Fitness Seller

Kevin Levrone comeback

Bezoekers in dit topic

Hij begon volgens mij rond de 200 lbs en eindigde op 244 lbs.
Zijn doelstelling was ook 5 lbs per week.
Dus is rond de 40 lbs.
Denk als je foto's vanuit alle hoeken en poses te zien had gekregen het verschil dramatischer was geweest.
 
picture-321.png

foto ter vergelijking
oordeel zelf maar

Valt bijna nooit wat uit een relaxed front pose te beoordelen. :p
Maar verschicl is dus sowieso duidelijk alleen lijkt het geen verschil van 20kg, MAAR met andere poses is het denk ik een wereld van verschil.
 
Valt bijna nooit wat uit een relaxed front pose te beoordelen. :p
Maar verschicl is dus sowieso duidelijk alleen lijkt het geen verschil van 20kg, MAAR met andere poses is het denk ik een wereld van verschil.

Waarschijnlijk zit er een groter verschil in zijn rug en benen. Zo op deze foto kan ik er net 10kg van maken.
 
Ik kan me toch niet voorstellen dat hier 20 kg spiermassa verschil tussen zit.
Lijkt me eerder iets van 10 kg max.

je ziet geen benen/geen rug, en toch kun jij vertellen dat je geen 40 pounds ziet :lol: goh

edit: thewisenose was me voor
 
+ dat hij ook nog wat harder staat
 
Ligt het nou aan mij of niet, ik vind zijn borsten er zo vreemd uitzien alsof alle massa laag hangt en er aan de bovenkant bijna geen massa opzit. Ik kan me wel foto's herineren dat hij helemaal vol zat en niet alleen beneden.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik snap wel dat het er niet meteen opzit maar waarom dan wel beneden?
En nee ik kraak hem niet af vind het een topgozer!!! bsbsbs
 
Ik zie ook geen 20 KG verschil...maar hij is wel 20 x bruiner! Hij is zwaar opgepompt op die laatste foto! Maak maar is een foto van jezelf na een zware training. Als je dan ook nog aan de creatine in combi met wat test-boosters zit, ga je ook een aardige pomp zien. Althans, bij mij werkt het aardig. Enne trouwens, hij zit echt niet aan de AAS. Dit is puur spiergeheugen met wat legale (Amerikaanse) boosters (in Amerika is veel meer toegestaan)...
 
Denk toch dat vele ook verkeerd kijken en zo een vertekend beeld krijgen.
In de "week-8" foto staat kevin vele malen droger !!

Probeer dus eerst foto 1 voor te stellen op het zelfde BF ,.... wat hem aanzienlijk kleiner zal maken. En hou dan de "week-8" foto naast die denkbeeldige foto van week 1 op het BF van week 8.

;)
 
Wie wil er eens een foto naast plaatsen (zelfde houding/pose) van Kevin in topconditie? :)
 
Leuk filmpje weer :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
I gotta get home to get some protein.. whoooo!

Kevin zal het wel presteren om in een paar weken meer km's te cardio-en dan ik in m'n leven gedaan heb.
 
Back
Naar boven