MuscleMeat

Kevin Levrone comeback

als jij die kleur kunt behalen met een zonnebank ben je een knappe kerel ;)

is gewoon tanning gebruikt

Lijkt me niet dat hij tanning heeft gebruikt. Dat ziet er toch anders uit. Bovendien zag je hem de laatste weken steeds bruiner worden in z'n videos. Ook kun je duidelijk zien dat er wat met het contrast gekloot is. Kevin is ook een halfbloed, dus dat verklaart wel eea denk ik.

Lijkt me niet dat hij tanning heeft gebruikt. Dat ziet er toch anders uit. Bovendien zag je hem de laatste weken steeds bruiner worden in z'n videos. Ook kun je duidelijk zien dat er wat met het contrast gekloot is. Kevin is ook een halfbloed, dus dat verklaart wel eea denk ik.

kijk maar bij de comments op de site bij deze foto staat ook wel dat hij tanning gebruikt in deze foto.

Mensen...

Tanning, supps, zonnebank wtf??
It doesn't matter. Dit is gewoon knap in 56 dagen!

kijk maar bij de comments op de site bij deze foto staat ook wel dat hij tanning gebruikt in deze foto.

Heeft hij dat zelf gezegd? De site is veranderd en ik zie nu maar 3 comments van de 154, daarom dat ik het even vraag. ??? Lijkt nml echt niet op een tanning product.

Die gaat er op 3,5% al erg goed uitzien straks :)

als je hem zo ziet zou je bijna denken dat hij binnen een korte tijd zo weer op pro-niveau zou kunnen zitten.

Dat was erg interessant :cool:

ik geloof wel dat hij dit naturel doet....

:treuren: boehoehoe het is niet eerlijk, hij ziet er in 10 weken beter uit als ik in 10 jaar :p

Hij heeft nu het lichaam dat ik wil, hij ziet er echt super uit.

http://www.youtube.com/watch?v=8RmKLop0Wg4

BOOM, lekker hard die abs afbeulen :D.

Maar nu hebben mij zoveel personen mij aangeraden om je buikspieren met massa te trainen en minder herhalingen..hmmh..

Ik denk dat het het best is om aftewisselen tussen high reps tot failure en low reps met extra gewicht..:)

Spierdikte te bouwen zul je net als je normale spiergroepen gewicht dienen toe te voegen.
Maar als je laag in je vet% zit en je alleen goed gedefineerde buikspieren wilt, hoef je ze imo ook niet met gewichten aan te pakken.
Vind het wel bizar om te zien hoe snel die gast in shape is gekomen.

Wat een geweldige gast die Kevin, enorm inspirerend om te zien! Hij heeft heel veel charisma, dat heeft niet iedereen!
Op gelijke hoogte met Arnold zou ik bijna durven zeggen.

Ik ben benieuwd hoe lang hij door blijft gaan met die geweldige filmpjes. :)

Laatst bewerkt:
Dus toch abs trainen op nuchtere maag. Had daar wel vaker over nagedacht, maar dacht dat krachtraining op een nuchtere maag veel kataboler zou zijn dan cardio.

Echt super chill zo park! Waarom heb je dat hier echt nergens.. :(

Btw, deze hele workout op een nuchtere maag? Wat zijn jullie meningen?

zeker dat dat loopje in het park enzo op nuchtere maag is? lijkt me al later op de dag?
heeft hij het gezegd in het filmpje?

Echt super chill zo park! Waarom heb je dat hier echt nergens.. :(

Btw, deze hele workout op een nuchtere maag? Wat zijn jullie meningen?

Je hebt in NL wel trimbanen in sommige bossen, maar dat is vaak oud of al half gesloopt.

Er zijn wel genoeg parken hier om een goed rondje hard te lopen lijkt me :)

Terug
Naar boven