XXL Nutrition

Kevin Levrone comeback

kzal ons weer ff back on track helpen:

MONDAY

CHEST

Hammer Chest Press: 225 lbs x 4 sets of 6 reps

Incline Hammer Press: 225 lbs x 4 sets of 6 reps

3 Cable Fly: 150 lbs x 12, 170 lbs x 12, 180 lbs x 12, 180 lbs x 12 reps

SHOULDERS

Smith Machine Behind Neck Press: 225 lbs x 4 sets of 6 reps

Smith Machine Front Press: 225 lbs x 4 sets of 6 reps

Side Lateral Raises, 40 lbs x 6, 45 lbs x 6, 50 lbs x 6, 50 lbs x 6 reps

TRICEPS

Tricep Pushdowns: 200 lbs x 4 sets of 20 reps

TUESDAY

LEGS

Leg Press: 615 lbs x 12, 705 lbs x 12, 795 lbs x 12, 885 lbs x 12, 975 lbs x12, 1,065 lbs x 12 reps

Hack Squats: 345 lbs x 2 sets of 6 reps, 435 lbs x 2 sets of 6 reps

Leg Extensions: 150 lbs x 6 sets of 12 reps

cheers

"if the wheight slips out, it bengs you right in your forehead, that's part of the old-school training you know, hardcore"

:D

Wat is new school pull over? Bestaat dat ook?

Nog heel even (off topic) over de machine pullover, uit Arnolds The New Encyclopedia of Modern Bodybuilding,

¨In fact, in my opinion; Pullover machines are among the most valuable exercise machines you will find in a gym.

En dat van een van grootste voorstanders van free weight training .

wat groeit zen haar snel man

Nog heel even (off topic) over de machine pullover, uit Arnolds The New Encyclopedia of Modern Bodybuilding,

¨In fact, in my opinion; Pullover machines are among the most valuable exercise machines you will find in a gym.

En dat van een van grootste voorstanders van free weight training .
Hij zegt toch niet dat machines beter zijn? Hij zegt dat de pullover één van de meest waardevolle van de machines is. Kan het daar wel mee eens zijn trouwens. Yates gebruikte deze machine vaak en had een goeie rug/lats.

pullover is toch voor borst?

sommigen pakken hem idd ook voor borst, ik voel hem alleen in rug eerlijk gezegd

wat doet die dan voor borst?

de borstspier, ook wel Pectoralis Major, is zoals exrx al vermeld de synergist in deze.
Dit houdt in dat het in min of meerdere mate een ondersteunende werking heeft in de beweging van de hoofdspier/targetmuscle.

Persoonlijk voel ik de aanspraak ook alleen op de lats.

En waarom mensen de oefening kiezen voor de borst? Een persoonlijke voorkeur wellicht, maar in de meeste gevallen waarschijnlijk onwetendheid.

de borstspier, ook wel Pectoralis Major, is zoals exrx al vermeld de synergist in deze.
Dit houdt in dat het in min of meerdere mate een ondersteunende werking heeft in de beweging van de hoofdspier/targetmuscle.

Persoonlijk voel ik de aanspraak ook alleen op de lats.

En waarom mensen de oefening kiezen voor de borst? Een persoonlijke voorkeur wellicht, maar in de meeste gevallen waarschijnlijk onwetendheid.
http://exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/DBPullover.html
En bij Dumbbell pullover vice versa.

Ik merk ook bij een bredere grip en diepere stretch meer rug te pakken.

Terug
Naar boven