ongezond is?
 
Apart kereltje jah... maar zo mager als een stok.. aan de klimpunten aan de muur te zoen is het meer een klimmer oid
 
nou die statische training heeft een beest van hem gemaakt!

haha ik hou het lekker op de full ROM:P
 
nou die statische training heeft een beest van hem gemaakt!

haha ik hou het lekker op de full ROM:P

Statische training kan wel goed zijn voor pezen en dergelijke. Tevens kun je op die manier wel wennen aan hogere belastingen. Kan best een fijne afwisseling zijn. Tuurlijk is de basis full rom, maar af en toe gekke dingen doen maakt het leuk:D
 
Statische training kan wel goed zijn voor pezen en dergelijke. Tevens kun je op die manier wel wennen aan hogere belastingen. Kan best een fijne afwisseling zijn. Tuurlijk is de basis full rom, maar af en toe gekke dingen doen maakt het leuk:D


Hey! zie je hier niet meer zo vaak? druk met andere dingen? of meer op ander forum??
 
Hey! zie je hier niet meer zo vaak? druk met andere dingen? of meer op ander forum??

Hmm post nog wel af en toe. Zit ook af en toe op een ander forum. Maar eigen training op laag pitje door drukte op werk en met de koters.
Still alive hoor;) Alleen andere prioriteiten:D
Trainen komt over een tijdje wel weer wat fanatieker.
 
is er geen update?
 
Hmm post nog wel af en toe. Zit ook af en toe op een ander forum. Maar eigen training op laag pitje door drukte op werk en met de koters.
Still alive hoor;) Alleen andere prioriteiten:D
Trainen komt over een tijdje wel weer wat fanatieker.



Ok duidelijk! :thumbs:
 
Wat een walgelijk mannetje :roflol:

edit: Dit gaat over die skinny gast met hem.. niet over levrone.
 
Hoe weet jij dat die gezond zijn? Ik kan je zo studies geven die aantonen dat dat dieet ongezond is en dat veel rood vlees eten het risico op kanker verhoogt. Maar goed dat zou dit topic teveel ontsporen.

idd BigT,veel rood vlees verhoogt idd stelselmatig het risico op kanker en meer bepaald darmkanker
daar hecht ik persoonlijk belang aan want darmkanker zit bij ons in de familie
ik opende hierover vorig jaar op DBB een topic, en toen lachten de meesten me uit hierover..:rolleyes:
 
Kan die tandenstoker niet beter afkijken hoe kevin traint?
 
Back
Naar boven