Fitness Seller

Kevin Levrone comeback

Bezoekers in dit topic

Nooit iets nieuws proberen jongens. Jullie komen er wel.
 
haha dus jij gaat nu aan de rauwe eitjes en het rauwe vlees? succes bro, eet smakelijk
 
zo een rauwe biefstuk kapot kauwen moet toch vreselijk lang duren denk ik :D
 
Nooit iets nieuws proberen jongens. Jullie komen er wel.
Wat die gast zegt is gewoon grote onzin. Ik kan zijn bewering op twee niveaus onderuit halen:

1. Het is niet omdat je lichaam bezig is met voedsel verteren dat er minder focus gaat naar het opbouwen van spierweefsel
2. Het grappige is dat rauw voedsel juist zwaarder is om te verteren voor het lichaam en je dus meer "focus" legt op de vertering die ook meer energie zal kosten

Bovendien heeft het eten van rauw voedsel nog meer nadelen:

1. Bepaalde producten hebben een minder goede voedingswaarde als ze ongekookt worden gegeten
2. Rauw voedsel eten verhoogt het risico op ziekte doordat parasieten en bacterieën niet gedood worden tijdens het bereidingsproces

Dus leuk dat Levrone een soort Jambers reportage doet bij zo'n mafkees maar verder vooral lekker negeren.
 
We zullen het zien bij z'n volgende meal rapport. :p
Maar als Levrone besluit om voor rauwe shit te gaan dan denk ik dat hij maar een jaar of 4/5 nodig heeft voor 4000 rauwe eieren in plaats van 15 zoals deze gast. :roflol:
 
Waar zijn de cijfers, vodje papier met wat gegevens van het ziekenhuis er op daar zijn we niet veel mee. En als je echt geloofwaardig wil overkomen haal je er een erkende deurwaarder bij.
 
Ik kan zijn accent en taalgebruik niet uitstaan man :s
 
Wat een gedoe allemaal, volgens mij wil iedereen hem alleen maar zien groeien en verder niks. En dan ook nog in wat voor tijdsbestek hij weer terug is in monsterland. Wel gebruiken niet gebruiken wat maakt het uit, als hij dood gaat komt hij toch wel bij het chemisch afval te leggen. Respect voor de man hoor maar wat een show rondom zijn comeback, ik zeg niet zoveel lullen kevin en vermaak ons met je trainingen en je lijf daar gaat het tenslotte om, of je wel of niet gebruikt maakt mij geen ruk uit.
 
Wat een gedoe allemaal, volgens mij wil iedereen hem alleen maar zien groeien en verder niks. En dan ook nog in wat voor tijdsbestek hij weer terug is in monsterland. Wel gebruiken niet gebruiken wat maakt het uit, als hij dood gaat komt hij toch wel bij het chemisch afval te leggen. Respect voor de man hoor maar wat een show rondom zijn comeback, ik zeg niet zoveel lullen kevin en vermaak ons met je trainingen en je lijf daar gaat het tenslotte om, of je wel of niet gebruikt maakt mij geen ruk uit.

ach het verhaal erbij met die oldschool pullovers kan ik dan wel weer waarderen :)
 
Nja, die fingerman die leeft al 15 jaar op rauw voedsel, en volgens mij traint ie ook wel, gezien de hoeveelheid apparatuur daar, maar toch is het gewoon een regelrechte ecto... dus tja, of het echt bevorderend is? Ik vraag het me af...

mensen die weinig eten/minder wegen(uitgezonderd ondergewicht duh) worden ouder en dat is het doel van die vent, zolang mogelijk gezond blijven.
maar wie niet genoeg eet blijft natuurlijk ecto, rauw vlees/eieren eten is ook gewoon debiel mbt de moeilijkheden die je ermee kunt krijgen(wormen/salmonella etc) have fun :D

http://www.youtube.com/watch?v=y_swvt0CLsc
moest hieraan denken, deze gast is dood :o
 
mensen die weinig eten/minder wegen(uitgezonderd ondergewicht duh) worden ouder en dat is het doel van die vent, zolang mogelijk gezond blijven.
maar wie niet genoeg eet blijft natuurlijk ecto, rauw vlees/eieren eten is ook gewoon debiel mbt de moeilijkheden die je ermee kunt krijgen(wormen/salmonella etc) have fun :D

http://www.youtube.com/watch?v=y_swvt0CLsc
moest hieraan denken, deze gast is dood :o

echt he, wat een homo ook, en die buik :P

een visfiletmilkshake omfg
 
mensen die weinig eten/minder wegen(uitgezonderd ondergewicht duh) worden ouder en dat is het doel van die vent, zolang mogelijk gezond blijven.
maar wie niet genoeg eet blijft natuurlijk ecto, rauw vlees/eieren eten is ook gewoon debiel mbt de moeilijkheden die je ermee kunt krijgen(wormen/salmonella etc) have fun :D

http://www.youtube.com/watch?v=y_swvt0CLsc
moest hieraan denken, deze gast is dood :o

en de oorzaak van zijn dood? had dat überhaupt iets te maken met het drinken van rauw vlees/ei?
 
en de oorzaak van zijn dood? had dat überhaupt iets te maken met het drinken van rauw vlees/ei?

Nee volgens mij door insuline inname.
 
mensen die weinig eten/minder wegen(uitgezonderd ondergewicht duh) worden ouder en dat is het doel van die vent, zolang mogelijk gezond blijven.
maar wie niet genoeg eet blijft natuurlijk ecto, rauw vlees/eieren eten is ook gewoon debiel mbt de moeilijkheden die je ermee kunt krijgen(wormen/salmonella etc) have fun :D

http://www.youtube.com/watch?v=y_swvt0CLsc
moest hieraan denken, deze gast is dood :o

Wat een zieke zooi dit! :bang:
 
Sick dit gaat te ver......
 
Back
Naar boven