Fitness Seller

Kevin Levrone comeback

Ryu doelt denk ik meer op de trainingsvoorzieningen om pull ups, push ups en abs te doen, dan op de trimbaan zelf. Rennen kun je in zowat elk park wel doen.

Wat Kevin deed zou ik trouwens zelf niet zo snel doen denk ik.. Rennen en abs op lege maag wel, maar er een hele workout van maken vind ik iets te veel. Aan de andere kant zijn wat bodyweight pull ups en push ups ook weer niet zo zwaar als bijv squats of deadlifts in de gym, dus op een lege maag zou het nog best goed kunnen.

Ryu doelt denk ik meer op de trainingsvoorzieningen om pull ups, push ups en abs te doen, dan op de trimbaan zelf. Rennen kun je in zowat elk park wel doen.

Wat Kevin deed zou ik trouwens zelf niet zo snel doen denk ik.. Rennen en abs op lege maag wel, maar er een hele workout van maken vind ik iets te veel. Aan de andere kant zijn wat bodyweight pull ups en push ups ook weer niet zo zwaar als bijv squats of deadlifts in de gym, dus op een lege maag zou het nog best goed kunnen.

Ryu moet weten waar de Soesterduinen zijn.. daar kan 'ie iig een rekstok vinden :D Geen idee of ze meer toestellen hebben staan.

leuke filmpjes. Maar de manier van cardio die hij doet, zonder aas is gewoon zo catabool als iets.

Het slaat imo nergens op.
zeker niet aan te raden voor naturals.

leuke filmpjes. Maar de manier van cardio die hij doet, zonder aas is gewoon zo catabool als iets.

Het slaat imo nergens op.
zeker niet aan te raden voor naturals.

Er vanuit gaande dat zijn lichaam nog voldoende glycogeen in de spieren had bij aanvang van zijn cardio zal de katabole schade meevallen.

Er vanuit gaande dat zijn lichaam nog voldoende glycogeen in de spieren had bij aanvang van zijn cardio zal de katabole schade meevallen.

Idd, zolang je maar niet te ver onder onderhoud gaat zitten, zullen je glycogeendepots nog niet helemaal leeg zijn als je opstaat.

Vergelijk een workout in de bulk 's ochtends maar 's met een workout in de cut 's ochtends. Ookal heb je al een bord brinta op, een wereld van verschil is het..

Klopt. maar waarschijnlijk ligt zijn hartslag te hoog voor een optimale vet verbranding en is levrone vooral glycogeen aan het verbranden daaro.

Klopt. maar waarschijnlijk ligt zijn hartslag te hoog voor een optimale vet verbranding en is levrone vooral glycogeen aan het verbranden daaro.

ik denk wel dat hij weet waar hij mee bezig is,zelfs tijdens de cardio ziet hij er fantastisch uit,ik mis enkel een dikke rug bij de pull ups,precies dat hij 8 weken geen rug heeft getraind :)

ik denk wel dat hij weet waar hij mee bezig is,zelfs tijdens de cardio ziet hij er fantastisch uit,ik mis enkel een dikke rug bij de pull ups,precies dat hij 8 weken geen rug heeft getraind :)

Ik gooi het er maar op dat hij erg plat is. Vond zijn rug namelijk ook erg magertjes.

Als je het wetenschappelijk bekijkt heb je gelijk, echter bereikt levrone wat hij moet bereiken dus wie ben jij om te beweren dat hij het niet goed zou doen :P

Als je het wetenschappelijk bekijkt heb je gelijk, echter bereikt levrone wat hij moet bereiken dus wie ben jij om te beweren dat hij het niet goed zou doen :P

All Genetics. Voor Levrone werkt heel veel, dus dan heeft hij al snel 'gelijk'. Maar een hoge mate van kennis heeft hij niet. Je vist regelmatig tegenstrijdige of onwetende opmerkingen uit zijn verhalen.

Tuurlijk , maar zolang het voor hem werkt is die toch goed bezig of niet.
Iedereen moet zijn eigen weg vinden, hij heeft ze zijne al gevonden.

Zeer zeker, ziet er goed uit!

:roflol: Dat kermis muziek op 2.56. :D

---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:53 ----------

Damm ze fysiek is niet normaal! Bruut.

Nog steeds niks over voeding,supps of benen. Beetje jammer.

Das toch een stel heftige armen damn!

Er is ook geen striem te zien bij Keving. Waarom hebben die profs altijd van die baby huidjes.. :(

Alle jezus, hij is echt buff aan't worden! :eek:"

Moet zeggen dat hij wel echt een juiced look begint te krijgen.

Alle jezus, hij is echt buff aan't worden! :eek:"

Moet zeggen dat hij wel echt een juiced look begint te krijgen.

ach welnee toch!
men zegt hier niet voor niets dat hij voor hij aan de transformation begon eruit zag als een beginner en met de after fotos alsof hij slightly is wezen pompen voor de pic en nauwelijks veranderd is eigenlijk.

OT: idd nice vooruitgang!

ach welnee toch!
men zegt hier niet voor niets dat hij voor hij aan de transformation begon eruit zag als een beginner en met de after fotos alsof hij slightly is wezen pompen voor de pic en nauwelijks veranderd is eigenlijk.

OT: idd nice vooruitgang!

Ghehe. Hij is een monster aan't worden!

Hij gaat goed ja..

OT Sniper x op 1:30:hedbang:

Terug
Naar boven